Teema ülevaade |
genekas
|
postitati 24.07.05 00:21 |
eks aeg nüüd näita - sai just mõne päeva eest uued küünlad peale...
samas teine asi on küll fakt - klapikambri kaane sisemine tihend (see küünalde pesade ümbert) vajab igatahes vahetamist: küünalde ümbrus oli pehmelt
öeldes ikka üksjagu õline - piibuotsad lausa leemendavad...
|
inc13
|
postitati 23.07.05 22:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
ei ole jah tühi jutt...
|
Ei saa kuidagi kinnitada ,et küünlad eriti pidevat tähelepanu vajaks .Omal ka nagu aby .. igakord on õige jõuga kinnikeeratud .. samas pole ka 60 tkm
ükski kord näppimise intervall ka olnud
|
genekas
|
postitati 20.07.05 23:47 |
ei ole jah tühi jutt...
Sai siin üks hommik enne väljasõitu just spetsiaalselt pealmine kaas koos süütepoolidega maha kistud ja küünlavõtmega kallale mindud - kaks küünalt
viiest olidki suht lõdvalt kinni.
|
jõuvanker
|
postitati 06.12.04 20:34 |
Õige on jah minna võtmega küünla kallale alles külma st jahtunud mootori korral.
Kuid see küünalde " jooksu panek " on 90%-se tõenäosusega tingitud kaanepragudest, mis tekivad küünlapesa ja enamasti väljaklaske klapipesa
vahele. Pragude teke on tingitud halvast soojuse ära juhtimisest põlemiskambri laelt ( järeljahutus ).
PS!
Ei tule küünlad niisama midagi lahti, kui on paigaldamisel korrektselt kinni keeratud!
PS! Lähtusin eelkõige 4-ja klapitehnikat kasutavatest mootoritest
|
forsin
|
postitati 06.12.04 20:26 |
Kaan on alum. ja küünlad raud ja paisuvad need materjalid erinevalt ja eri kiirusega.
Kui ronid küünalde kallale esimest korda või aimad ohtu?
Mine võtmega KÜLMA mootori kallale.
|
raigo
|
postitati 23.05.04 10:42 |
ma usun et keerati number suurema lõikuriga lihtsalt uus keere sisse ja suurema keermega küünal peale ?või siis pandi puksiga,mis on vähemtõenäosem
|
Audikas
|
postitati 23.05.04 09:47 |
…tähendab et “tüüpveaga” nagu tegemist ei ole ja kartused on asjatud... kuna endal läheb õige pea sellise motoga s-i ostuks siis seda oli hea kuulda…
üks ohtlik koht millega alt lennata siis nagu vähem…
...ja veel to:Ull Miis, et kuidas see keerme taastamine sul käis et pidama said…
|
Ull
|
postitati 23.05.04 06:43 |
Mul kunagi tavaliselt R5 10V-l lendas ka küünal minema. Aga keerme taastamisel küll mingeid probleeme ei old ja ka pärast kuskilt küünla vahelt õli
välja ajamist jne ei täheldanud.
|
inc13
|
postitati 22.05.04 22:30 |
Kui küünal on minekut teinud siis seda pesa korralikult enam pidama ei saa....
|
laur4
|
postitati 21.05.04 18:57 |
Sõbra 200-l üks ilmselt siis selletõttu minema lendaski.
Aegajalt neid pingutada on igatahes lihtsam, kui pärast pead murda keerme taastamise üle.
|
madjs
|
postitati 21.05.04 15:45 |
Ma isegi oma cuubikul 1,8 gt motoga sama asja täheldanud, kui pikemat aega neid seal mitte kruttida siis jah, pärast kipuvad lahti olema peal.
|
Kaits
|
postitati 21.05.04 15:13 |
Kusjuures olen tähele pannud, et küünlaid peab pingutama umbes iga paari tuhande kilomeetri tagant. Muidu poleks nagu märganudki, aga küünalde ümber
hakkasid tekkima niisked ringikesed - hakkas vahelt läbi ajama. Räägin praegu 2.2 10V turbo mootorist MC1.
|
Silwer
|
postitati 21.05.04 14:36 |
Üldiselt on sedasi, et 2,2T mootoril tuleks iga natukese aja tagant kontrollida küünalde pingutust ja kui vaja kõvemini kinni keerata siis ei lenda
nad kuhugi. Kui aga küünalde pingutust ei kontrolli ja sõidad ühtede küünaldega u. 80 tuhat siis arvan küll, et vahepeal lendab mõni ära...
|
Audikas
|
postitati 21.05.04 13:43 |
...kas kellegil on midagi sellist juhtunud, et tõsisemalt katlaid küttes kipuvad motol küünlad plokikaanest välja lendama(kaan pidavat nii tihedalt
klappe ja igast kanaleid täis olema, et see vähene raud mis küünalt kinni peaks hoidma väsib pideva paisumise-kahanemise juures ära)? Endal oli kuni
tänaseni üks juhus teada....ja nüüd siis kurtis mõni tegelane veel selle üle.... tore oleks kulda ka siinseid arvamusi ja kas asi on tõesti nii nutune
kui paistab... või on lihtsalt tegemist halbade asjaolude
kokkulangemisega...
igatahes tähh igasuguste vastuste eest
|