Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarmo

 postitati 05.09.13 09:14
Ei ole meiegi OMC-d unustanud, seekord vähe teistmoodi lähenemine:
http://galerii.petrolheads.ee/albums/userpics/10001/IMG_1208%7E0.jpg
Umpser

 postitati 28.08.13 09:40
Videod on tehtud vana Nokiajunniga, aga vähemalt on midagigi :P

Video 1
Video 2
Video 3
Video 4

Pildimaterjal

Kellel on pretensioone piltide-videote suhtes, kus ei soovi oma masinat näidata, andku teada!


Terv,
Urmas
Umpser

 postitati 26.08.13 16:44
Jah, keegi hea mees käis seda kõlarit seal nina ees meil keeramas. Läks paremaks juppmaad. Tänud :)

Terv,
Urmas
Eero

 postitati 26.08.13 12:19
Üks kõlar sai tegelikult keeratud sinna vasakule poole stardialast ja veidi vaiksemaks keeratud, et inimestele otse näkku ei karjuks. Peale seda läks ehk veidi paremaks see kommentaatoritest arusaamine?
paranormaalne

 postitati 26.08.13 12:15
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Paranormaalne: Kriitikat avaldanud isiku sooviga ja kahepoolse kokkuleppena, sai see eraldatud siit teemast ja selle uurimisega tegeletakse sisemiselt edasi, et minimeerida üleüldist furoori.


Olekski hea meelega tahtnud teada, mida ette heideti ja kas süüdistustel ka tõepõhi all oli. Ilmselt valati iseenda lohakusest jäänud vea tõttu viha välja.

Ise jäime väga rahule. Stardialast vasakul raja ääres seistes ei saanud kommentaatorite jutust halva heli tõttu aru. Hoopis selgemini oli teksti kuulda umbes boksiala keskel.

SMS-timeslipi võiks saata paarikümnesekundilise hilinemisega. Videod näitavad, et SMS kiiruse kohta tuli juba pidurdamise ajal. ;)
asdasd

 postitati 26.08.13 08:11
Täitsa tore oli. Pealtvaatajaid oli isegi rohkem,kui oleks arvanud,et kohale tuleb. Aga no ilm oli ilus.

Enda saavutuseks jäi nats üle 270 :)
ICE

 postitati 26.08.13 07:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Helina
Loomulikult, olen täiesti nõus. Ise kahjuks kohale tulek üldse oli suure ? all, aga tulin siiski, pidin tegelikkuses väga vara ka sealt lahkuma, et jõuda perekondlikule üritusele, kuhu ma ka väga hiljaks lõpuks jäin, et näha siiski võistlus lõpuni. See selleks. See ei tähenda, et austust võistlejate vastu poleks :)


Oh ega see minu ja rassi jutt polnudki otseselt sulle vaid suuremale seltskonnale :)
Helina

 postitati 26.08.13 07:11
Loomulikult, olen täiesti nõus. Ise kahjuks kohale tulek üldse oli suure ? all, aga tulin siiski, pidin tegelikkuses väga vara ka sealt lahkuma, et jõuda perekondlikule üritusele, kuhu ma ka väga hiljaks lõpuks jäin, et näha siiski võistlus lõpuni. See selleks. See ei tähenda, et austust võistlejate vastu poleks :)



Tegelikult tahan siia kirja panna noomituse mõndadele pealtvaatajatele ( ehk loevad ka järelkaja, kui foorumlased üldse on ).

Õllepurk näpus, omal võibolla üldse lube polegi, aga kõvad mehed KÕVA häälega üle teiste kommenteerima võistlejaid " Issand, mida see selle panniga siit üldse otsib, see läheb ju lausa stardis laiali ", " Mis see üldse siia teisele katsele ronib, esimene oli juba nii pointless kiirus ju", " Alla 300 kw autodel peaks olema keelatud siia üldse tulla".

Vot andke andeks, see on juba väga nõme käitumine võistlejate suhtes, austusest rääkimata. Minu arust on üritus ju kõigile, kes tahavad oma autot proovile panna, olgu see siis kasvõi 66kw. Ma saan aru, et rahvas tahab näha raju starti ja suuri lõppkiiruseid, aga andke ka teistele võimalus enda auto võimeid legaalselt proovida ja osa saada sellisest üritusest. Kõik pole teiesugused naglad, kes õllepurk näpus maailma parandavad, ja võibolla kusagil metsavahel oma autosi peeneks mööda puid lasevad. Olete kõvad mehed teisi maha tegema, minge siis ise ka rajale ja näidake, et just Teie autod on nendest kiiremad.
rass

 postitati 26.08.13 06:54
Paranormaalne: Kriitikat avaldanud isiku sooviga ja kahepoolse kokkuleppena, sai see eraldatud siit teemast ja selle uurimisega tegeletakse sisemiselt edasi, et minimeerida üleüldist furoori.

Helina: Need auhinnad on just mõeldud neile, kes jaksavad seista veel 15 minutit, et näidata elementaarset austust võistlejate vastu. Seekord sai toimuma autasustamine kiiremini kui kunagi varem ja ka inimesi oli piisavalt palju veel kohal. Kogu see loos saigi ellu kutsutud vaid selleks, et inimesi püüda kohal hoida või premeerida neid, kes aitavad võitjatele aplausi tekitada.
ICE

 postitati 26.08.13 06:42
Helina, tegelikult oli täitsa vastupidi. Seekord jaksasid päris paljud oodata, mis on elementaarne tänu ja austus võistlejatele pealtvaatajate poolt. Auhinnad läksid kindlasti õigetele inimestele.
Helina

 postitati 26.08.13 06:02
Sai ka kohapeal oldud, igati tore oli kõik nagu alati :) Pikkisilmi sai oodetud Janise II sõitu, mida kahjuks ei tulnud.

Pealtvaatajate auhinnad said ikka omaniku? Arvestades seda, kui palju rahvast ringi vooris edasi- tagasi peale esimesi sõite, ja ka osad läksid ära peale esimest sõitu. Selle loosimise võiks teha millalgi vahepeal, mitte võistluste lõpus, kui kõik juba minema kihutavad, nagu näha, ei jaksanud keegi seda ära oodata. :)
paranormaalne

 postitati 26.08.13 05:58
Kuhu see kriitika tehnilise kontrolli suhtes siit teemast kadus ja millise lahenduse/põhjenduse see sai?
indro

 postitati 25.08.13 18:39
Taaskord ilus ilm, endiselt kiired autod ja rohkelt pealtvaatajaid - One Mile Challenge 2013 vol. 2 võib kordaläinuks lugeda! Tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid, toetajaid ja loomulikult kogu korraldusmeeskonda - ilma Teieta seda võistlust ei toimuks!

Kohtumiseni juba võistlusel One Mile Challenge 2014!


One Mile Challenge lõppkiirusvõistlusel sõitsid neli võistlejat üle 300 km/h

Laupäeval 24. augustil peetud 1 miili paigalstardiga lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge 2013 teisel etapil Kiltsi lennuväljal sõitsid neli võistlejat üle 300 km/h. Eesikoha saavutas Janis Piiritalo oma Audi S6 Avantil tulemusega 316 km/h. Lisaks temale ületasid maagilise 300 km/h piiri ka Kristo Mägi (Porsche 968, 308 km/h), Raigo Lepp (BMW 328i, 308 km/h) ja Sander Kelner (BMW M5, 303 km/h), viimane osales miilivõistlusel esimest korda.

Eesti ühe miili lõppkiirusvõistluste ajaloos teist korda võitis üldarvestuses B-klassis osalenud võistleja. A-klassis tegid traditsiooniliselt nö puhta töö Honda CRX’idega osalenud.


One Mile Challenge 2013 teise etapi tulemused klasside lõikes:

A-Klass
I - Maris Logins, Honda CRX, 251 km/h
II - Aleksandr Priidemann, Honda CRX, 249 km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 238 km/h

B-Klass
I - Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
II - Aivar Tsõbin, Nissan Primera, 289 km/h
III - Toomas Tuuling, Audi S4, 253 km/h

C-Klass
I - Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
II - Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
III - Sander Kelner, BMW M5, 303 km/h

Kiireima naise eriauhinna pälvis Katrin Kaasik-Laks (BMW 335i Cabrio, 249 km/h). Võrdse lõppkiiruse 226km/h diiselautodega saavutasid Raivo Roosioks Dodge Ram 2500-l ja Henri Kivimägi Bmw 740D-l. Kuna Bmw mootori kubatuur oli väiksem, siis võitis Henri Kivimägi.

Kõik tulemused: leiab siit!

Eesti 1 miili 300 km/h klubi tänase seisuga:

Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326 km/h
Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 319 km/h
Erik Olesk, Audi S6 Avant, 319 km/h
Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 316 km/h
Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 315 km/h
Viljar Mäesepp, Nissan 300ZX, 311 km/h
Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 311 km/h
Kristo Mägi, Porsche 968, 308 km/h
Raigo Lepp, BMW 328i, 308 km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 305 km/h
Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 305 km/h
Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
Marje Salumets, Audi Coupe, 304 km/h
Sander Kelner, BMW M5, 303 km/h
Juhani Kautto, Nissan GT-R, 300 km/h
lynx

 postitati 25.08.13 05:40
http://marekpotti.com/pics/2013/omc2/images/048.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]