Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 30.03.17 16:15
Bleeder laseb rõhu maha. Kui N75-l signaali peal pole, siis jookseb rõhk n.ö. otse wastegate aktuaatori toosi ning teeb wastegate-i lahti, seega rõhku on nii palju, kui wastegate-l vedru jätkub.
Kui N75-l signaal peal on, siis rõhk wastegate-i toosile peale jookse, vaid tehakse lahti bleeder, kustkaudu ta enne maha jookseb. Kas siis atmosfääri või siis kuskile õhulugeja ja turbo vahele. Mingit vaakumit pole bleederile vaja - piisab, kui on atmosfääri rõhk.
Kui bleeder mingit crappi täis on, siis vahet ei ole, kas bleederi klapp on lahti või kinni, sest sealt ei käi õhk nagunii läbi...

Kui bleeder lahti, siis rõhk kasvab. N75 signaali muudetakse sagedusega ca. 50hz, sellega reguleeritakse rõhk täpselt paika.
kas2par

 postitati 30.03.17 09:01
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Viimast korda - N75el ei ole sellel mootoril mingit vaakumit.
On bleeder. Kui bleederi ots umbes mingist sogast on, siis ei saagi midagi bleedida, kõik rõhk läheb wastegate-i klapi alla olenemata N75 asendist ja boosti ei tule.

Aga see ei põhjusta antud veakoodi.
Ok jälle targem. Äkki selgitad veel mis on bleederi ülesanne?
prj

 postitati 29.03.17 15:12
Viimast korda - N75el ei ole sellel mootoril mingit vaakumit.
On bleeder. Kui bleederi ots umbes mingist sogast on, siis ei saagi midagi bleedida, kõik rõhk läheb wastegate-i klapi alla olenemata N75 asendist ja boosti ei tule.

Aga see ei põhjusta antud veakoodi.
kas2par

 postitati 29.03.17 10:40
Huumor huumoriks. Minu viga, et ei teinud vaakumi lekke testi. Pesin läbi cleaneriga n75 klapi ja kahe bypassi vahel olevale kolmikule lisasin klambrid, plast kolmik liikus sooja mootoriga liiga vabalt. Hetkel toimib igast asendist. N75 vaakumi poolelt tuli korralikult musta jama välja.
kas2par

 postitati 06.03.17 06:39
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Teema kipub huumoriks ära minema. Vigu, mille diagnoosimine ja kõrvaldamine võtab 30 minutit, üritatakse kõrvaldada pool aastat.
Nuta või naera :D
Igasugu asju tuleb elus ette. Omalgi on piinlik aga mis teha:P
prj

 postitati 05.03.17 22:06
Teema kipub huumoriks ära minema. Vigu, mille diagnoosimine ja kõrvaldamine võtab 30 minutit, üritatakse kõrvaldada pool aastat.
Nuta või naera :D
kas2par

 postitati 05.03.17 12:03
Mul näitab ühe väljalaske temp anduri viga. Plaanis mõlemad välja vahetada, siis teab, et nende viga enam pole. Oskab keegi öelda kust need saaks hea hinnaga soetada? Kas võib olla ka selline variant, et üks temp andur on vigane ja sellepärast ka n75 ei toimeta õieti?
Kert85

 postitati 25.02.17 21:19
prj kirjutas:

Peale tulevat pinget tuleb ikka mõõta läbi mootori massi, mitte pistikust.
Solenoidi juhitakse massiga ning ilmselgelt ei saa see mass pidev olla, muidu oleks solenoid kogu aeg põhjas.



Kas on +12V ilusti olemas massi suhtes? Nendel autodel on teatud asjad ühe ahela (kaitsme) taga, kus tekib erinevatele anduritele/aktuaatoritele +12V või +5V (12 ja 5V siis erinevate ahelate taga kindlasti.)
Neid seadmeid juhitakse massiga mootori aju poolt. Kui seal oli 3,..V, siis võib seal tõesti olla sellisel hetkel nö PWM-signaal ja see tester ei näitagi sul midagi.


Aga....kui süüde sees, siis ühel klemmil N75 pistikus peab massi suhtes olema +12V, kui seda pole, siis hakka otsima, kas vigast juhe või kaitsmekarp roheline ehk seest.

Kui see olemas ja kindlasti solenoidis viga pole, siis tuleb ajust tuleb juhe testida. Seda mõtled nüüd ise, kas lihtsalt nö helistad läbi või testid 55W pirniga, et veenduda siiski.

Kui see juhe korras ja siiski kindel, et solenoid pole vigane, siis on aju järgmisena.

Olen varasemalt näinud solenoidi, mille takistus korras, töötab ka, aga soojenedes tekib siiski katkestus sees.
andrec

 postitati 25.02.17 12:10
Siis vaata juhtmestik üle. 12V peab peale tulema.
kas2par

 postitati 25.02.17 10:10
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?

N75 open circuit ütleb ära ju kas pistik lahti, solenoid katki või solenoidi juhe/juhtmed katki.

Juhe ilusti taga ja tuleb peale 3.45V. Aku pealt voolu andes toimib klapp ilusti, kas on lahti või kinni
andrec

 postitati 25.02.17 08:01
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?

N75 open circuit ütleb ära ju kas pistik lahti, solenoid katki või solenoidi juhe/juhtmed katki.
prj

 postitati 25.02.17 07:46
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Biturbo-SelfStudy.pdf&ve d=0ahUKEwjyzOTY0-bPAhXiQJoKHWBKCHgQFggiMAE&usg=AFQjCNGEfdV8fatvMSW8htnRlrWLbMJsGA Lehekülg 18 ja on näha kuidas tuulutuse vaakumist läheb üks ots solenoidi.

Tuulutusel ei ole mingit vaakumit. See ämblik jookseb lõpuks turbo ja õhulugeja vahele, nagu ma ütlesingi.
Ka ei lähe see ämblik sisselaskekollektorisse. Üks pisike voolik one way klapiga ainult, mis läheb kohe kinni, nii, kui gaasi vajutad.
Selle N75 otsa peal ei ole mitte mingit vaakumit, pane kell vahele kui pea ei võta :)

Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?

Ei, need ei ole omavahel seotud, aga avariis on ta nagunii kummagi veaga.
kas2par

 postitati 25.02.17 07:09
17866 temp sensor 2 shorted to ground, intermittent ja 17956(N75) open circuit, permanent. Kas see väljalaskegaasi andur võib seotud olla n75-ga ja sellepärast lähebki limp mode?
kas2par

 postitati 10.12.16 06:33
https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Biturbo-SelfStudy.pdf&ve d=0ahUKEwjyzOTY0-bPAhXiQJoKHWBKCHgQFggiMAE&usg=AFQjCNGEfdV8fatvMSW8htnRlrWLbMJsGA Lehekülg 18 ja on näha kuidas tuulutuse vaakumist läheb üks ots solenoidi. Sisselaske kollektori ja mõlema klapikambrikaane küljes on kummi tihendiga liited mis lausa loksusid.Ühte plasttoru oli juba enne paigatud teibiga. Tüüpviga nende plast torudega, lähevad kõik välja vahetamisele.
prj

 postitati 09.12.16 17:13
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
Algul kahtlustasin kohe solenoidi. Kahjuks on sellel mootoril solenoidi vaakum ühtne tuulutusega

Sellel solenoidil ei käi mingit vaakumit peale. Ajad segamini midagi. Y-ga tuleb rõhk turbode külmast kojast alumisest otsast sisse ning teine Y läheb küljepealsest lühikesest otsast wastegate-i aktuaatoritesse.
Kolmas (pikk küljepealne ots) on bleederi väljund, mis läheb õhulugeja ja turbo vahele. Sama hästi võib selle ka atmosfääri jätta, lihtsalt emissiooninormid ei luba tehasel seda teha. Mingit vaakumit seal aga peal pole, veel vähem ühendus sisselaskekollektoriga - ainult nii palju, kui õhufiltri takistus on, mis on imeväike.

Mis pingesse puutub, siis ilmselt mõõdate valesti.

Peale tulevat pinget tuleb ikka mõõta läbi mootori massi, mitte pistikust.
Solenoidi juhitakse massiga ning ilmselgelt ei saa see mass pidev olla, muidu oleks solenoid kogu aeg põhjas.

Mõlemat pin-i tahate mõõta, siis üks variant on teha VCDS-ga output test ning seejärel mõõta pinget kahe klemmi vahel. See peaks vahelduma 12V ja ca. 0V vahel sel juhul.
Kui seda võimalust ei ole, siis tuleb aju pistik lahti võtta ja mõõta aju pistikust juhtme takistust, mis teise pin-i külge läheb.
12V on sellel solenoidil ühine väga mitme muu asjaga ning kui see reaalselt vigane oleks, oleks seal päris mitu viga.

Ise pakun, et kas pistiku tagant on juhe katki või on klapp surnud.
kas2par

 postitati 09.12.16 17:05
Algul kahtlustasin kohe solenoidi. Kahjuks on sellel mootoril solenoidi vaakum ühtne tuulutusega ehk ainuke vaakum sisselaske koldest. Kontrollige kõik liited üle. Sisselaske ja klapikambrikaante ühendus on mingi kummi tihendi ja kiirühendusega. Lappisin lekkivad kohad teibiga,et kas on kasu. Järgmine etapp vahetada kõik need plast tuulutuse ühendused
kas2par

 postitati 29.11.16 18:41
Täpselt sama probleem ka minu S-il. Pistikust mõõtes 3.45V, või peabki nii vähe olema?
karla14

 postitati 12.07.15 21:06
Tere , mure siis selline ,et auto viskab n75 viga sisse ning ei ole enam nii ergas kui ennem.Kui süüde sees pistikust pinget mõõta siis see on 3,45V,kas natukene vähe seda ei ole? Netist vastust otsides sain aru,et peaks aku pinge peale tulema sinna,äkki keegi oskab kinnitada või ümber lükata mu arusaama ning soovitada kust koshast alustada kaduma läinud voltide otsingut(n75 pistik on terve).

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 64.9% - SQL: 35.1%]