Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: m0nx[/i] Loen seda teemat siin ja enamustel mure selles, et boosti ajal hakkab puterdama. Endal teistpidi. Tühikäigul seistes muidu tiksub normaalselt, kuid iga natukese aja tagant lööb pöörded korra alla ja siis kiiresti veits ülesse. kui mootor juba päris soe, siis hakkab päris tihedalt puterdama niimoodi. Kui aga kiirendada kohalt, siis esimene pool sekundit ei saa nagu sellest puterdamisest üle aga peale seda justkui mootor naaseb normaalsele tööle. Boost on olemas, ei puterda enam. Siis jään seisma, algul mõnda aega tiksub normaalselt ja siis kuskil 10 minutit kohal seistes hakkab vaikselt jälle puterdama. Vahel kiirendades kaob jõud ära, kuid mootor tiksub kenasti... jõud kaob siis kui kuulen, et boost on peal ja persses blow-off klapp lõriseb korralikult. Samas järgmisel kiirendusel jälle nagu seda probleemi poleks. See probleem pigem perses blow-offist? Kas antud olukorras peaks ikkagi pöörama tähelepanu poolidele ja kommutaatoritele, või siis äkki pigem õhulugejas asi? Õhulugeja seisundile hakkasin mõtlema suve keskel, kui riias käik nägi välja nii, et sinna sõit oli 60L kütust ja tagasi 30L küturst, kuigi pardaka järgi oleks justkui normaalne küttekulu olnud. Augustis käisin veel korra Tapal, niiet 20L kütusega sinna jõudes näitas pardakas, et 140km veel sõita, hakkasin tagasi sõitma ja peale paarikümment kilomeetrit näitas pardakas, et kütus otsas. (L) Ja siis augusti lõpus tekkiski see samune tühikäigu pöörete probleem.... Algul ainult siis, kui kliima pump oli taga ja tegi seda suht harva... Foori taga aegajalt korraks viskas pöörded alla. Lülitasin kliima välja, tiksus jälle paar nädalat normaalselt, kuid hakkas sama nalja uuesti tegema ja nüüd viimastel päevadel puterdab juba korralikult... Küünlad peaksid eelmise omaniku sõnul head ja võrdlemisi uued olema. Kommutaatoreid samuti vahetatud paar korda, küll aga mitte uute vastu. Alustan vist sellest, et proovin õhulugejat puhastada... On kellegil soovitusi selle kohta? Mingist teemast lugesin välja, et pikka aega perses olnud blow-off võib õhulugeja tuksi keerata? Vastab see tõele? Talvel juba andis saba mul, ühes tallinna nimekaimas tuuningu firmas turbot kontrollides öeldi, et see persses blow-off ei oma miskit mõju millegile. Sellepeale mul ta vahetamatta jäigi :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
48.3%
- SQL:
51.7%
]