Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
indrekk

 postitati 23.03.10 12:52
Minul sama asi nii TT bypassi kui ka blowoffiga. Gaasi vabastades kostab algul väga vali laks kuidas õhk kompressorisse tagasi lendab ning siis alles avaneb bypass/bov. See ka kellalt näha kuidas seier uimaselt vaakumisse vajub.

Kui kellelgi on tühikäigumootor maha võetud ja käepärast, siis viitsite ehk proovida sealt läbi puhuda. Lihtsalt ei suuda rohkem põhjuseid välja mõelda, miks vaakum ei taha tulla.
lehys

 postitati 22.03.10 22:07
Nii võin öelda et suvel avanes bov nagu kord ja kohus,nüüd millegi pärast avaneb viitega,see ei old ainukesena mitte minu kuid ka inderku 200-l probleem.Ma sain bypassi asemele ja korras kuid indereku 200-l ei päästa ka 2 bypassi
sink

 postitati 22.03.10 21:12
See pronks düüs on neil kelladel seetõttu, et odavate kellade osuti (võib olla ka teised) hakkab max rõhu korral vibreerima meeletult. Omal oli laadne viga kuna kasutasin tavalist kolmikut, aga see düüse seal otsas selle vea likvideeris.

Kas bov avaneb viitega koguaeg või ainult vaakumi alas gaasi vabastades - viimasel juhul on bov'i vedru liiga jäik, et seda nõrga vaakumi korral avada, kuid boost'i all gaasi vabastades peaks ta siis ikka korrektselt töötama.
lehys

 postitati 22.03.10 15:30
Nii sain vastuse kätte miks minul kella ja kompu järgi rõhk aeglaselt maha käis.Nimelt oli süüdlane kellaga kaasas olnud plastmass kolmik,millel oli millegi pärast pronks düüs sinna sisse topitud.Kakkusin selle välja ja kell muutus kohe väga erksaks.Miks see düüs seal vajalik on ei osanud mina seda välja selgitada.


Aga see siiski ei seleta seda miks mul bov ei avanenud kohe vaid viitega.
lehys

 postitati 21.03.10 17:54
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Kas mahavõetud tühikäiguregulaatorist peaks saama läbi puhuda või peaks ta tihe olema?

Probleemid vaakumiga, gaasisiibri sulgumisel tuleb vaakum aeglaselt, bypass ei avane kohe ning õhk lendab lahinal tagasi turbosse. Kõik muud vead-lekked välistatud, ükshaaval kõik üle kontrollitud. Jäänud on ainult tühikäiguregulaator - minu omal saab sellest läbi puhuda kui too lahti ühendatud on.

Endal on sama küsimus.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.1% - SQL: 76.9%]