Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MatuAudi

 postitati 31.08.12 19:07
Et karteri kolmikust tulles peaks minema klappi küljelt, ning väljuma alt. Homme võtan ette taas kord.
morze

 postitati 31.08.12 17:28
Musta plastklappi on lihtne valepidi külge panna. Jälgi, et õigesti saaks.
MatuAudi

 postitati 31.08.12 17:24
Selge, seda infot vajasingi, suured tänud. Siis on hea, et täna selle plastik klapi soetasin forss'ist, siis tuleb taas kord laiali lammutada ja torustik läbi leotada kõik.
morze

 postitati 31.08.12 17:02
See skeem on vale, seal kus on "in idling" on tegelikult flow boosti ajal. Idle flow jookseb peene toruga sisselaskekoldesse läbi ühesuunalise klapi. Pime ei ole stock auto puhul hea, boosti ajal imetakse sealtkaudu karterituuled turbo ette. Õli viskab sealt siis, kui torustik umbes / tuulutuse klapid ei toimi nii nagu vaja.
MatuAudi

 postitati 31.08.12 16:16
Kergitan vanat teemat natuke...
Selline küsimus, et mis hetkel tuleb klambrikaanest turbo poolsest otsast õli?
Olen korra näinud seal otsas pimedat, mis selle head või vead on?

Üks vähe lihtsam pilt ka seletuseks:
http://pictureposter.audiworld.com/15624/aancrankcaseventilation.jpg
ranz

 postitati 24.10.07 10:09
Mina tegin asja ümber puhtalt sellepärast, et see originaal jubla maksab 2,3K ning kuidagi ei tahtnud sellise vidina eest sellist raha välja käia. Selgus nüüd aga siiski, et see silikon lõdvik ei ole õlile vastupidav ning ei sobi ta sellesse kohta teps mitte, ehk siis peaks mõtlema miskile muule lahendusele.
Tsitaat:
ranz, ega sa ei viitsi karterituulutuse komponentidest mingit nimekirja teha, et kui pikad torud ja mis kolmikud jne jne.

Ega ma tegelt muud seal välja polegi vahetanud peale sellesama silikon lõdviku nüüd, muu osa kõik originaalis. Iseenesest tuleb karterist välja 30mm ots ning peab üle minema 20mm peale ning sinna otsa istub see must klapp (joonisel 4a), ülemineku vahepeal peab olema kolmik millest 8mm ots läheb klapikambri tuulutuse otsa peale (klambri nr 13 juurde), edasi läheb 20mm toru suht sinka vonka kuni kolmikuni mis asub umbes täpselt tühikäigumootori all ning milles istub see tagasilöögi klapp (joonisel 6), seal sinkavonka sees on ka muideks veel nn leegipüüdja, selline traadipundar põhimõtteliselt. Edasi tuleb metalltoru (joonisel 2a) kuni turbo ette välja, mina saagisin enda omal sellelt torult pöördekoha välja ning panin õlikoguja paremasse rattakoopa serva, klapi poolt tuleb ots sisse ning edasi toru peale jällegi turbo poole.

Paar pilti:
http://www.hot.ee/ranz/s2/olikoguja1.jpg
http://www.hot.ee/ranz/s2/karterituulutus.jpg
http://www.hot.ee/ranz/s2/olikoguja2.jpg

Tsitaat:
endal hetkel tuulutuse ots lihtsalt lahti, tahaks endalgi selle tuulutuse torustiku korda saada koos õlipüügi anuma installiga

Lihtsalt lahtise otsaga peaks sul kütusekulu olema oluliselt suurem ning võivad ka muud anomaaliad tekkida sest sealt kaudu võetakse õhku ilma õhulugejat läbimata... läbi tollesama klapi nr 6 ja seda vaakum alas.
ICE

 postitati 24.10.07 09:37
Ma olen ka sellega tegelemas, sama jupp mis Ranz punase pani, ostsin mina originaali. Mul vana oli väga imelikult ära väsinud, sellised pikipraod sees ja väga palju. Ma ei mäleta, kas see sai sinna kunagi originaal pandud või mitte.
Eero

 postitati 24.10.07 09:29
ranz, ega sa ei viitsi karterituulutuse komponentidest mingit nimekirja teha, et kui pikad torud ja mis kolmikud jne jne.

sinu kätetööd on väga hea vaadata, endal hetkel tuulutuse ots lihtsalt lahti, tahaks endalgi selle tuulutuse torustiku korda saada koos õlipüügi anuma installiga.
ranz

 postitati 23.10.07 22:52
Saigi siis tehtud hoopis nii, et tellisin silikon lõdviku kahaneva otsaga ning lisasin kuuese poldi näol talle väljavõtte (eelnevalt puurisin ta läbi muidugi) mille otsa istus klapikambri tuulutus ning edasi läks süsteem nii nagu ta originaalis olema peakski. Enne kogu sea protseduuri võtsin ka muu süsteemi maha ning puhastasin, toosama klapp nr6 ei pidanud minuarust rõhku nii nagu ta seda teha võiks, ehk siis see ka nüüd tellimisel ning vahetan tolle igaks juhuks ka ära.

http://www.hot.ee/ranz/s2/tuulutus1.jpg

http://www.hot.ee/ranz/s2/tuulutus2.jpg
genekas

 postitati 15.10.07 19:52
see klapp (number 6 tollel pildil) eraldab sisselaskekollektori karterist - nimelt kui sisselaskes on alarõhk (tühikäik/osakoormusel sõit/mootorpidurdus), siis selle kaudu imetakse karterigaase otse sisselaskekollektorisse.

Muul ajal, kui sisselaskekollektoris on ülerõhk, tuleb selle karterisse sattumist vältida ja selleks see tagasilöögiklapp seal ongi.

Antud klapi lekkimine tekitab boostiprobleeme ja palju muud jama.

Magnetklapp on aga selleks, et imeda aktiivsöefiltrist bensiiniaurusid sisselaskesse ja see ei ole karterituulutusega seotud. Loomulikult on ka sellega nii, et see on töös ainult siis, kui kollektoris on alarõhk, sest muidu satuks boost ka aktiivsöefiltrisse...
ranz

 postitati 10.10.07 15:23
Tsitaat:
Algselt postitas: QBA
Muide kas sul oli ka mingeid kõrvalnähte kui voolik puruks oli.
mina endal küll midagi sõidust aru ei saanud

Kusjuures ei olnud jah, samas sõbra 200-l andis kohe tunda kui mõni väike vaakumvoolik tibakenegi lekkis... ma ei teagi miks nii see on... soft samas oli ka meil erinev, et võibolt minu oma ei annagi niimoodi otseselt seda tunda.
QBA

 postitati 10.10.07 13:48
edu ehitamisel, loodan et hakkab ilusti tööle
ja miks ta ei peakski?
Muide kas sul oli ka mingeid kõrvalnähte kui voolik puruks oli.
mina endal küll midagi sõidust aru ei saanud
ranz

 postitati 10.10.07 09:15
Tsitaat:
Algselt postitas: QBAKui pimeks jätta siis arvatavasti muutub tühikäik, mis muidu selle sõekanistriga reguleeritud on see juhtmega klapp on ju otse sellega ühenduses

Nu tühikäigu jaoks on tegelt ju tühikäigu regulaator... et ei tohiks temaga midagi seal juhtuda.
Nu selgeks on saanud siiski see, et mõistlik oleks see süsteem sinna alles jätta, eks mõtlen kuidas nüüd kõikse mõistlik seda lahendada oleks.
QBA

 postitati 10.10.07 08:20
mina vahetasin ära vooliku nr 1b ja jätsin klapid ja muu samaks ja esialgu tundub et toimib, voolikuid asendasin tavalise õlivoolikuga mille leidsin tehnikapoest ja jagasin metallkolmikuga ära. Kui pimeks jätta siis arvatavasti muutub tühikäik, mis muidu selle sõekanistriga reguleeritud on see juhtmega klapp on ju otse sellega ühenduses
ranz

 postitati 09.10.07 22:14
Ei rõhk karterisse ei jõuaks kuna minu mõte oli see klapi osa sealt vahelt üldse välja jätta ning ots pimedaks teha.
Hakkasin mõtlema sellist asja, et äkki nt tühikäigul ja cruisides on too klapp lahti ning karterituulutus toimib otse sisselaske kaudu ning kiirendades või siis rõhu tekkimise korral (MAP ajus mõõdab seda) sulgeb aju klapi ning tuulutus käib turbo eest oleva lõdviku kaudu, rõhust vaakumalasse uuesti minnes jällegi klapp avatakse ning tuulutus otse sisselaskesse.
Vähemasti mulle tundub nii :D
Igatahel üks silikon lõdvik tellitud ning vaatan... püüan vast selle klapi sinna alles jätta nii nagu ta seal olema peaks (peaks igaks juhuks tema töökorra ainult ära kontrollima).
QBA

 postitati 09.10.07 21:57
minul on näiteks selle väljavõtte juures ka klapp, juhtmega ja kuna ma korra jätsin juhtme tagant ära siis ma sain veaks EVAP
ehk siis klapp, läbi mille juhitakse see õliaur sissel. kollektorisse, selgituseks, et mida see klapp teeb sain ma teada, et kui mootor on õigel temperatuuril ja rõhul siis hakkavad gaasid sinna minema,tegu on magnetklapiga. Klapi puudumine võib suurendada kõvasti küttekulu ja ma arvan, et kuna on tegu turboautoga siis ilma klapita lendaks ilmselt enamus rõhust karterisse
ranz

 postitati 09.10.07 21:19
Tsitaat:
Algselt postitas: QBA
otstarve on karteris olevat survet kinni pidada, kuni tekib mingi kindel rõhk, mis siis klapist välja lastakse

Nu klapp on ju lisaks tavalisele karterituulutusele, ehk siis nii karter kui klapikambri kaane alune on turbo ees tekitatud vaakumiga ikkagi tuulutatud... see klapiga osa on pigem väljavõte sellest süsteemis... aga milleks?
QBA

 postitati 09.10.07 15:51
otstarve on karteris olevat survet kinni pidada, kuni tekib mingi kindel rõhk, mis siis klapist välja lastakse
ranz

 postitati 09.10.07 13:14
Tsitaat:
Algselt postitas: QBA
see voolik ühendatakse ju sisselaskekollektoriga, jupi hind on umbes 850.- eek (forss)

Katki on otseselt minu masinal toru nr 1A ning selle hind revalis on 2300.- millekagi. Nüüd tuli mõttesse viia klapp 4a ning klapikambri tuulutus teise kohta, kuid selle ümbertegemise vahepeale jääb too punases ringis olev süsteem veel... mis on tema otstarve? see on küsimus...
QBA

 postitati 09.10.07 11:57
see voolik ühendatakse ju sisselaskekollektoriga, jupi hind on umbes 850.- eek (forss)
ranz

 postitati 09.10.07 09:56
Kuna selgus, et vana torustik on täiesti ära mädanenud oleks vaja asi ära korrastada. Aga, et originaal toru sinna maksab 2,5K mõtsin natuke süsteemi teistmoodi ülesse ehitada, sellega seoses tekkis üks küsimus, torustikus on üks lisaväljaväte ning klapp, selgitaks äkki keegi mulle mis on tema otstarve seal?

http://www.hot.ee/ranz/karterituulutus.JPG

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]