Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
One Mile Challenge 2013 - järelkaja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wirx[/i] Keeruliseks läheb reeglitega jah. Kui mina saan 310km/h erand korras reegliga hakkama, sest tehasest on pandud selline number passi, siis 315km/h puhul see erand vist enam ei kehti? Samas on see kõigest 5km/h rohkem, kui tehase piiraja ning näiteks tagant 10km/h tuulega poleks isegi stock autoga 315km/h sõitmine võimatu(miilil muidugi on) aga pidurid, aerodünaamika ja juhitavus - kõik on mõeldud siiski 310km/h+ sõidu jaoks. Aga kui nüüd vaatame seda lugu teise külje pealt, mõni 20-25a vana auto, tehas lubab ehk nibin-nabin 250km/h ära ning sellele on pirakas turbo peale visatud, sõidab natuke alla 290km/h (ei pea kedagi silmas, lihtsalt toon näite, kuna reeglites see number sees) ehk siis 40km/h üle tehase projekteeritu. Kui läbi aastate tulemusi vaadata, leiab sealt kindlasti veelgi suuremaid tehase max kiirusest ületajaid, kui 40km/h. Mis siis on ohtlikum, kas 5km/h või 50km/h ületada tehase maksimum kiirust võib ju suht kindel olla, et pidureid pole kumbki suuremate vastu vahetanud, veel vähem tuuletunnelis aega veetnud spoileritega. Hea koht max kiiruse leidmiseks on see leht http://fastestlaps.com/ sealt leiab ka kiirendused ja ringiajad. Olen suht kindel, et nii Gallardo, R8, kui ka 911 turbo suudavad jääda kiiruselt 315km/h kiiremini seisma, kui ~290km/h liikuv 2 tonni+ kaaluv vanem pereauto, lisaks on need ka stabiilsemad sellel kiirusel. Seda max kiiruse piiri saab veelgi ähmasemaks teha, nimelt Porsche GT2 mis on tegelikuses 911 turbo ainult et, tagaveoline ja suurema turboga, aga samade piduritega sõidab 330km/h tehasest, praktilist vahet autodel pole, küll aga on seda lõppkiiruse numbris. Mõtlemist tulevasteks aastateks :) Teist videot vaadates, paneksin järgneva aasta tehnilise kontrolli punkti ka kapoti avamis lüliti-kangi kontrolli ülevaataja poolt, suht napilt läks, et auto alles jäi, mis paneb mõtlema enda kapoti avamise peale, nimelt meenus just, et kui võtan antitiiva tõstmise kaitsme välja, ei tööta ka pagasniku avamine(mootor ju taga). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
One Mile Challenge 2013 - järelkaja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
20.2%
- SQL:
79.8%
]