Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audihunt[/i] Nüüd tuleb siia pikem jutt, aga loodetavasti on kellegil kunagi veel kasu. Kõigepealt tahan tänada LEHYST, kes oli eile vea tuvastamisel kõvasti abiks ja ennast salgavalt enda auto küljest juppe lubas proovida. Vea eripära oli ,et peale juhtmestiku vahetust auto käivitus ainult see 1 kord ja peale seda enam käima ei läinud, kui hakkas lubama , siis lõi justkui tagasi. Säde oli küünaldel, bensupump lahmas kütust mis kole , aga küünlad olid süsimustad/märjad. Kuna tagusin algul vastu rinda ,et juhtmed said kõik ükshaaval ja õigesti vahetatud, otsustasin Lehyse soovitusel, netist leitud skeemi abil üle kontrollida. Tõesti, olid 1 ja 2 silindri poolide juhtmed läinud vahetusse (kuna nad on pistikutega vastamisi) Pildil paremalt 1 ja 2. ///[url=http://www.hot.ee/sops23//Poolid1.jpg]Poolid enne[/url]/// Nüüd käib auto nagu peab ja ka stockist suurema boosti all, lisaks ka soojaspeast. Takistused juhtmetest mõõdetuna olid kõigil 1.1(K)oomi. Esialgu jätan samad 0,56 mm2 kaablid, aga kontrollin neid 100km möödudes uuesti, kuna esialgu nagu toimivad kenasti. Panen mõned pildid ka töökäigust. Soovitan Poolid koos kaanega lauapeale panna ja küljest kruvida kuuskant võtmega poolid kaaneküljest. Seejärel ükshaaval juhtmed lõigata küljest ja vahetada, poolist pistikuni. Teha kõigepealt juhtmestik parajaks ja valmis. Peale seda kui poolid küljest lõigatud , hakkas viilimine . Avastasin lõpuks et viilimine oli nüri töö ja haamriga paar koksu vastu pistikut ja see tuli ise küljest , paistsid ainult hargid vastu, viilisin natuke paremaks. Pilt ka ///[url=http://www.hot.ee/sops23//Poolid2.jpg]Poolid viilituna[/url]/// Kasutasin musta värvi juhet kommutaatorisse minevatena ja punast . n.ö valgetesse pistikutesse minevatena, poolidel vastasid värvid Mustjuhe nr. 1 ja punane juhe nr. 15. Pilt: ///[url=http://www.hot.ee/sops23//Poolid4.jpg]///Juhtmed poolidel[/url]/// . Pistikute juhtme soovitan maha lõigata kuskil 3 cm kauguselt pistikust ,kuna igaljuhtmel on silindri number peal. Pilt: ///[url=http://www.hot.ee/sops23//Poolid5.jpg]Pistik[/url]///. Edasi hakkasin NR1 poolist pihta , mis oli kõige pikema juhtmega , ning seal mul viga tuligi kuna NR2 on seal kohakuti, seega mitte segamini ajada nagu mina tegin! Kuniks lõpuks kõik juhtmed küljes poolidel ///[url=http://www.hot.ee/sops23//Poolid3.jpg]Valmis[/url]///. Edasi poolid auto peale ja proovima. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.6%
- SQL:
53.4%
]