Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kuno666

 postitati 21.10.18 21:00
Pole küll päris s6-ga seotud aga põhimõtteliselt sama autoga ehk siis a6 4,2 220kw. Olen üritanud leida mis ülekandega sellel kast ja differ on aga pole veel vastust leidnud. On ta ka 3,89 ülekandega nagu c4 puhul automaadid? Plaan on manuaal kast alla panna aga teeks nii, et jätaks diffri puutumata. Kasti mõte on a4 b6 pealt 3,89 ülekandega tdiq kast.
Rst

 postitati 21.10.15 07:35
Tsitaat:
Algselt postitas: RomanP
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas


Mis põhjusel sa seda arvad?
Minul on kasutusel olnud S4 2.2T peal 2.5tdi v6 01E käigukast viimased 5 aastat.
Praegu sellise jõuga nagu all oleval pildil ning väsimuse märke ei ole.
https://www.upload.ee/thumb/5274702/12006414_909181602484354_2222846725274150325_o.jpg
01E kast on väga tugev ning mingi vabalthingav v8 seda KOHE kindlasti ära ei lõhu. Kastiga tekib probleeme alles pärast 1000hp.
Zoig

 postitati 20.10.15 21:42
Tsitaat:
Algselt postitas: RomanP
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas
Mitte sünkrod pole nõrgad vaid Tihend on saast.
Ühesõnaga mis kogemusel selline väide põhineb?
RomanP

 postitati 20.10.15 20:25
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas
prj

 postitati 14.10.15 23:45
Tsitaat:
Algselt postitas: RomanP
Kuigi soovitatakse 01E sisu üle käia, enne kui S6e otsa riputada, pidi kole kähku järgi andma, kui vähegi kulunud.

Selle olematu vabalthingava väändega ei juhtu selle kastiga küll midagi. Kannatab see 1000nm rahulikult ning V8-l pole pooltki sellest.
Tsitaat:
Aga neid "lihtsam kohe manuaal osta" jne vendasi on maa ja ilm täis. Nii kui vähegi suurem töö mõttes kellegil, on kohe taskust selline jutumees võtta

Tee vähemalt üks ära, siis saad aru, miks seda öeldakse.

OLULISELT lihtsam ja odavam on manuaal osta ja praegune müüa. Üldiselt, kui mingisugune asi on tehasest juba olemas, siis on tavaliselt täisidiootsus seda ise ehitama hakata.
Ma saan aru, kui tegemist oleks C5 RS6-ga, mida tehasest ei pakutud manuaaliga - siis on asjal jumelt.
Aga C5 S6-t saab mõlema kastiga osta ning peab ikka väga tige oma raha ja aja peale olema, et seda hakata manuaalitama.
RomanP

 postitati 14.10.15 13:14
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
No vaata man kastiga isendi hinda ja kuhu siis vana katkine panna kui kohe manuka ostab, mina kepitaks kindlasti ära. Kindlasti muutub asi käredamaks ja kui saab veel kasti nt disla, eriti hea ju. Korra kulub rohkem aga pärast sõidad ja naerad- kui automaadi mehed maksavad järjepidevate õlivahetuste ja remontide eest. Austus kui teed ära;)

01e kast pidi sinna nagu valatult sobima jah, isegi differ võib vana jääda, veovõllid ka diisli omad. Kuigi soovitatakse 01E sisu üle käia, enne kui S6e otsa riputada, pidi kole kähku järgi andma, kui vähegi kulunud. Manuaali ja automaadi vahetuse jaoks ebays müüa spetsjomm juhtmekimp, 75doltsi+post :D
Tuleb mingi doonor leida ning ette võtta, ehk sügavamale talve poole teeb ära

Aga neid "lihtsam kohe manuaal osta" jne vendasi on maa ja ilm täis. Nii kui vähegi suurem töö mõttes kellegil, on kohe taskust selline jutumees võtta
rix30

 postitati 27.09.15 19:14
No vaata man kastiga isendi hinda ja kuhu siis vana katkine panna kui kohe manuka ostab, mina kepitaks kindlasti ära. Kindlasti muutub asi käredamaks ja kui saab veel kasti nt disla, eriti hea ju. Korra kulub rohkem aga pärast sõidad ja naerad- kui automaadi mehed maksavad järjepidevate õlivahetuste ja remontide eest. Austus kui teed ära;)
mkb

 postitati 29.07.15 17:29
Lihtsam kohe manuaaliga S6 osta.
RomanP

 postitati 28.07.15 19:33
Kas oled ka kaugemale oma manuaaliks tegemisega jõudnud?? Endalgi huvi suur, otsin kellegi kontakti, kes sellisel autol seda varem teinud omal käel..Või siis vähemalt oskaks öelda, milllised tükid sinna külge sobivad ;)
DFR

 postitati 05.12.13 22:59
Peab siis mõtlema kas kast kadrinasse remonti v siis manuaal peale.Peab leidma meistri kes manuaali peale viskaks:)
Rain573

 postitati 05.12.13 22:37
Soft on ju põhimõtteliselt ümber coderimis küsimus. S6 si ju tehasest manuaale ka välja tulnud :) Mul sõidab see mootor hetkel manuaalkasti otsas automaat kasti softiga :D
Zoig

 postitati 05.12.13 22:31
Ma näeks probleemi ainult mootori aju softis, el pooles ning käigukasti küljes olevates andurites (või nende paigutuses).
Manuaal C5 01E isendilt kõik vajaminev pudi ümber laduda, 2.7Bit, pre-facelift S6, 2.5Hitler jne, valikut peaks olema. Manuaal S6 järgi saad otsida millised tükid teiste mudelite peal käigus olid ja mis erinevused on, sh elektri juhtmestikus tomati ja manuaali vahel. Hooratas kinnitus 40v mootoril vist 8 poldiga, seega suhteliselt tavaline võrreldes vanema V8 10 poldise jubinaga.
DFR

 postitati 05.12.13 22:20
:D
madu

 postitati 05.12.13 22:15
Ega tehasest lasti V8 isendid välja vaid parklas hoidmiseks. Võtab seistes ka 12l sajale. Aga naljakas jah, et uuena võib sõita aga remonditud kujul ei tohi. Aga remondimees võiks oma õpetussõnad ja kommentaari ise lisada :)
DFR

 postitati 05.12.13 21:32
PM ei tohi selle autoga gaasi anda järsku jne... kuna jõud on nii suur taga ja midagi peab ju järgi andma (remontija sõnad).
melnits

 postitati 05.12.13 21:20
Mismoodi kasutad seda autot, et kast vastu ei pea? Oleks ka hea teada, et mis vigu vältida! ;)
DFR

 postitati 05.12.13 21:14
:)
madu

 postitati 05.12.13 20:50
Mhm, ok, siis tean vist isegi seda saagat :)
DFR

 postitati 05.12.13 20:47
Remonti tegi tartus tuntud käigukastide tegija( ei hakka nime mainima kuna viga pidi auto kasutajas olema)
madu

 postitati 05.12.13 20:31
Remondikoht oli naabrimehe garaaz? Äkki kannataks esimese asjana remontija poole pöörduda, et selgust saada?
DFR

 postitati 05.12.13 20:09
Kindlasti odavam aga uuringi maad kuna 20000km tagasi sai kastile remont tehtud tookord oli turbiini ja võlli jama ja seekord täpselt sama teema:(
madu

 postitati 05.12.13 20:01
Antud isendeid liigub avariilistena piisavalt palju. Kannatab uus kast otsida... tuleb odavam kui manuaaliks teha.
DFR

 postitati 05.12.13 19:28
Kas kellegil on kogemust antud auto automaadist manuaaliks ehitamisel? Kuna käigukast õhtal siis käis läbi mõte manuaaliks ehitada kui asi teostatav.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 51.9% - SQL: 48.1%]