Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: generaator M[/i] aga MAF järgi õhuhulk kasvab üle maksimaalse lubatud laaderõhule antud pöörete ja gaasiklapi asendi puhul vastava õhuhulga väärtuse, siis saab aju ikkagi aru, et tegu on liiga kõrge rõhuga. [/quote] Järelikult minul suurte nukkidega ja soft ainult (195kw) peaks kogu aeg bentsu kinni keerama kuna õhu kogus on väga suur ??? Aga ei esine sellist jama, miks ??? kuigi lamda kell on ammu üle lahjade tulede ja kustunud= ülilahja (tervik segu), rikaks jäi ainult süttimis segu (mis hoiab kolbe ära sulamast). Lisan selgituseks, et bensu pump karanteerib surve ja 250 map kinni ei jookse ülesurve klapp lõikab 2,2 bar ga liigse ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.9%
- SQL:
72.1%
]