Teema ülevaade |
Maku
|
postitati 13.02.11 00:02 |
386->461ps
386ps @ originaal
423ps @ kattideta Milltek väljalase, nelja tolline õhuvõtt, tarkvara optimeerimine
461ps @ puhastatud ja porditud sisselaske kolle ja sealt klapid minema visatud + eelnev
LINK
|
Maku
|
postitati 18.12.10 07:50 |
Proovime siin teemas jääda 4.2 piiridesse.
|
turbo
|
postitati 17.12.10 21:59 |
Oleneb, mida keegi originaaliks peab, porgelt mahatõmmatud juppidega ja müügijaoks upitatud audit või midagi muud....
|
Konrad
|
postitati 17.12.10 21:47 |
Kui me juba B5 RS4-ja B7 RS4-ja orikaks loeme, siis oleks veel "targem" päris RS osta...
Äkki sa mõtlesid seda: MTM RS4 Clubsport ?
|
turbo
|
postitati 17.12.10 21:34 |
Äkki oleks kohe targem orikas osta :
MTM
|
Konrad
|
postitati 17.12.10 21:03 |
Brittide foorumis selline komplekt, tsiteerin:
"Pes supercharged by Mrc (M112 supercharger) snow performance stg3 water meth inj !kw v3 coil-overs hr arb's!jhm trio short shift kit sachs clutch
and flywheel.brembo big brake kit Milltek no cat dp's and back with satin black tips non res."
Tulemus: 564 ps and 684 nms
Linky
|
end3l
|
postitati 17.12.10 11:09 |
Loe ka edasi:
Hmmmm........if they made one, lol. An extra 40hp for about $4000.
Ehk siis: Kui seda vaid tehtaks, lol. Lisa 40 hp'd umbes 40000eek eest.
|
jõuvanker
|
postitati 17.12.10 08:24 |
Mis ikka pikalt otsida?!
|
MartinCS
|
postitati 17.12.10 00:58 |
Ei ole küll tehniline info, aga võibolla on kõige parem edasiarendus kompressor. Youtubest kui vaadata mis pöörete juures jõud tuleb, tekib ikka kerge
kadedus. Sinna juures siis veepritse. Väänet on vist niikuinii sellise komplekti juures juba piitatud kasti ja veermiku pärast..?
edit: 550nm on ikka vähevõitu sellise mootori ja kopressori jaoks..
|
Maku
|
postitati 16.12.10 23:53 |
Evolutions of a RS4 B7
|
Maku
|
postitati 02.04.10 10:24 |
Selline küss, et kas keegi on kohanud stroker kit-i Audi 4.2-le? Netist jäi silma selline lause: a stroker kit for the 4.2 V8 would bring it to
about 4.7 liters..
http://pictureposter.audiworld.com/showthread.php?p=18315769
|
Maku
|
postitati 19.08.09 06:22 |
We dyno'd the car first with the same stock map but this time with the MRC modified intake manifold. (Red line)
We then remapped the ECU to further increase gains. (Blue line)
Baseline run done 4 days before (blue line)
After proving that cleaning and modifying the inlet track made a significant increase to the power of the engine it was now time to work on the
exhaust system.
Some free flow downpipes were fitted and the cars ECU was remapped again to take full advantage of the exhaust airflow.
We were very pleased with the end result with the car making 430bhp and 340ft-lbs and gains of up to 50bhp and 50ftlbs in the rev
range.
RS4 B7
Development
Pildid soovitan uues aknas lahti võtta.
|