Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
badman

 postitati 17.02.12 21:12
Alati just tulebki halvimat kahtlustada ja sellega juba leppida. Kui probleemi amplituud hiljem väheneb, on ju ainult rõõm:D
KristjanT

 postitati 17.02.12 15:30
Ma ei oskaks küll jahutusvedeliku taseme langemises karterituulutuse külmumist süüdistada. Õli ja jahutusvedelik ei ole ju omavahel seotud. Jahutussärki ei tohiks see küll mõjutada. Hoia paisupaagil silm peal, kui ikka tuntavalt kaob, ju on siis kuskil lihtsalt mõni lõdvik ära väsinud.
Enda juhtumist kah - suitsu jääb aina vähemaks. Ju siis haarab veel sisselaskest viimaseid piisku õli kaasa. Aitäh veel kord nõuannete eest! Siit teistelegi õppimiseks, et alati ei tasu kohe kõige hullemat kahtlustada.
meelis11

 postitati 17.02.12 11:50
Ma polegi öelnud et nad kokku puutuvad. Kuna mul hiljuti vahetati jahutusvedelikku, siis on vist normaalne et tase on alguses kukkunud.
Kuid seesama aeg kui liiter õli välja pressis, on vist ka jahutusvedeliku tase pisut langenud. Küsingi et kas jahutusvedeliku võis ka samal ajal kuskilt välja pressida või peaks kahtlustama suuremat probleemi?
Pole pärast niipalju sõitnud, et oskaks öelda ka see tase endiselt langenud on.
KristjanT

 postitati 17.02.12 10:08
Õli ja jahutusvedelik ei tohi korras mootori puhul küll kokku puutuda. Kui varem pole jahutusvedelik lekkinud, ei näe ma põhjust, miks ta praegu lekkima peaks.
meelis11

 postitati 16.02.12 14:57
Mul juhtus ka sarnane asi, et kui siin -30 oli, siis viskas suitsupilve taha ja ajas 1L õli erinevatest kohtadest välja - mootor oli õline, samuti läks põletamisele vist ka seda, kuna saits oli taga. Seisis mitu tundi, sai 1L õli peale valatud ja mootor enamvähem õlist puhtaks, seejärel justkui suits kadus ära või vähemalt vähenes.
Sulas ka see tuulutus vist lahti ja enam õlikulu pole tähele pannud.

Aga küsimus, kas selle käigus võib ka jahutusvedelikku kaduma minna? Ma pole pärast eriti sõitnud, et teada saada kas jahutusvedeliku tase jääb püsima või kkaob seda endiselt. Kas peaks muret tundma?

Meelis
KristjanT

 postitati 16.02.12 13:25
Aitäh kõigile kaasa mõtlemise eest! Puhastasin segusiibri, mis polnudki eriti must. Vahejahuteid ei hakanud esialgu maha kakkuma, kuna tundus, et nendele päris niisama ligi ei pääsegi. Vahejahutitest tulevates torudes muidugi õli oli küll. Igatahes ajasin auto soojaks ja sõitsin koju, suitses vähem kui varem. Ehk ei juhtunud tõesti midagi hullu, eks edaspidi ole näha, kas suits kaob täielikult. Ma annan siis ka teada. Aga kõigile veel kord tänud!
Soyer

 postitati 15.02.12 21:08
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Alati on ka võimalik, et kondents kõlmus jääks ja see lendas turbosse. Siis õldiselt labad puruks ja trkib imelik vilin jne

Selline stsenaarium on omane Toyota Hilux-ile.
badman

 postitati 15.02.12 21:05
Sama olukord läbi elatud just. Peale garaazis soojenemist tühipööretel enam suitsu ei tulnud tagant. Vaikselt veeretati auto töökotta, kus kontrolliti karterituulutust. See paistis vaba olevat, kui ummistus oli seal ikkagi olnud. Lisaks tühjendati coolerid ära. 250 ml õli tuli kokku cooleritest. Seega alusta esmalt sealt. Segusiiber puhtaks ja las tuksub vaikselt. Õli põleb üsna kaua seest välja. Minu juhul sai tossava auto ja uumistatud tuulutusega sõidetud nii 3 km enne sooja garaazi. Töökojast pandi kaasa kiri, et klapikamber, ketitihendid ja karter lekivad (arusaadav, kuna surve pressis õli välja) ja lisaks turbod õlised. Sai lekkejäägid puhastatud ja õli taas normi ning peale 300 km pole õli kadunud, tossamine ammu lõppenud ja lekkeid enam ei tähelda. Mis muidugi ei tähenda, et need varsti ei ilmne uuesti ja ei eelda siis juba vastavate tih. vahetust.
prj

 postitati 15.02.12 20:06
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Alati on ka võimalik, et kondents kõlmus jääks ja see lendas turbosse. Siis õldiselt labad puruks ja trkib imelik vilin jne

Sellel mootoril nii ei juhtu.
KeveN

 postitati 15.02.12 19:51
Alati on ka võimalik, et kondents külmus jääks ja see lendas turbosse. Siis üldiselt labad puruks ja tekib imelik vilin jne
A4TQ

 postitati 15.02.12 16:48
Karteris õli normi, mootor soojaks ja sõitma. Vaevalt kohe turboga midagi juhtus. Tuulutus jäätus ära ja tõmbas õli sisselaskesse. See võtab päris tükk aega et õlitossust vabaks saaks.
Enne tasuks järele proovida kui turbode kallale minna.
KristjanT

 postitati 15.02.12 15:29
Auto A6 C5 2.7BT 184kW. Külmade ilmadega oli ilmselt karterituulutuses kondens ära külmunud, sest kui auto käivitasin ja sõitma hakkasin, lõi terve tänava sinist suitsu täis ning õlivarrast välja võttes oli kohe kuulda suurt sutsu. Järelikult rõhk karteris. Õlipunn maha ja sõitsin paarsada meetrit tagasi ning parkisin auto ära, edasi sai slepis garaa˛i veetud. Auto soojenes garaazis öö ning kontrollisin ka sisselaskesse suunduvaid karterituulutuse otsi, need vähemalt olid lahti. Ilmselt oli külmunud kondens ka lahti sulanud, sest autot käivitades enam rõhku karterisse ei löönud. Lasin tühikäigul soojeneda mootoril umbes 70-80 kraadini, väljalaskest tuli valget suitsu, mitte väga palju, aga just lõhn pani muret tundma. Kui siis mootor soojem oli, andsin natuke pöördeid kah ning siis lõi juba ruumi sinist täis. Mootor seisma.
Minu arusaam asjast on, et karterisse tekkis ummistunud tuulutuse tõttu rõhk ja ilmselt andis järgnevalt alla kõige nõrgem lüli. Et sinine suits tekib just pööretel, kus turbo juba käib, kahtlustangi turbot. Mis oleks nüüd kõige mõistlikum tegutsemisviis? Ma ise mõtlesin, et võiks downpipe-d maha võtta ning siis saab ju turbo kuumkoja turbiini näppida - saab katsuda lõtku ja ehk on näha, kas see on õline ja tagine. Ilmselt see nii on, sest sinine suits viitab ju õli põlemisele. Ehk on kellelgi kogemusi, mis asi seal täpselt saba anda võis ning kas läheb turbode vahetuseks või saab seal mingeid tihendeid vahetada? Mootor tuleb ju maha kakkuda niikuinii sellise mure korral.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 57.8% - SQL: 42.2%]