Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: generaator M[/i] Siin selle ülekatte juures on üks detail muidugi veel - nimelt selle väljalaske lõpus sisselaskeklapi avanemisest tingituna toimuda võiva "tagasilöögi sisselaskesse" poolest. Kui meil on sisselaskekollektoris surve taga ja see on kõrgem, kui hetkel silindris olev rõhk, siis seda "tagasilööki" ei teki. Küll aga tekib midagi sellelaadset siis, kui sisselaskes on hõrendus. Ja fakt on ka selles, et kui meil tekib see "tagasilöök", siis jääkgaasid satuvad sisselaskesse ja see omakorda suurendab jääkgaasitegurit, kuna need gaasid tulevad silindritesse tagasi. [/quote] Seda me tunnetama turbo-ka ärkamisena (kui auto lööb nina pusti) seda momenti saab lisaks nukkadele muuta/seadistada erinevate lisa turbo süsteemi klappidega. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.2%
- SQL:
72.8%
]