Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] 7A mootor: Sisselaske klapi avamis algus 1,00mm -> õige on 6´ peale kolvi ülemist asendit = kokku 213´ Väljalaske klapp sulgub 1,00mm -> õige on 5 enne kolvi ülemist asendit = kokku 218´ mõõtmis tulemused piltidena. [/quote] Mina arvan ka, et pole siit kunagi teemat tulnud ja ei tule ka, lihtsal põhjusel, sest eestis on ainult kümmekond inimest kes teavad täpsemini nukkvõllide hinge elust ja parimal juhul kuni neli kes teavad turbo auto mootori nukkvõllide hingeelu põhjalikult. Kõvad ja tuntud remondimehed ei tea isegi kuhupoole olemasolevaid nukkasid keerata mis siis rääkida nukade projekteerimisest vastavalt kaanele (kanalid ja klapid) Ja paremad teoreetikud teavad, et mootor on nelja taktiline ja teavad isegi et töötakt tõukab kolbi ja toodab KW(hobujõudusid) Aga ei oma teadmisi, et turbo mootoril on viies takt ja viiendaks taktiks loetakse turbo tõuke takti (algab välja klapi avamisega ->väljuv heitkaas tõukab turbo pöördesse ja turbo takt lõppeb sisse klapi avanemisega. kolvi peal olevad suure surve all heitkaasid pääsevad vabadusse läbi avaneva sisselaske klapi tekitades tagasi löögi sisse koldesse. Siit ka vastus miks turbokal ei avata sisse klappe enne kolvi üles jõudmist. Ja korralikud kõrgsurve turbokad on asendanud kaotsi läinud osa (sisse klap lahti enne kolvi üles jõudmist) Et sama õhu kogus mootorisse mahuks on tehtud sisse klapid kaotsi läinud osa jagu suurema läbimõõduga. audi 20v Kolvi peal olev suur surve mida polnud kerge välja tõugata paiskuks kohe sisselaske kolektorisse. kuna turbo takistas välja voolu, seda stabiliseeris / kergendas WG klapp. Eestikeeles sumpasse otse voolu klapp) Et teid mitte närvi ajada ja enamusel kergem oleks siis laias laastus toimivad nukad nii. madal surve turbokal on kolvid üleval asendis mõlemad klapid lahti umbes ühepalju (näiteks 0,5 mm) Kõrg surve turbokatel on kolb üleval asendis lahti välja klapp x2 (näiteks sisse 0,5mm / välja 1,0mm ) Ei tasu kuulda võtta vabalt hingavate meeste juttu Sisse lahti 4,0 ja välja 2,0 ning mehi kes räägivad, et nendel on sisse klapp lahti juba 70 kraadi enne kolvi üles jõudmist. sest need vabalthingava mehed ei valeta sest puskadel ja põhjapöörde hondadel ongi nii. Isiklikust katse tulemustest niipalju, et turboka puhul olenematta sisse nuka laiustest orig 208´(kuni 240´=1,00mm) ei oma seadistus eriti mõju ja seadistama peab hoopis kraadi asemel ülekatet. Minu arvamus kui kolb üleval on sisselaske klapp lahti rohkem kui 0,6mm tekivad naisel foori tagalt võtmisel raskused. Kui aga aetakse taga kaanest läbi topitava õhu kogust siis laiema sisse nukkaga kasutatakse ka 2,0mm tõusu ja rohkemgi veel aga siis räägime juba +40% ja kuni +80% rohkem õhku sisse laskvatest nukkadest mitte aga 7A nukad mis lasevad kõigest +9% rohkem õhku läbi kaane. Isegi minu igapäeva auto nukad on +16% lisaks kerge kaane port +7% annab mulle juba eeldused olla eesti võimsam (kaaneosas) ???mulk??? [/quote] :D @ jutt. Siiski avatakse ja on soovituslik avada sisselaskeklapp väljalasketakti ajal ennem ÜSS-i. Miks? Kuna sel juhul saame teha paremat põlemiskambri läbipuhet, vähendades heitgaasitegurit. Seda rohkem mahub meil värsket õhku põlemiskambrisse, seda suurem võimsus. Väljalasketakti poole kestvuse peal on juba surve põlemiskambris väga väike. Suurim rõhulang tekib tiba ennem ASS-i juba väljalasketakti ajal, kui gaasid on paisunud ja põlenud, väljalaskeklapp avatakse reeglina ennem ASS-i töötakti ajal, just klapi avanemismomendil on meeletu rõhulang. Kui mitu kraadi, oelneb, milleks ja mis pööretele on vaja vääne/hj saavutada. Mida pikemalt saab gaas paisuda, seda parem, kuid mitte väga pikalt, kuna töötakti lõpus on kolb juba piisavalt all ja suurendanud silindriruumala, mille tulemusena väheneb ka rõhk, tänu silindriruumala suurenemisele. Seega, optimaalne on isegi avada väljalaskeklapp töötakti lõpus ennem ASS-i ca 20-40 kraadi, isegi veel äärmustesse saab minna, just kõrge pöördega avada veel varem väljalaskeklappe. Sisselaskeklapp avada ennem ÜSS-i jällegi ca 10 - 25 kraadi, oleneb, mis turbo turbiinikojaga on tegemist jne. See on teadus, mis vajab lähenemist individuaalselt mootorile ja vajadustele, ei ole rusikareegleid. Väljalasketakti lõpus toimuv klappidekattumine on üks olulisemaid nähtusi, millega võimsust tõsta, just jääkgaasiteguri vähendamisega, mida puhtamaks saada põlemiskamber väljalasketakti ajal, seda parem. Oleneb jälle pööretest jne. Suurt rolli mängib nukkvõllinuka tõus, kui järsk, kui pikalt max klapitõste kestab jne. Nukaprofiil on oluline seega. Edu katsetamisel ja mõtlemisel, ennem paberile asi ning mõelda ja siis raua kallale. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Nukkvõllid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
21.4%
- SQL:
78.6%
]