Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
plumer

 postitati 09.04.18 20:47
Tänan vastamast - täpselt seda viimast ma otsingi. Kuigi kui hakkan meenutama siis ega ma täpselt ei teagi, mis hammasrihma rullik mul seal vända küljes täpselt on, ilmselt seesama originaal...jälle mõttekoht:)Asi selles, et ehitab siin juba pikemat aega ühte b2q coupe 20vt strokerit. 3a ca tagasi Astro-Motos laoti kompott kokku koos disla ploki puurimise, vända tasakaalustamise ja ülemise otsa tegemisega, sepissisu läks jämeda kepsuga sisse jne. Hammasrihma ringi ladus ka Puhmas kokku. See toimib. Progeaju on ka külge aretatud, turbo ja vahejahutiring, kütte pool jms kah. Kone teeb häält lausa. Juhe hakkab aga vaikselt kokku jooksma teise rihmavärgiga... üritaks nagu AAN-i kiilrihmasüsteemi peale aretada. Olemas on AAN rv pump, genekas, pingutusrull AAN-i oma ja praegu AEL tdi vända otsaratas, mis ilmselt siia kompotti ei sobi ja tuleb asendada selle sama viimase AAN-i omaga, mida kuskilt kätte ei saa(e-bay on tühi-mis-tühi)... seega kui kellelgi siin peaks olema inffi mõne AAN-i otsaratta asukoha kohta, oleksin väga tänulik kui mõne vihje saab. See 034-st tellimine võtab kah ilmselt jälle kuu-paar aega, nende vidinate ootamisest võiks raamatu kirjutada:) Ühesõnaga ostaks ära kui mõnel on. Eks siis vaatab, mis pikkusega rihm ja kuidas.
5126218 - Erki
Johnny

 postitati 14.11.17 07:25
Niipalju kui aru saan, siis otsib inimene rihmaratast, mille peal multirihm jookseb, mitte hammasrihma oma. Ehk siis seda SEDA.
Kindlasti leiad ka kasutatud originaali, sest neid peaks olema essimeestel üle jäänud mootori ehitamistest.
end3l

 postitati 13.11.17 23:41
https://fcp-engineering.com/en/audi-vw/750-audi-22-20v-turbo-tommi-s-billet-engine-timing-crankshaft-gear.html
Küsi Baltikumi soodust, ehk saad 140€'ga koos saatmisega 1-2 päevaga.

Mul töötab see juba tükk aega ja kestab ilusti 7k+rpm. Enne läksid 2tk originaali puruks (Forsist a'la 35€/tk). Ühe korra käisid klapid ka pähe (arvesta 500€ ja peale kui peaks juhtuma) ning odavam on kohe korralik osta. Autoga midagi tehtud peale lambi chipi (1,5bar) ei ole ja eks kvaliteetne jupp korvab pool mehaaniku eksimust ja hoiab tugevamini kinni:D

Käes hoida originaali vs "järgi tehtud juppi" on ikka öö ja päev.

http://endel.planet.ee/S4/otsad.jpg
andrec

 postitati 13.11.17 15:13
http://www.dahlbackracing.hemsida.eu/index.php?id_product=472&controller=product

https://store.034motorsport.com/crank-pulley-cog-audi-i5-super-torque.html
plumer

 postitati 13.11.17 14:22
Tere. Kas AAN 20vt mootori väntvõlli otsaratast kannatab mingi muu kone otsarattaga asendada? Originaali ei toodeta enam, nii öeldi Forsist.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]