Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tmac

 postitati 24.09.14 16:21
Kuna ma olin autofoorumid täitsa ära unustanud ,siis mingi viisaka viivitusega järelkaja minu poolt ka. Igati rahulik üritus. Eriti meeldis mulle see ekraan ,mis minu ja carla jaoks oli valmis seatud. Väga mugav nii tööd teha.

Kõigi rahustamiseks ,siis pole üritust olemas ,kus Dellu rahul oleks. Noppige välja see ,mis on vajalik ja ülejäänud laske kõrvust mööda. Indeksitega tuleb täpne olla see on fakt ja Line up peab hakkama ettenägelikumalt asja ajama, siis läheb kõik paremaks ka. Minu poolt kiidusõnad. Tänud Tarmole kutsumast ja teeme vahest veel
Chez

 postitati 23.08.14 12:12
Väga bro üritus, tänud korraldajatele ja eriti Tmacile et minu keerulist nimet mäletas.

Oleks tänulik kui selline üritus toimuks veelkord sel aastal, osaleks kindlasti. Vabas klassis võiks ka eliminaator või bracket olla et välja selgitada parimat mitte-Audi juhti.

Parimate soovidega,
Silberauto Evo autojuht.
AronL

 postitati 21.08.14 09:39
Väga meeldiv üritus, loodetavasti toimub ka järgmine aasta.

Starteri töö üle mingeid nurinaid ei ole, tulede startimise kiirusega sai kenasti harjuda ajasõitude ajal ning mulle isegi meeldis selline kohene tulede jooksma hakkamine.

Kogu see negatiivne jutt mis siin on, võiks ju olemata olla. Tegemist ei olegi EMV võistlustega vaid seda tuleks pigem võtta kui sõbralikku mõõduvõttu Audi huviliste vahel. Protestide ja muu sellisega võitmine tundub sellisel üritusel lihtsalt kohatu, eriti sellise protestiga, kus vastane kohe otse stage'i sõitis, pooled sōitjad ju algajad. Sellisele võidule jääb ju nagunii halb maik külge. Kaotada peab ka oskama😜
yanekk

 postitati 19.08.14 08:24
Tsitaat:
Algselt postitas: äss


Minu poolt kiidusõnad korraldajatele, kes väikese suitsupahvaka peale võtsid vaevaks lõppu järgi kihutada mulle koos päästega :) .


Eks seda on juba pikalt harjutatud ka + sinu masin on nagunii nn. suurema ohu allikas tänu kütusele mis kasutusel.
sadguy

 postitati 18.08.14 18:31
Mul ei ole mitte ühtegi halba sõna öelda ja pole vist ühegi AC Drag'i kohta seda teha ka.
Üritus sujus kenasti. Kõik toimis, endal ja autol ka. Oleks vaid neid drääge rohkem, kus saaks ennast välja elada.
Muidugi on neid drääge ka mujal, aga AC Drag... on ikkagi nagu omasem, kodusem. Starteri kohta pole ühtegi paha sõna öelda, sest 2008. aastast pole nagu muud starterit kogenud. Sõidud on sõidetud, võidud on võidetud ja magama jäämist võib vaid enda süüks pidada. Saad paika, 3 gaasi pumpamist (foori valged tuled) ja tuld!
Vaid üks negatiivne asi oli.... täna hommikul valutas shampusest pea. Keda süüdistada?

Tubli olete AC Tiim ja ka A-Team! ;)
AudiTeam

 postitati 18.08.14 18:01
Nii jõudsin ka nüüd seda teemat lugeda - mina olin võistlusel starter.
Meenuvad kunagised EMV võistluste ajad, kus olin samuti starter ja seal oli just vastupidi, et ei ootaks peale stage tulede süttimist seal 2-3 sekundit vaid kohe puu käima - mitu võistlejat tulid minuga vestlema ja nii sai ka tehtud. Tean, et suurte turbodega masinatel on see loomulikult soosiv, et saavad oma kaalika üles spoolida ja paremini minema aga võistlejatel on väga erinevad tehnikad ja soovid. Kahjuks ei oleks viisakas lähtuda võistlejast ja teha erandeid - kõik said samasuguse stardi. Ja selle stardiga oli võimalik ajasõitudes harjuda. Enamus soovijaid said sõita 6-7 sõitu kui õieti mäletan.

Hommikul veel enne võistlust sai mitme võistlejaga vesteldud ja küsitud, et kuidas seis on - kas teeme "pühapäeva" starte (aeglasemaid) või reageerime kohe. Nagu isegi võid järeldada oli vastus, et ei mingit ootamist kohe puu käima.

Bracketi võistlejatele oleks võinud erandi teha aga siis oleks tulnud seda asja juba ajasõitude ajal teavitada. Võistluse ajal raja keskele starteri juurde on tõesti keelatud tulla aga korraldustelgi juurde oleks saanud ilusti jutule minna ja mind oleks teavitatud raadiosaatja kaudu.

Aga tõsi ta on, et starterid on võistlustel erinevad ja ei ole meil ühtset programmi.
ICE

 postitati 18.08.14 15:49
Võtame nüüd kõik rahulikult ja lähtume lihtsast faktist, et kõik inimesed on erinevad.
prual84

 postitati 18.08.14 14:54
Tere,vägisi peab ka midagi ütlema,ise olin teist korda ametlikul üritusel ja 1sõidus ehmatas ennastki starteri kiirus.Aga ei hullu midagi 3sõit ei mingit pöörete jälgimist ja parim sõit-kahjuks mitte rekord,kuid ise rahul,oligi vormistatud.

Minu poolt suurimad tänud ja järgmise korrani.
tarmo

 postitati 18.08.14 14:37
Piira nüüd oma ärritust dellu, sel ajal kui sa oma romaani siia kirjutasid, ei olnud pooled korraldajad veel kojugi jõudnud. Täna on enamusel neist veel lisaks ka tööpäev. Mis analüüsi sa praegu loodad saada?
dellu

 postitati 18.08.14 14:05
Kommentaatorite jutt? Nende suunas pole ma ju sõnagi öelnud, ma ei saa aru millele viitad? See nokkiv kõneviis on alati lahe olnud. Ainuke koht kus siin kommentaator läbi käis oli see, et ma kuulsin peale oma sõitu, Taneli sõidu kohta, et vastasel oli 18 sek indeks ja kõik on õige (mis ilmselt tuli siiski kinnitusena ajavõtust või peakohtunikult).
Aga ilmselt siin konstruktiivsele kriitikale analüüsitud tagasisidet ei tule, puhas lahmimine.
Jah starteri jutule tegelt korra mõtlesin minna ka, aga ilmselt olin siis juba liiga joonel, et autost välja joosta ja nii see jäigi. Ma küll nn algajate koosolekul ei käinud, aga paljudel võistlejate koosolekul muudel üritustel vastupidi soovitataksegi peale stage tule süttimist veel natuke edasi lasta, et ei jääks sinna piiri peale kõikuma ja oleks oht vajuda kaugemast kiirest välja.
Selles osas on muidugi tore, et üritus jälle teha võeti ja see oli ka postituse esimene lause ju. Lihtsalt häirima jäi ja kriitika tuli ühe isiku väljaütlemistel, mis võiks tegelikult enda teada, ei pea kõike mida sülg suhu toob välja ütlema. Eks siis sai juba kõik mõtted kirja pandud, mis silma jäi.
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Minuarust on vägahea, et see üritus taas toimus ja loodan ka järgmine aasta selle toimumisele. Nagu alati on ac Drag siuke kindlapeale minek kus asi sujub ja ei teki mingeid mõttetuid pause ja muud jama. Kahjuks endal polnud seekord millegiga osaleda aga vaadates kui palju oleks saand sõita siis oleks see olnud ideaalne üritus. Kõige parem oli muidugi Iffi 10 sekundi aeg ja see start loomulikult. :cool: Mis puutub Delvise hädaldamisse siis päris imelik on vaadata kuidas suur inimene seda nii südamesse võtab nagu oleks tegemist olnud mingi mõisapeale sõiduga. Ole õnnelik, et üritus toimus ja võta ka arvesse, et meeskond oli teist päeva seal ja hea, et üldse viitsisid ürituse ära teha. Alati on võimalus ise paremini teha. Tuletame ka viimast ac dragi meelde kus hakkasid tõmblema, et Helina pani enda auto stages paika enne sind ja sai juba võidu kätte ja siis läksid sina sinna vinguma, et nii ikka ei tohi ja sina oleks pidanud enne teda tule põlema sõitma. Jube asi ka, et üks karikas vähem ausaltöeldes nõustun eelkõnelejatega, et neid saane millega sõitmas käid pole üldse huvitav vaadatagi ja keegi ei kaotaks ka sellest midagi kui sa enam ei osaleks sellel üritusel kuna sulle tehakse liiga.

Siis ärge viidake sellele, et sõidame päris reeglite järgi, vaid meil siin AC omad reeglid. Nagu juba enne on mainitud, katsu mu posti lugeda (ja ka Ago viidet), et stardiprotseduur ei ole päris nii, et lups paika ja vaatame mis saab (noh kord saab kord ei saa). Ka eelmine kord oli sama teema, et sõidetakse Bracketi reeglite järgi. Loomulikult oleks ma võinud ju kohe joonel ka auto tagasi ajada ja öelda, et olengi ju võitnud. Ilmselt kõige mõistlikum selles situatsioonis oleks olnud paluda uut stagemist mõlemale, et asi korralikult teha. Tegelikult võiks sellele viidati juba kasvõi starter ise siis, k.a kui ei sõida mõisa peale.
Üldiselt kodukord näeb ette, et tegelt peaks nii igas klasis toimuma:

Tsitaat:

3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.

Allikas: http://www.bhra.ee/infomaterjalid/võistluste_kodukord
kuno666

 postitati 18.08.14 13:57
Minuarust on vägahea, et see üritus taas toimus ja loodan ka järgmine aasta selle toimumisele. Nagu alati on ac Drag siuke kindlapeale minek kus asi sujub ja ei teki mingeid mõttetuid pause ja muud jama. Kahjuks endal polnud seekord millegiga osaleda aga vaadates kui palju oleks saand sõita siis oleks see olnud ideaalne üritus. Kõige parem oli muidugi Iffi 10 sekundi aeg ja see start loomulikult. :cool: Mis puutub Delvise hädaldamisse siis päris imelik on vaadata kuidas suur inimene seda nii südamesse võtab nagu oleks tegemist olnud mingi mõisapeale sõiduga. Ole õnnelik, et üritus toimus ja võta ka arvesse, et meeskond oli teist päeva seal ja hea, et üldse viitsisid ürituse ära teha. Alati on võimalus ise paremini teha. Tuletame ka viimast ac dragi meelde kus hakkasid tõmblema, et Helina pani enda auto stages paika enne sind ja sai juba võidu kätte ja siis läksid sina sinna vinguma, et nii ikka ei tohi ja sina oleks pidanud enne teda tule põlema sõitma. Jube asi ka, et üks karikas vähem ausaltöeldes nõustun eelkõnelejatega, et neid saane millega sõitmas käid pole üldse huvitav vaadatagi ja keegi ei kaotaks ka sellest midagi kui sa enam ei osaleks sellel üritusel kuna sulle tehakse liiga.
äss

 postitati 18.08.14 13:34
Dellu, kuule kräunu vähem ja ole tänulik, et üldse viitsitakse seda üritust korraldada!

Minu poolt kiidusõnad korraldajatele, kes väikese suitsupahvaka peale võtsid vaevaks lõppu järgi kihutada mulle koos päästega :) Lätis näiteks alla meetrise leegi ei ole tõsiseltvõetav :D
Ise tulime sinna kohale kindla plaaniga rekordit püüda, aga seekord läks nagu läks. Loodetavasti järgmine kord pakume rohkem vaatamisväärseid sõite.
kaido.

 postitati 18.08.14 13:22
Ma ei näe problemi minna starteri juurde ja öelda temale isiklikult et võta rahulikumalt selle nupuga, käisin Speedest Glassdrive Nightracel ise ütlemas et nats kiire on, kohe kui olin esimese sõidu teinud ka peale seda oli ta mõistev ja võttis aeglasemalt, milleks otsida peakohtunikku kui saab vabalt rääkida otse inimesega kes on selle nupu taga.
Aga võimalik et pead minema jõusaali ja muskleid kasvatama nagu sa kunagi minule ütlesid, et reaalselt asja ajada mitte peale võistlust siin nutta et sul on kõik pahasti.
Kui kommentaatorite jutt sind häirib siis seda võid ju ka neile öelda. Nemad olid ju ka seal olemas ja sai ka nendega suhelda.
paranormaalne

 postitati 18.08.14 12:43
Mulle üldiselt üritus väga meeldis. Vaid pidevad Delviste sõidud tüütasid ära. ;-) Nädalavahetuse teise päeva kommentaatorite valik on ka tänuväärt. Aitäh.
dellu

 postitati 18.08.14 12:13
Kui üks autodest veel liigub, siis ta pole ju stagetud. Loomulikult kuskil pole sätestatud, kui kiirelt nuppu vajutatakse, aga seda võiks ju jälgida kas auto on seisma jäänud või veel vaikselt liigub ja on juba alustanud pöörete tõstmisega. Täpselt samuti oli jutt koosolekul, et kui oled deepis siis lase üle ja tule tagasi, aga antud starter ilmselt seal koosolekul ei viibinud ja selle nupukiirusega ei oleks jõudnud üle lasta ja tagasi sättida.
Just vaatasin ka videosid facebookis/youtubes nädalavahetusel toiminud välisvõistluselt. Oli küll Pro Treega, aga ei käinud ka sekundiga asi, nagu seekord.
tarmo

 postitati 18.08.14 11:57
Huvitav on see, et enamus dellu jutust oli kriitika asja kohta, mis ei ole üldse kritiseeritav. Kui kiiresti starter nuppu vajutama peab, ei ole mitte kuskil määratud. Mõlemad autod stagetud = mõlemad juhid valmis.

Aga pilti kah:

http://galerii.tarmotomson.net/ac/drag2014/content/images/large/IMG_7735.jpg
aixx

 postitati 18.08.14 11:42
Mina olen korraldusega rahul, kuid ma sõitsin ka vabaklassis. Tundub, et apsud tulid sellest, et meeskonna näol oli eelmise päeva väsimus selgelt nähtav.
hiponomus

 postitati 18.08.14 11:36
Delvisele tänud põhjaliku kommentaari eest. Tagasiside on alati tähtsaim, mis saab meeskonna tööd sättida.

Olen kohati nõus Eintsi kommentaari ideega - et kas üritusel osalemise eesmärk oli saada EMV'ga 1:1'le kogemus, kus ensel suur kogemustepagas või anda endale aru, et seekord osaleti teiste tegijate poolt korraldataval üritusel.
Samas nõustun, et Line-up tööd ja ajavõtuga esinenud tehnilisi rikkeid saab tulevikus vältida.
Olles ise melu sees meeskonnaliikmena, siis võin öelda, et endal jäi silma sõitjate erinevus, just kogemuse osas, mis suuresti määrab ära ka vastakate arvamuste paljususe. Seda saame kindlasti tulevikus arvesse võtta, et klassid on erinevad, täpselt ka nii erinevad on kogemused võistlejatel, kes neis klassides osalevad.

P.S. Soovitan Delvisel proovida tulevikus oma kommentaarides mitte nii isiklikuks minna. Igasugune kommentaar, kus tehakse järeldusi konkreetse isiku hoiakute osas, võiks ära jääda, sest nii jääb kommentaatorile endale külge kommentaari sisul baseeruv maik.

Kokkuvõtteks- teades ise Eesti Audi Klubi meeskonna abistajana, et igale korraldatavale üritusele järgneb klubisisene põhjalik analüüs, mida uuel üritusel arvesse võetakse, siis luban, et Delvise esitatud kommentaar ei jää tulemusliku analüüsita.



Aitäh kõikidele osavõtjatele ja meeskonnale toreda nädalavahetuse eest!
Helina

 postitati 18.08.14 10:40
Tore oli taaskord, tänud korraldajatele, et üritus toimus ja loodame, et ka järgmine aasta. :)
Eints

 postitati 18.08.14 10:11
Tulid ennast foori taga sättima või sõitma?
dellu

 postitati 18.08.14 08:35
Just nimelt, nagu ka Ago ütles, siis see protseduur vähemalt meil on juba suhteliselt sisseharjunud tava ja rutiini rikkumine mõjutab ilmselgelt tulemust. Vaatasin nüüd veel kõik oma sõidud üle videomaterjalina ja alati olen mina peale mõlema prestage süttimist sõitnud esimesena stage, mis siis andis aega auto kaugust sättida ja ka pööretega mängida. Ka nn raisku läinud sõit (ajavõtu kala) paistis päris hea reaktsiooniga olevat video järgi. Ilmselt nn aeglasema starteriga (õigemini siis starteriga, kes jälgib ka autojuhtide tegevust) oleks veel jõudnud asja sättida ja poleks asi nii hull olnud, aga tõesti ellikas ei tahtnud riski võtta ja punast püüdma minna valel ajal auto liigutamisega. Foori lugemisest sellises seisus pole mõtet enam rääkidagi.
Gets

 postitati 18.08.14 07:19
Kuna pole siia foorumisse varem postitanud, siis selgituseks, et olen see sama Ago Kravets, kes Delvise jutus paar korda läbi käis.

Delvisel oli täitsa palju südamel. Aga oota, kerib natuke maha ja on kõik jälle bueno :).

Paraku pean servast ka Delvisega nõustuma. Eriti just selle stagemise koha pealt. On tõesti väike asi ja võib tunduda kõrvaline, kuid ootamatu muutus stardiprotseduuris keerab tihtipeale stardi nässu. Ja bracketis on ju stardi õnnestumine väga oluline. Koosolekul sai spetsiaalselt bracketi stagemise kohta küsitud - kas tuleb vastast pre-stages oodata - ja vastus oli: "Jah. Sõidame EMV reeglite järgi". Oleks vastus olnud teistsugune, ei oleks absoluutselt midagi katki olnud ja keegi poleks virisenud. Aga praegu ma läheks juba põhimõtte pärast EAL'i protesti kohta uurima, kui nii lausa soovitati :).

Ärge saage valesti aru, mulle meeldib, et selliseid üritusi korraldatakse ja tulen hea meelega ka edaspidi sõitma, kuid reeglid on reeglid. Eriti, kui need ise paika pannakse. Vahet pole, kas vastane on naine, mees, või Obama.

Stardituled hakkasid peale stagemist endalegi ootamatult päris kiirelt jooksma, kuid selle kohta ütlevad reeglid (otsisin) ainult, et starter aktiveerib stardituled. Võistlejatel tuleb lihtsalt harjuda erineva starteriga. Kiiruse pluss on see, et nii saavad järgmised kiiremini sõitma, mis on klubiüritusel põhiline.

Enda ellika punane tuli omalegi üllatusena, kuna stardipuu näitab eksimust alles peale rohelist tuld ja seda silmanurgast enam ei näe. Stardi võtsin enda teada veel ekstra turvaliselt, et kommentaatorite veskile vett mitte lisada :D, sõitsin turvaliselt vastasest mööda, pidurdasin veel enne finišit pikalt ja sõitsin rind uhkusest kummis tagasi, kuni nägin Tmac'i käsi laiutamas :).

Hea meel oli Aroni 13.9x üle, mis on vist kiireim originaal rauaga S3 8L aeg siinmail? Ja muidugi Aronile õnne ka bracketi II koha puhul!
mtaudi

 postitati 18.08.14 06:01
Tänud kogu AC tiimile ürituse korraldamise eest!

Väga mõnus ja meeleolukas üritus oli. Starteri kiire päästikunupp mulle isegi meeldis, kuna siis ei olnud aega üle mõelda stardis ja tulemuseks oli kõik sõidud poole sekundi sisse. See, et viimasel sõidul enda kiirust natuke alahindasin ja lõhki sõitsin, kirjutan oma kogenematuse arvele. Kogemusi sai kõvasti, autot sai paremini tundma õpitud ja üleüldse väga väga hea meel, et kohale sai tuldud ja ära tehtud. Ja eks segadust ja arusaamatusi tuleb sellistel võistlustel ikka ette, kuid peamine on ise rahulikuks jääda ja mõistev olla. Tuleb ise olla mõistev, siis ollakse ka Sinu vastu mõistev. Kahjuks pidin peale ürituse lõppu linna tagasi kiirustama ja ei saanud autasustamisele jääda.
Korraldustiimile veelkord sügav kummardus, et teist päeva järjest ikka vastu pidasite ja meeleolu üleval suutsite pidada.

Loodan, et järgmine aasta saab uuesti sõita :)
dellu

 postitati 17.08.14 19:07
Nii, viskaks nüüd üht koma teist paberile, on nii positiivset, aga suures plaanis siiski negatiivne kaalub positiivse üle.
1) Väga tore, et üle pika aja AC töökas kollektiiv on asja taas teha võtnud ja asi teoks sai. See paljudele üks mõistlik alternatiiv mõislikuma hinnaga autot proovida kui ametlikel EMV etappidel.
2) Vabandust siin varem tekitatud segaduse eest kahes klassis olemisega. Ma tõesti lugesin juuli lõpus oma arust vägagi hoolikalt reeglid läbi ja ma tõesti ei näinud punkti, et kahe autoga ei tohi osaleda. Igaks juhuks viisaka osalejana saatsin veel Indrole ka kirja, et kas olen asja ikka õigesti mõistnud, kuna tema ju seda siin reklaamib ja alati tegelnud on. AC dragi kodukalt ühtegi võistlusjuhendi laadset toodet ei leidnud, kus oleks märgitud kes on vastutav jne. Indrolt ka vastav vastus tuli, et kuna minu välja käidud klausel, et vaba ja bracket üksteist ei sega, siis võin osaleda. Võimalik et teksti sai see muutus hiljem, või tõesti mul jäi midagi kahe silma vahele. Minu eesmärk oli teha teise autoga paar testruni laupäeval toimuvaks EMV etapiks, kuna eelmisel korral Pärnus polnud pidamisega väga kiita ja sellises setupis pole see auto varem rajal olnud. Selle eest suured tänud korraldajatele, test oli edukas ja teine rehvipaar peab paremini ja hea et see varem testitud sai kui kohapeal võistlustel väärtuslik sõit raisku läheks
Üldiselt kahjuks kipub positiivne osa siin maal kokku kuivama, edasi häirima jäänud asjad
Üldine ajavõtt:
3) ma ei tea kuidas teistel, aga minul suudeti kaks korda tulemus kaotsi lasta. Kusjuures üks sõitudest oli vabas, oleks siis pakutud, et tule sõida kohe uuesti, või miskit. Maksa raha ära ja saad lihtsalt raja läbi kulgeda. Õnneks järgmine kord väravas olles nn linnukese tegija oli mõistev ja uut lindu sõidu kasutamise kohta ei tehtud (kuigi lõpuks jäi 2 üle - millal ma need saan ära kasutada?)
4) Starter oli teil ka väga nobeda näpuga tööle võetud. Kui EMV sarjas starter jälgib mida võistlejad teevad, siis antud starter paistis küll ainult stage tulesid jälgivat ja kohe nupp käis kui mõlemal need põlesid. Mina näiteks aeglasema autoga sätin natuke edasi, et saada see ideaalne koht heaks reaktsiooniks, kahjuks selle starteriga see väga võimalik polnud. Näiteks üks sõit läks kogematta diipi ja tahtsin veel tagasi tulla, aga juba foor jooksis. Korraks tõmbas ikka juhtme kokku, et mida üldse teha nüüd, aga lõpuks ei viitsinud enam jaurama hakata ja sõitsin oma sõidu suvaliselt ära. Ehk siis ka pöördeid ei jälginud ja ka ET kehv. Ka pöörete jälgimine sättimine on stardiprotseduuri üks osa, milleks võiks võistlejal siiski hetk aega jääda. Võtsin kaks suvalist enda sõidu videot, üks AC dragilt ja teine EDRA 2014 esimeselt etapilt Haapsalus. Kui AC dragi stage ja esimese kollase vahe on 1.2 sekundit, siis Haapsalus on sama asi 4 sekundit. Kui vaja võin videod ka kuskile üles riputada. Kusjuures ei olnud see ainult minu tähelepanek, Agoga arutades tõdes ka tema sama. Mulle isegi ei meenu oma umbes 7a „sõitakarjääri“ jooksul nii kiiret ja kontrollimatut nupuvajutust. Ühes alampunktis tulen korra siia tagasi.
5) Vale indeks klassis – Nimelt Tanel Nõmme vastase indeksiks süsteemi pandi 19.0, kuigi reaalselt sõitis 18.0x. Mikrofonist veel kuulsin kommentaari, et ei tal tegelt on 18.0 ja ei sõitnud lõhki, aga Tanel sõitis lõhki. Mõni minut hiljem oli Tanel minu, venna (JBR sõitja ja minuga kaasas jõlkunud sama kaua kui ma võistelnud olen) ja Ago Kravetsi juurde, et seletaga vanad Bracketi vennad ära, et mis moodi see asi normaalne on. Noh algul vaatame ka, et noh aeg ju 18.0x, aga indeks 19, aga Taneli kommentaar sama, et ei no öeldi et tegelt oli 18.0 ja kõik korras. Tanel aga seletab, et ma ei jõudnud talle isegi ligilähedale, et kuidas see võimalik on. Oleks ju pidanud eespool olema. Noh siis Agol tärgatas, et ilmselge ju kui 19-ga rajale lasti, aga 18 sõidab, siis ongi ju sekund eespool. Arusaadav et tagant tulija siis peab lõpuni põhjas hoidma ja ei saa vastavalt sellele enne joont tegutseda (maha lasta, pidurdada jne). Pärast siis said korraldajad ise ka aru, mis aps oli, kui Tanel ka oli läinud ajavõttu pretensiooni esitama.
Korralduslik pool:
6) Line-upi koostamine esimeseks bracketi ellikaringiks oli ka nagu kaos kuubis. Kui mikrisse oli mitu korda kommentaatorite pool hüütud, et tulge nüüd kohale, hakkasid ka korraldajad autode juurde jõudma. Selleks ajaks oli juba esimene värava taga ja siis tuldi vist talle paarilist otsima Ago Kravetsi näol. No ma sõitsin siis ka järgmiseks ära, kuna tundus et ellika ametlik järjekord ei maksa midagi (EMV etappidel võetakse ikka sama järjestus mis ellika skeemis ehk parim stardib esimesena). Seega oleks esimese sõidu hoopis mina pidanud tegema. Selle asemel sain sõimata, et miks ma siin olen ja kes lubas. Kui EMV etappidel Görel ja teised line-upi omad SET (endine bracket) omi kiidavad, et näe ilusti ise lineupis ja paarid ka juba koos, siis siin oli asi risti vastupidi. Rääkimata sellest, et line-upi omad ei teadnud isegi seda, kes raja võib valida bracketis, ka selle eest sain, et teise ET oli ju kiirem ja mina ei vali siin midagi, et miks ma juba paigas olen. Pidin siis hakkama veel reegleid seletama, selle peale avastati, et neil on RT-sid ka vaja, kuna nad ei tea, kumb siis ju parem oli, mis siis et skeemil on ju eespool olija alati parem. See neile korraldustiimi poolt ka lõpuks selgeks tehti ja asi lahenes.
7) Jõuame nüüd osaliselt tagasi punkti nr 4. Minu esimene ellika sõit, vastane ilma pikema jututa kohe stages. Nagu juba varem kirjeldatud sai, siis stagemine vähemalt minu jaoks ei ole kaks tuld põlema ära ja nii jääb. Kuna aga teine oli juba stages ja teada oli, mis starter teeb, siis mingit sättimise lootust seal enam ei olnud. Hea kui joonele sai ja mingi sõidu ära teha. Päeva kehvem reaktsioon (arvestamata seda ühte eelmist käperdamist) ja aeg ka lõhki, kuna pöörete sättimine ka segi läks. Muidu ebameeldivamaks tegi asi kõik järgnev:
a) Esmalt ajavõtu poistelt küsides, kes „suurem ülemus on“ suunati Indro suunas. Tema aga teatas, et ta ei kavatse minuga praegu rääkida, sõidame ringi ära ja siis vaatame. Vahepeal küll veel mokaotsast paotati, et „kas ma plaanin iga kord ainult vaidlustamistega (pretensioonidega) võita?“. Jah korra varem on ka sama asi olnud, vabandust Helina, aga nagu jutt oli siis minu jaoks on see protseduur määrav. Ka need sõnad on mul tänaseni selgelt meeles: „Kui sa niimoodi plaanid naisterahva vastu võita, siis minugipoolest, eks siis käitu nii“. Kas selline käitumine on viisakas ja korrektne võistluse korraldaja (vähemalt kui korraldajaks on märgitud Audi Klubi MTÜ ja äriregister selle esindajaks Indro väidab olevat, muud infot pole mul leida õnnestunud) ja peakohtuniku poolt? Sellised salvavad kommentaarid võiks endateada jätta, kui mängitakse teatud reeglite järgi, siis nende järgi mängime ka. Ilmselt kuluks härrale üks Klienditeeninduse koolitus ära (ma kahjuks ei tea mis alal igapäevaselt leib lauale tuuakse), sest olgem ausad, suures plaanis on ju kõik võistlejad sinu kliendid. Sina korraldada võistluse, millel on teatud reeglid ja klassid. Klientidele selline konseptsioon meeldib ja nad kasutavad su teenust. „Huvitavad kliendid“ toovad sulle aga juurde veel teist liiki kliente, kes tahavad näha kiireid ja huvitavaid sõite ja maksavad omakorda selle eest.
b) Lisaks vahepealse vestluse käigus veel nähvati, et üldsegi su auto ei sõida ju 19 sekundit ka, et mida siin veel vaielda. Nii palun härra võistluse peakohtunik:
Võistlusklassid:

Bracket (Bracket klass tänavalegaalsetele audidele, ajalimiit on 13.500 sek. ja aeglasemad autod.)
Allikas: http://www.drag.audiclub.ee/osalejale.php või http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=141274
Siin pole sõnagi, et auto peaks sõitma 19 sekundi sisse. Jah kuskil lingil „mis on bracket“ küll räägitakse, et 13.5-19 sekundit, aga see paistab väga ajast ja arust. Viitab ka Urmas Oja artiklile ja Videole, et õpi sealt sõitma. Kahjuks on artikkel aastast 2009 ja isegi seda video pole enam. Seega ma eeldasin, et see on mingi aegunud info ja auto valikul seda ka arvestasin. Ilmselgelt on see kopitud meie EMV võistlustelt, kus ka see aasta nn alumine/aelgasem piir vabaks lasti ja sisuliselt võiks jalgrattaga ka sõitma tulla. See ei ole tagantjärgi välja mõeldud, sellest rääkisime ka Agoga ellika koostamise pausi ajal ja ilmselt on viimane nõus minu sõnu kinnitama.
c) Peale seda jalutas Indro lihtsalt minema. Peagi tuli juba mikritest uus info, et bracketi teine ring tuleb kohe peale. Läksin siis küsima, aga mis siis otsus oli. Selle peale nähvati veelkord, et meil on siin klubiüritus ja teeme nii, kui ei meeldi mine esita pretensoon EALi. Muidugi siia lõppu tuli, et ja üldsegi süsteem meil ei võimalda seda. Pigem tundub, et siia viimasesse lausesse kogu see kala maetud ongi. Ehk siis praktikas keegi ei viitsinud tegelda sellega. Nagu ka praegu online süsteemist näha on, siis Tanel Nõmme sõit, millest eespool juttu oli, selle süsteemi ikkagi ära tappis. Ühtegi tulemust ju seal enam väljas pole. Seega pidite oma hüpersüsteemi ikka kokku pakkima (Antud kirjatüki kirjutamise ajal vähemalt on ellika puus ainult kvalifikatsiooni tulemused ja ka toiminud ellika sõidud on tabelist puuud, v.a esimesed 5-s sõitu).
Oeh jah, selline käitumine jätab mulje, nagu kuskil lasteaias ajaks oma õigust taga. Antud võistluse raames positsiooniga isiku väljaütlemised a-c ei ole nüüd küll väga väärikad.
Lõppsõnana kokkuvõtvalt ma väga kahtlen, kas seda nime kandval üritusel minul enam soov osaleda on. Nagu teeme EAL ja Eesti Kiirenduse reeglite järgi, aga noh tegelt ei tee ka. Meil siin ju oma klubisisene värk ja kõik. Siis ju peaks üldse äkki ainult kõik Audiklubi liikmed saama osaleda ainult, mitte kõik Audi omanikud? Ja tulles nüüd klienditeeninduse kuldtõdede juurde tagasi, siis ilmselt teab 99% klientidega suhtlevaid isikuid, et üks kaotatud klient ei võrdu kunagi ühe kaotatud kliendiga. Rahulolev klient soovitab alati sõbrale/tuttavale ka teenust, aga mitterahulolev tõmbab kindlasti paar tükki veel välja. Kahjuks läks selle kirjatüki kirjutamisel tükk väärtuslikku aega, aga vähemalt sai mõtted välja öeldud.
Ilusat õhtut.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]