Teema ülevaade |
lehys
|
postitati 01.06.11 16:29 |
Korras andur oli vigane.Eelmine omanik polnud viitsinud andurit vahetada juhe oli niisama tagant võetud.
|
lehys
|
postitati 31.05.11 18:23 |
Tervist
Endal nüüd probleem et õli temp. jookseb kuni 150 kraadini,milles võib olla probleem,kehva ühendus,vigane andur?
Nädalaega tagasi seda probleemi nagu ei olnud.
|
tanelr4
|
postitati 29.12.07 11:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelr4
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari |
ja miks peab õli temp kellal 170 C olema? on kellelgi sinna lähedale läinud?ja mida see võiks põhjustada? |
vabandust, ma väljendasin ennast natuke kehvasti. mõte oli, et skaalal on 170 (mitte seieri näit). kui kõrge õlitemp on veel normaalne ja
kustmaalt võib liiga teha?
puhtast huvist uurin
|
Teemo
|
postitati 28.12.07 20:46 |
Alumine piir 2bar@2000 rpm-i tähendab, seda, et alla selle ei tohi 2000 pöörde juures olla. Vastasel korral läheb ka õlituli põlema.
170 kraadi juures ei tohi õlitemp. kuidagi olla. Sul võib ühendus jamada. Temp. andur, nagu öeldud, ploki ees all nurgas, rihmaratta kõrval.
|
tanelr4
|
postitati 28.12.07 17:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari |
huvitav...alumisest piirist on kella järgi rõhk ikka üle, aga pean vist lähemalt vaatama max rõhku(enda arust suht lakke läheb). mis võib juhtuda kui
üle 4,5 bari?
ja miks peab õli temp kellal 170 C olema? on kellelgi sinna lähedale läinud?ja mida see võiks põhjustada?
|
mulk
|
postitati 06.02.06 17:26 |
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari
|
epic
|
postitati 06.02.06 17:25 |
Ei tea oleneb õlist ja kõigest aga mul alla 1,5 bari ei lange tühikäigul. Mootor nagu korras.
|
cabrio
|
postitati 06.02.06 17:19 |
palju yldse on normaalne õlirõhk s4'jal sooja mootori korral?
|
genekas
|
postitati 06.02.06 00:00 |
Õlitemperatuuri andur oli vist mootori ees otsas - tasuks alustada juhtmeotste ülevaatamisest...
|
epic
|
postitati 04.02.06 13:02 |
Tere
S4 2,2T
Õlitemperatuuri näidik jamab, tuuritades hakkab nulli poole tõmblema, järsult. Õlirõhk ja õlitase on normis (rõhk tühikäigul umbes 1,7 bari, oleneb
muidugi kui soe on õli). Mootor ei suitse, õli ei võta. Ühtlase gaasiga on kõik korras. Milles võiks viga olla ? Ei saa ju olla, et temp. andur jääb
kuivale ? Siis langeks ju näidik aeglaselt nulli ?
|