Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lehys

 postitati 01.06.11 16:29
Korras andur oli vigane.Eelmine omanik polnud viitsinud andurit vahetada juhe oli niisama tagant võetud.
lehys

 postitati 31.05.11 18:23
Tervist

Endal nüüd probleem et õli temp. jookseb kuni 150 kraadini,milles võib olla probleem,kehva ühendus,vigane andur?
Nädalaega tagasi seda probleemi nagu ei olnud.
tanelr4

 postitati 29.12.07 11:41
Tsitaat:
Algselt postitas: tanelr4
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari



ja miks peab õli temp kellal 170 C olema? on kellelgi sinna lähedale läinud?ja mida see võiks põhjustada?

vabandust, ma väljendasin ennast natuke kehvasti. mõte oli, et skaalal on 170 (mitte seieri näit). kui kõrge õlitemp on veel normaalne ja kustmaalt võib liiga teha?
puhtast huvist uurin :P
Teemo

 postitati 28.12.07 20:46
Alumine piir 2bar@2000 rpm-i tähendab, seda, et alla selle ei tohi 2000 pöörde juures olla. Vastasel korral läheb ka õlituli põlema.
170 kraadi juures ei tohi õlitemp. kuidagi olla. Sul võib ühendus jamada. Temp. andur, nagu öeldud, ploki ees all nurgas, rihmaratta kõrval.
tanelr4

 postitati 28.12.07 17:59
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari

huvitav...alumisest piirist on kella järgi rõhk ikka üle, aga pean vist lähemalt vaatama max rõhku(enda arust suht lakke läheb). mis võib juhtuda kui üle 4,5 bari?

ja miks peab õli temp kellal 170 C olema? on kellelgi sinna lähedale läinud?ja mida see võiks põhjustada?
mulk

 postitati 06.02.06 17:26
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari
epic

 postitati 06.02.06 17:25
Ei tea oleneb õlist ja kõigest aga mul alla 1,5 bari ei lange tühikäigul. Mootor nagu korras.
cabrio

 postitati 06.02.06 17:19
palju yldse on normaalne õlirõhk s4'jal sooja mootori korral?
genekas

 postitati 06.02.06 00:00
Õlitemperatuuri andur oli vist mootori ees otsas - tasuks alustada juhtmeotste ülevaatamisest...
epic

 postitati 04.02.06 13:02
Tere

S4 2,2T

Õlitemperatuuri näidik jamab, tuuritades hakkab nulli poole tõmblema, järsult. Õlirõhk ja õlitase on normis (rõhk tühikäigul umbes 1,7 bari, oleneb muidugi kui soe on õli). Mootor ei suitse, õli ei võta. Ühtlase gaasiga on kõik korras. Milles võiks viga olla ? Ei saa ju olla, et temp. andur jääb kuivale ? Siis langeks ju näidik aeglaselt nulli ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]