Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 11.01.17 15:31
Neid turbosid ei ole mõtet taastada. Veel vähem lätti või kuskile mujale saata.
Originaal borgwarneri keskosad on väga väikese hinnaga (ca. 200 EUR tk).

Kuna vahetusse läheb kogu turbo sisu, siis ei ole vaja midagi tasakaalustada - keskosade vahetus läheb max. 15 min - peaasi märgid teha kodadele peale.

Kui kuumakoda pole mõranenud ja wastegate-i klapid korras on, siis see on kõige lihtsam variant. Ja kui on, siis tuleb nagunii uued turbod osta, sest kuumkoda ei saa taastada.
kas2par

 postitati 08.01.17 07:36
Minu S-il Lätis taastatud turbod. On küll vana teema aga nii mahuka töö juures laseks pigem korralikud asjad vahele panna kui uuesti maksta mootori mahavõtu eest. Mootor jahedam siis kuuleb ka koguaeg vilinat(asuvad need ju jalge all). Üks sõber küsis kas politsei taga:P
S4BiT

 postitati 03.05.13 12:17
Turbod pidid vilisema ka, ise ei ole häält kuulnud seega ei tea kas tegu on rõhulekke või pees turbodega.
kps

 postitati 03.05.13 10:34
Esimese asjana soovitaks koht leida, kus seda tööd tuntakse ja tegema kõigi tõenäosuste kohaselt hakatakse. Pahatihti pole asja kui sellise hind üldse määrav kogusummat hiljem vaadates! Ja turbodest ikka naljalt tõesti kollektoritele õli ei satu nagu ka prj mainis!
prj

 postitati 03.05.13 08:10
Tsitaat:
Algselt postitas: thz
kollektorite peale. turboradikad jooksid ka õlist,kui lõdvikud lahti sai võetud. Eelmine omanik oli vist õlivahetuse kõvasti üle lasknud.vahetusel oli õli väga rokane. Arvan,et ka sellest leke.üks õhulõdvik oli ka puruks,mis sai välja vahetatud.


Kui sul kollektorite PEALE asi lekib, siis kindlasti ei ole asi turbodes, vaid klapikambrikaane tihendites ja otsakorkides. Kui need lekivad on ka turbod väljast üleni õlised.
Kui turbod läbi oleks, siis lekiks nad ikkagi sisselaskesse või väljalaskesse.

Esimese asjana karterituulutus puhtaks.
80quattro

 postitati 03.05.13 08:06
Kas probleem tekkis talvel? Ennem kui turbode kallale minna: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107130&page=1&highlight=tuulutus#pid562485
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76316&page=1&highlight=tuulutus#pid418002
S4BiT

 postitati 03.05.13 05:59
Viimasel lingil müüdavad turbod ei ole kindlasti originaalid, vastasel juhul ei küsiks keegi nende eest nii väikest hinda. Kummagi turbo peal ei paista ka "sinist lipikut", või siis on see külg meelega teisele poole jäetud. Väga kahtlane..
Rumsa

 postitati 03.05.13 04:06
Kui kiirustad siis ehk saad veel pihta, hind siis sekis ja kehtib mõlemale kokku, täiesti uued http://www.blocket.se/ystad/Turbo_agregat_2st_Audi_V6_Nya_46828031.htm?ca=11&w=3
priit

 postitati 02.05.13 21:43
Järgmisele teemale palun mõtle korrektne pealkiri.
Ja palun vaata oma 2 viimast postitust siin ...mis on valesti?
...
Loe seda teemat ka!
thz

 postitati 02.05.13 16:19
Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi otsas.


aga pane mulle hind ja oma number maili Birko@reklaamtugi.ee
ehk jõuame kokkuleppele :)
thz

 postitati 02.05.13 16:17
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.

Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad?


kollektorite peale. turboradikad jooksid ka õlist,kui lõdvikud lahti sai võetud. Eelmine omanik oli vist õlivahetuse kõvasti üle lasknud.vahetusel oli õli väga rokane. Arvan,et ka sellest leke.üks õhulõdvik oli ka puruks,mis sai välja vahetatud.
prj

 postitati 02.05.13 16:08
Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.

Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad?
S4BiT

 postitati 02.05.13 15:43
B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi otsas.
thz

 postitati 02.05.13 15:38
Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust.


Suht võhik turbode teemal veel..uurin ja üritan end siin kurssi viia. Need turbod sobivad siis 2,7 bi turbole ?
Mis hinnaks tahaksid nende eest ,arvad,et tuleks kontrollist läbi lasta ennem need ?. eluiga peaks neil veel olema. taastatud turbodele targemad lubavad siin 100000 km
S4BiT

 postitati 02.05.13 15:31
Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust.
ehanurm

 postitati 02.05.13 14:56
Isiklikult laseksin vist taastada. Taastamisel saaks mingisuguse garantii ka kaasa, et oleks veidike kindlam. Kes teab millise otsa võid sattuda lammarist ostes.
ragnara

 postitati 02.05.13 14:54
Taastatud turbo on ju praktiliselt nagu uus turbo? Sisu pannakse kõik uus. Peaasi, et turbo kestal mingeid mõrasid jms pole.
thz

 postitati 02.05.13 14:52
Mõlemad turbod läbi ja lekivad õli. Kas lasta taastada või osta kasutatud turbo lammarist,hinnavahe ca 400 eur. Kumb oleks mõttekam. Kas taastatud turbod kestavad paremini.
Mõtted,ettepanekud teretulnud. Mida teie teeksite.
Autoks audi a6 allroad. 2,7 bi turbo 187kw 2001a

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]