Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
RS6 4.2 biturbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [url=http://www.rs6.com/showthread.php/21207-My-story-with-H-amp-R-springs-and-DRC-shocks]My story with H&R springs and DRC shocks[/url] [i]I decided to lower my car Did factory recall on shocks. Bought set of springs H&Rs Sport setup. H&R developed their RS6 setup with old shocks, new ones as you know sit higher, tons of claims including two of our cars. I installed H&R on stock DRC set up. Nice ride but rear looks ugly. Way too high. I could not understand why they had to make it 1.5 drop at a front and 1.0 rear when all prior a6 setups are 1.7/1.5 and 1.9/1.5 So, question was 1. will the 4.2 set up fit. 2. to figure the difference in weight between 4.2 a6 and RS6 3. Should it be Sport or Race setup they have for 4.2 RS6 vs 4.2 door stickers shows same front weight and 60lbs heavier in rear. Possibly because of battery and additional cooler. [b]So I bought H&R Race setup for A6 4.2 quattro. And got what I wanted. More stable and better looking ride.[/b][/i] [/quote] Paigaldasin S6 C5 Avandile H&R punased madaldusvedrud koodiga 10-171 (karbil kood 29798-2) ja amordid jätsin originaal Sachs'i gaasikad (esimestel on kaks koodi, üks neist 4B3413031M). Tulemusega olen väga rahul, nina pole kindlasti tagumikust madalamal, pigem kõrgemal ning sõidumugavus pole jäik ja auto on stabiilne. [url=http://pildid.audiclub.ee/s-audid/Teised_mudelid/C5_vedrustus/index.htm]PILDID[/url] Olen ka varasemalt öelnud, et RS6-le poleks paha mõte paigaldada S6-e originaal Sachi gaasikaid ning näiteks H&R vedrusid. Loodan, et keegi selle kombinatsiooni ükskord ka ära proovib. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
RS6 4.2 biturbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.1%
- SQL:
55.9%
]