Teema ülevaade |
S4BiT
|
postitati 13.06.16 07:21 |
Üritus oli taas meeltmööda, ainuke kehva asi oli tugev ja jahe tuul, kuid see ei ole korraldajate teha. Mis puudutab lõppkiiruseid, siis minu jaoks
oli kõige suurem üllataja näpitud Cupra, mille 255km/h on ikka kõva sõna. Samuti oli ka mitu autot, mis negatiivselt üllatasid, samuti enda oma,
eeldasin suuremat kiirust kuid mis teha, soft peale ja vaatab järgmisel korral uuesti
|
Kivitare
|
postitati 13.06.16 06:26 |
Kui just sõitjate numbritega segadusi polnud, siis said kõik kiirused ette öeldud. Kuid tänud tähelepanelikkuse eest. Parandame endid.
|
nimi
|
postitati 12.06.16 20:26 |
Mõtlemiseks väike koht korraldajale.Kas pole varianti mingit sorti ekraanile kus kuvatakse sõitja kiirust peale tema sõitu. Nii nagu kommentaatoritele
ekraanile tuleb.
Väga tihti jääb puudulikuks info mis eelnev sõitja on sõitnud. Muidu hea töö korraldajatelt.
|
Maikel18
|
postitati 12.06.16 19:34 |
Endal jäi kahjuks sõit tegematta, kuna autol väljalaske kollektorisee tekkisid mõrad....paneme panused järgmisele üritusele.
|
lynx
|
postitati 12.06.16 19:14 |
|
Evil9
|
postitati 12.06.16 15:31 |
Käidud ja vaadatud. Esmakordselt. Aga nagu ikka AC korraldus on igati tasemel ja OK! Edu ka edaspidi ja jaksu! Tellitud ilm oli ka super! Ehk õnnestub
siis endal ka kunagi mingi masinaga ikka Kiltsil betooni mõõta. Pole veel püssi nurka visanud! Üritan pilte ja enda tehtud videoklipikesi ka mingi aeg
kuhugi toppida ja jagada.
|
Siim89
|
postitati 12.06.16 15:00 |
Seekord olles talle üsna lähedal jäid küll oma kanistrid silma, mis olid ka üle kiletatud.
|
end3l
|
postitati 12.06.16 14:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Kas on kuskil keegi kes teab mis seal Sorase kapoti all täpsemalt toimub?
|
Ta vist pole väga jutumees?
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Juunis küsisin Mika Soraselt mis auto juures tehtud, vastus küll oli üsna napisõnaline:
Bigger turbos, fuel pump, injectors, exhaust system
NO nitrous oxcide, NO methanol/water injection. Just normal 98 octane fuel. |
|
AronL
|
postitati 12.06.16 14:35 |
Kas on kuskil keegi kes teab mis seal Sorase kapoti all täpsemalt toimub?
|
indro
|
postitati 12.06.16 07:15 |
Kuigi ilmaprognoosid laupäevaks midagi head ei tõotanud, siis ilmataat meile päriselt selga ei keeranud ja Forss One Mile Challenge I etapiga
võib rahule jääda.
Tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid, toetajaid ja loomulikult kogu korraldusmeeskonda - ilma Teieta seda võistlust ei toimuks!
Kiltsi lennuväljal peeti laupäeval 1 miili paigalstardiga lõppkiirusvõistluse Forss One Mile Challenge 2016 esimene etapp. Tugeva tuule kiuste
sõidetud ürituse võitis Eesti rekordimees Aleksandr Ljahh Nissan Skyline GTRil kes saavutas 346 km/h. Silmapaistva tulemuse saavutas
ka Aleksandr Lomeiko E30 BMW 325i’l, sõites välja 330 km/h ning „300 km/h klubiga“ liitus ka Ivar Miilberg, kes oma E36 BMW 325i’l saavutas 304 km/h.
Kiireim diiselauto oli taaskord Ergo Viisma juhitud Mercedes-Benz C220 (276 km/h) ning kiireim naisvõistleja Marija Sheljakina Mercedes-Benz CLA45
AMG’l (258 km/h).
Võistlustules oli kokku 87 kiirusejanulist, kelle tulemused varieerusid 162 ja 346 km/h vahel. See näitab, et miilivõistlus on hästi omaks võetud kui
seaduslik ja turvaline viis enda ja oma auto võimeid proovile panna. Forss One Mile Challenge 2016 teine etapp toimub Kiltsi lennuväljal 20.
augustil.
Forss One Mile Challenge 2016 esimese etapi tulemused klasside lõikes:
A-Klass
I – Marija Sheljakina, Mercedes-Benz CLA45 AMG, 258 km/h
II – Risto Laineste, Volvo S40 T4, 258 km/h
III – Alar Nisu, Seat Leon Cupra, 255 km/h
B-Klass
I – Ivar Miilberg, BMW 325i, 304 km/h
II – Risto Lutsar, Audi S4, 295 km/h
III – Toomas Tuuling, Audi S4, 289 km/h
C-Klass
I – Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 346 km/h
II – Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 330 km/h
III – Markel Voit, Audi RS6, 296 km/h
Tulemused on leitavad järgeva lingi vahendusel: http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Foto: Marek Potti
|
|