Teema ülevaade |
quattromees
|
postitati 02.07.06 10:22 |
Vag-com abil on eriti mugav output testi teha, kuna arvutist vaja lihtsalt vastavat nupukest vajutada, samuti saab liikuda kohe soovitud komponendi
testile, ei pea kõike läbi mängima. See, kui palju test näiteks pihusteid klõpsutab, sõltub softist, MTM soft näiteks klikkab pihustit vaid korra
originaali viie asemel...
Output test toimib tegelikult ka vanadel 10v mootoritel, ka vabalthingavatel, millel aju on olemas. Neil käib see lülitusmehhanism ainult
bensiinipumba releesse asetatava kaitsme abil, komponendi testimise ajal annab asi ka vilgukoodi, millega parajasti tegu on...
|
Maku
|
postitati 01.07.06 21:15 |
1992-96 S4/S6 with AAN 5 cylinder 20V Turbo Engine
There is also an "output test" mode that will cycle the engine electrical solenoids on and off to verify they are working correctly. You are able to
test the 5 Fuel Injectors Idle Stabilizer Valve (ISV) Carbon Canister Solenoid Valve Waste Gate Solenoid (waste gate frequency valve)
To activate the Output Tests, you must first connect the Jumper Wire across the Fault Code Connectors as shown in the above diagram and THEN turn on
the ignition to initiate the output tests. (DON'T START THE ENGINE) After the ignition is turned on, remove the jumper wire after at least 4 seconds.
FUEL INJECTOR TESTS: After you have removed the jumper wire, you can place your fingers down on fuel injector #1 and then open and close the throttle
with your other hand. You should hear and feel #1 Injector click 5 times and then be quiet, place your fingers on Injector #2 and again open and close
the throttle, Injector #2 should click 5 times, place your fingers on Injector #4 and open and close the throttle, Injector #4 should click 5 times,
repeat for Injectors #5, then Injector #3
After doing the last injector test on #3 the Output test will switch to testing the IDLE STABILIZER VALVE (ISV). You should hear this Idle Stabilizer
Valve clunk open and closed..
Connect the jumper wire again for 4 seconds to go to the next output test:
The blue Carbon Canister valve behind the idle stabilizer valve (behind throttle area) will be cycled on and off. You may want to place your hand
around the carbon canister valve to feel it operate.
Connect the jumper wire again for 4 seconds
The Waste Gate Solenoid on the intake boot near the turbo inlet will be cycled on and off. This valve operation is pretty loud, so you should be able
to hear it operate.
Connect the jumper wire again for 4 seconds.
;End of Output Test Procedure, fault code memory has been cleared.
NOTE: To repeat the Output tests, the ignition should be turned off for at least 20 seconds. If Output tests are repeated, the INJECTORS will NOT be
cycled again, unless the engine is started and run briefly.
VEAKOODID JA VÕIMALIKUD PÕHJUSED!
http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/motronic/ecu_faults.htm
|
Kirsa
|
postitati 11.12.05 09:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
kui ma mu mälu ei peta ja sa vahepeal uut autot ei ole soetanud, siis sinul oli/on vist 10v 200? |
On kyll jah 89a 10v, aga ma tegin täpselt sellesama juhendi järgi ja nendesamade piltide järgi otsisin neid otsi - koodid on jah teised - ehk mõnele
abiks siiski.
|
tarts
|
postitati 09.12.05 08:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kirsa
Mässasin ka hiljuti usinalt selle teemaga ja on mitmeid tähelepanekuid:
Check engine tuluke on mul armatuuris olemas, aga ei põle!
Pirn on terve ja asi tuleb õigesse pessa, aga pimedus.
Teiseks neid 3/2-te juhtmeotsa seal juhi jalgade juures pidin mina päris sügavalt polstri alt otsima ja pidin päris kõvasti lammutama ning sinist ei
leidnudki üles.
Peale ülesleidmist ei vilkunud ka asi - ainult ühe korra vilgatas (torkasin ledi sinna).
Ühesõnaga ise ei saand asja tööle.
Hea uudis oli see et nende kahe otsa külge käib kompu küll ja näitas ka (tartus kastani 45), aga üpris vähe infot oli ja paljudele sektsioonidele ei
lasknud ligigi. |
kui ma mu mälu ei peta ja sa vahepeal uut autot ei ole soetanud, siis sinul oli/on vist 10v 200?
|
Kirsa
|
postitati 09.12.05 07:46 |
Mässasin ka hiljuti usinalt selle teemaga ja on mitmeid tähelepanekuid:
Check engine tuluke on mul armatuuris olemas, aga ei põle!
Pirn on terve ja asi tuleb õigesse pessa, aga pimedus.
Teiseks neid 3/2-te juhtmeotsa seal juhi jalgade juures pidin mina päris sügavalt polstri alt otsima ja pidin päris kõvasti lammutama ning sinist ei
leidnudki üles.
Peale ülesleidmist ei vilkunud ka asi - ainult ühe korra vilgatas (torkasin ledi sinna).
Ühesõnaga ise ei saand asja tööle.
Hea uudis oli see et nende kahe otsa külge käib kompu küll ja näitas ka (tartus kastani 45), aga üpris vähe infot oli ja paljudele sektsioonidele ei
lasknud ligigi.
|
tarts
|
postitati 09.12.05 07:45 |
Tsitaat: |
Aga on ju küll, mina saan arvutiga vag-com abil 200 ajule ligi, ilusti saab veakoodid ja kas 8 või 10 lahtrit näitudega...
|
tundub loogilisena küll jap tglt, a meie käsutuses oleva riistvaraga see miskipärast ei õnnestunud.
|
quattromees
|
postitati 08.12.05 22:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Kuna ise just vaevlesin 200ga väljasuremis probleemi lahendamisega, siis jõudsin selleni, et vaataks mida aju ise sellest veast arvab.
Paraku, ei ole 200le võimalik veel päris arvutiga ligi minna ja vigu arvuti ekraanilt lugeda, on võimalik koodid vilgukoodina välja võtta.
Aga on ju küll, mina saan arvutiga vag-com abil 200 ajule ligi, ilusti saab veakoodid ja kas 8 või 10 lahtrit näitudega... |
|
tarts
|
postitati 08.12.05 21:09 |
Kuna ise just vaevlesin 200ga väljasuremis probleemi lahendamisega, siis jõudsin selleni, et vaataks mida aju ise sellest veast arvab.
Paraku, ei ole 200le võimalik veel päris arvutiga ligi minna ja vigu arvuti ekraanilt lugeda, on võimalik koodid vilgukoodina välja võtta.
Punkt nr1.Armatuuris peaks olema "check engine" tuluke
Tihti peale on see aga armatuuri ühendamata või on pirn väljas. Tuluke peab süttima iga kord kui süüde sisse keerata, kui seda ei ole, siis tuleb
"pika kella" taha tungida, selleks tuleb kell kas eemaldada või vähemasti natuke armatuurist välja sikutada ja sealt siis 1 juhe pirnipesaga (või
pirniga) üles leida ja õigesse pessa suruda kella taga.
Punkt nr2.Juhi jalgade juures, armatuuri all on 3 diagnostika otsa. Must, pruun (või valge), sinine.
Nende nägemiseks/neile ligi saamiseks ei pea midagi lammutama.
Punkt nr3. vajalik 1 juhtmejupp. Mis sobiks siis eelnimetatud diagnostika otsadesse pistmiseks. Ja juhet tuleb tõsta kahe
vasakpoolsema (musta ja pruun/valge pesade vahel):
Täpsemalt tuleb juhtme 1 ots pista musta otsa miinusesse (Ground pildil) ja valge/pruuni otsa kollase juhtme pessa (L pildil) siis teine ots.
NB! Loe edasi, mitte ära kuku kohe juhet ühendama!
Punkt nr4.Nüüd kui kõik asjad valmis, siis mis muud kui tegutsema. Juhe ära ühendada eelmises punktis nimetatud viisil, keera süüde
siise ja nii 4sek, siis eemalda juhe miinus otsast (Ground pesast). Ja "check engine" tuluke hakkab vilkuma, vilkuda võib ta järjest (ilma pausideta
max 4 korda) ja iga vilgukood koosneb 4 vilkumise jadast. Igat jada eraldab 2,5 sek paus.
Nt, kui "check engine" tuluke vilgub nii:
vilgub, paus 2,5sek, vilgub, paus 2,5sek, vilgub, paus 2,5sek, vilgub,paus. Siis selle võib lihtsustatult lugeda kui koodiks 1111.
Iga koodi vilgutatakse seniks, kuni miinus ots jälle ära ühendada 4sekundiks, siis hakatakse kuvama järgmist koodi.
ja nii lihtne või keeruline see ongi, suures osas ettevõtmise asi. Mina lugesin enne protsessi alustamist mälu värskenduseks SJM Autotechnicku kodulehte ja sealt võite leida
ingliskeelse pikema ja põhjalikuma seletuse. Kuid üldiselt usun, et saab ehk ka minu kodukeelse juhendiga asjast jagu.
Veakoodid saab sealt samalt lehelt http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vcodes.htm
Lõpetuseks, et mina sain kogu sellest üritusest vähemasti väikese idee, mis minu autot vaevata võiks ja nüüd sõidan juba mitmendat päeva ilma
probleemideta.
Edu.
|
|