Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audihunt[/i] Panen veel kirja ajust kommutaatoritesse, silindrite süütepoolidesse minevate juhtmete värvid ja pin´id. Teadupärast on AAN mootoril 2 kommutaatorit, inglisekeeles POS´i : 3 silindri juhtimisega N122 ja 2 silindri juhtimisega N127, olgu öeldud et V6 mootoritel on täpselt samad kommutaatorid, seega saab N127 kommutaatori ühte vaba kanalit kasutada juhuks kui kumbki silindri nr4 või nr5 rada maha põleb. ------------------------------------------------------------------------------ POS N122: Silinder 1: Roheline juhe valge triibuga ajust Pin 1/55, kommutaatorisse minev 4/4 ja kommutaatorist välja tulev 1/3 Silinder 2: Lilla juhe musta triibuga ajust Pin 2/55, kommutaatorisse minev 3/4 ja kommutaatorist välja tulev 2/3 Silinder 3: Must juhe halli triibuga ajust Pin 23/55, kommutaatorisse minev 1/4 ja kommutaatorist välja tulev 3/3 -------------------------------------------------------------------------------- POS N127 Silinder 4: Must juhe kollase triibuga ajust Pin 20/55, kommutaatorisse minev 4/4 ja kommutaatorist välja tulev 1/3 Silinder 5: Must juhe valge triibuga ajust Pin 21/55, kommutaatorisse minev 3/4 ja kommutaatorist välja tulev 2/3 Vaba kanal jääb Pin´ide alla 1/4 ja 3/3. Vajadusel saab kummagi silindri pooli pin´e tõsta ümber näiteks. 1/3-3/3le ja 4/4-1/4le. Seda siis juhul kui tekib tõrge ühel silindril kommutaatoris. Vabaks jääb veel Pin 2/4, pruun juhe valge triibuga, mida kasutatakse massiks ja ta läheb sisselaske kollektori külge. Antud teksti tõlkisin ja parandasin Audi World ja S2Forum tekstidest samadel teemadel. Loodan ,et kellegil on veel kasu :). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]