Teema ülevaade |
Firehead
|
postitati 03.06.12 21:09 |
On küll veel pilte. Kui huvi on, võin neid veel juurde panna. Üritasin tõesti pildid valida nii, et näha oleks kas inimesed või mingi väheke põnevam
vaatenurk/liikumine ning et lõppkokkuvõttes saaks kõik raja tähtsamad kohad esindatud. Tuvastamatu juhiga rehvide vahel seisev B3 ei ole eriti huvitav
minuarust Kivitare sai minuarust pildistamisega väga hästi hakkama, sest
tegelikult polnud see madalate kiiruste juures kohati just lihtne näidata, et need autod liiguvad ja mitte ei seisa
|
Kivitare
|
postitati 28.05.12 20:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Kas rohkem pilte polegi |
Eks paljud pildid ei kannatanud kriitikat. Ma kohati klõpsisin suht
hooga neid, ise fotograafiast midagi teadmata.
|
mtaudi
|
postitati 28.05.12 18:40 |
Kas rohkem pilte polegi
|
Firehead
|
postitati 28.05.12 12:01 |
Minu fotoaparaadi pildid siis. Kuna ma varsti enam autodele järgi joosta ei jõudnud, võttis Kivitare pildistamise ohtliku töö üle
http://www.snap.ee/user/Kerlich/album/ac_vigursoit_2012?oid=1999203#IMG_4395/
|
Kivitare
|
postitati 22.05.12 14:22 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Hegol
Erki polnud korraldamisega ju seotud, miks sa teda edetabelist välja puksid?
Testi tegi ta küll hiljem, aga täiesti kontrollitud olukorras ja ilma kõrvalise abita. |
Selge siis. No kõik oleme võitjad niikuinii.
|
Amadeuz
|
postitati 22.05.12 12:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Firehead
Minu pisikesed käed-jalad ja peakene väsisid igatahes lõpuks täitsa ära... |
Seda oli muide ka aegadest näha. Sinu viimased ajad olid tegelikult isegi pisut kehvemad kui eelviimased. Seega ma noid ei arvestanud tabeli
koostamisel. Aga tegelikult ei läinud sul ju üldsegi pahasti. Kui sa nüüd lapsele poolhaakega auto mängimiseks ostad, siis on sul manööverdamiseks
võtted selged.
Igatahes tuli peale üritust korraldamise isu tagasi. Seda enam, et nüüd selline julgustav järelkaja lugemiseks antakse.
|
Hegol
|
postitati 22.05.12 11:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat: | Algselt postitas: Hegol
Gert, minu võid tabelis vabalt tahapoole liigutada, kuna algselt ei planeerinud ma üldse sõita, aga kuna aega oli, siis sai oma oskusi proovitud.
|
Nõus. Ja kui ka mind ja Erkit välja arvata, siis oleks ju esikolmik Germo, Märt(mtaudi) ja Annar. |
Erki polnud korraldamisega ju seotud, miks sa teda edetabelist välja puksid?
Testi tegi ta küll hiljem, aga täiesti kontrollitud olukorras ja ilma kõrvalise abita.
|
Firehead
|
postitati 22.05.12 11:01 |
Väga vahva üritus jälle, suur tänu korraldajatele! Üritan ka oma fotoaparaadi pildid millalgi üles saada, kuidagi kole palju tekkis neid. Rehvid olid väga hea lahend raja märkimiseks! Minu pisikesed käed-jalad ja
peakene väsisid igatahes lõpuks täitsa ära (eriti tänu Võistlusauto 1 kärule ja raskele roolile), nii et kui õiged nipid selgeks said lõpuks, olin omadega juba täitsa läbi. Koju minnes keerasin otse magama Aeg millega rahul oleks jäigi sõitmata, kuna kolmandal korral suutsin
rajapeal ära eksida , nii et nüüd ootan pikisilmi järgmist üritust.
|
Kivitare
|
postitati 22.05.12 08:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Hegol
Gert, minu võid tabelis vabalt tahapoole liigutada, kuna algselt ei planeerinud ma üldse sõita, aga kuna aega oli, siis sai oma oskusi proovitud.
|
Nõus. Ja kui ka mind ja Erkit välja arvata, siis oleks ju esikolmik Germo, Märt(mtaudi) ja Annar.
|
Hegol
|
postitati 22.05.12 05:46 |
Oli tore ja kuum päev, mis minu jaoks tähendab punaseks põlenud nägu ja pead
Gert, minu võid tabelis vabalt tahapoole liigutada, kuna algselt ei planeerinud ma üldse sõita, aga kuna aega oli, siis sai oma oskusi proovitud. Kuna
oman Võistlusauto 1 osas kõige suuremaid kogemusi (4 talve jäärada nühitud selle autoga), siis seda enam ei tohiks minu tulemused arvesse minna.
Järgmiseks korraks on käruga veel uhkemaid mõtteid
Kahju on sellest, et osavõtjaid väheks jäi. Eks osalemine kuskil jääb alati igaühe enda hingele, aga omakeskis saame üritusi korraldatud ka suurema
kisata. Tartu lähipiirkonnast võiks ju 20 autot kokku küll saada igal ajal.
Selgitaksin ka kohavalikut, kuna mina olin see, kes koha välja pakkus teistele ja võibolla sai see paljudele takistuseks. Esiteks on see piiratud
kõvakattega ala, kus ei sega üritus kedagi ja ei tulda ka meid segama. Teiseks on see, et seal on piisavalt vahendeid (rehve) raja mahamärkimiseks,
mida saab kasutada. Platsi piiravad hooned pakuksid ka tuulisema ilma korral piisavalt varju, et seal rahulikult olla. Vajadusel saaks ka raja
märkimise ala suurendada.
Eks mõtteid on igasuguseid ja ehk kordame ka veel ennast sügisepoole, kui veel ilusaid ilmasid jagub. Praegult veel Võistlusautot ei jõua lammutama
hakata, seega, ehk saab ka veel sügisel proovida Vilkuv õlituli ei ole
ka senimaanid mootorile komplikatsioone põhjustanud, siis ehk peab ka selle aja veel vastu.
Kui aega saan, lisan ka omaltpoolt tehtud fotosid.
|
indro
|
postitati 21.05.12 19:54 |
Klubi poolt ka suur-suur kogu korraldustiimile, et vähesest osalejate hulgast vaatamata ürituse ikka ära korraldasite.
Pilte ja järelkaja vaadates pistab et oli tore üritus, oleks isegi hea meelega vaatama tulnud aga perekondlikud kohustused ei võimalda hetkel eriti
kuskil käia.
|
Evil9
|
postitati 21.05.12 19:39 |
Kahju, et masu möllab endiselt ja ise enam põnevusse seiklema ei jõua. Käru oleks tahtnud proovida küll ja tiitli kaitsmine oleks ka päris huvitav
olnud ilmselt.
Edu ja uute kohtumisteni!
|
mtaudi
|
postitati 20.05.12 19:41 |
Ootaks juba Fireheadi kaameraga tehtud pilte siia
|
Amadeuz
|
postitati 20.05.12 19:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Germo
Natuke hea meel ka, et Heigo testi ei teinud |
Nagu ikka, võistlustel peab võitmiseks ka natuke vedama kah.
|
mtaudi
|
postitati 20.05.12 19:05 |
Tänusõnad ja kummardus kogu korraldustiimile - väga lahe päev oli.
Sai enda autot paremini tundma õppida, peeglitega tagurdamist harjutada, käruga sipsida ja teiste pealt õppida. Peale kõige muu sai ka korraliku
kõhutäie, palju naerda, päiksepiste ja hea tuju ning muidugi palju uusi kogemusi. Väsitav oli ainult koju tagasi sõita pärast sellist päeva, aga ei -
väga hea meel, et selle sõidu lõnamaistele radadele ette võtsime ja ka uute inimeste/klubilistega törts juttu sai ajada.
Suured tänud veekord, et selle ürituse ikkagi ära tegite ja loodan ka järgmisel üritusel kohal olla
|
Germo
|
postitati 20.05.12 18:46 |
Järjekordselt väga tore üritus. Korraldus super. Seltskond tore. Vigurdamistel toimuvate liiklustestidega saab aegajalt jälle vana unustatut meelde
tuletatud - ega niisama liiklusseadus kätte satu
Sõitude kohta võiks öelda, et ei teadnudki varem, et mu auto nii kehvalt manööverdab ja Hegoli B3-e manööverdusvõime oli ikka B4st tublisti üle
Kärukatse oli lahe. Kui järgmine kord teha, siis võiks ka pikema käruga ja rohkem tagurdamist olla
Lõpetuseks - väga tore viis pühapäev mööda saata - sõita sai, süüa ka ja juttu ka aetud.
Suur kummardus korraldajatele, kes viitsisid vaatamata vähesele osalusele asja ikkagi korralikult lõpuni viia. Jään järgmist korda ootama.
edit: Vaadates tulemusi juhhuu esikoht. AC üritustelt varasemalt olemas II ja III koht ja nüüd tuli ka esimene ära Natuke hea meel ka, et Heigo testi ei teinud
|
Amadeuz
|
postitati 20.05.12 18:43 |
Vaatamata kõigele sellele millele korraldusmeeskond ei mõelnud (päikese varjud, WC, bänd, tantsutüdrukud, sääskede eelnev mürgitamine, üle peade
lendavate pääsukeste ja toonekurgede eest kaitse jne) sujus võistlus üllatavalt toredasti. Tegelikuses tuli rahvast piisavalt, et igaüks sai sõita
mitmeid kordi ning lõpuks said isegi naised käruga tagurdamises asjus selguse majja. Tore, et msaudi sai tagurdamise hirmust üle. Nii mõnigi meeshing
sai kah elus esimest korda kärutamist proovida ja julgeb nüüd maalt koju ise puid tuua.
Aga nüüd siis ka pisut tulemustest. Tegelikult näitasid osalejad pidevalt arengut. Ajad paranesid päris tuntavalt iga uue katsega. Tulemused said
sumeeritud parimate välja sõidetud aegade põhjal.
Tabelis on ka liiklustestiga kogutud sekundid mis siis pärast sõitude summas maha lahutati.
Kui Hegol oleks ikkagi teinud testi, siis oleks ehk isegi olnud võimalust saada esimeseks. Kivitarele oleksid teinud ära isegi kesise testi
tulemusega.
Igal juhul on jälle näha, et sellise võistluse võitmiseks ei pea olema just nelivedune võimsa mootoriga masin. Germol oli 1,9 TDI automaatkastiga auto
ja vaadates ainult vigursõidu aegu, siis on näha, et tema aeg ei ole üldsegi mitte paha. Lisaks veel suurepärased teadmised teoorias ja nii see võit
tuligi. ÕNNITLUSED!
Millele võiks rohkem tähelepanu pöörata on ikkagi liiklusseadus. Me oleme liikluses igapäevaselt ja neid teadmisi läheb pidevalt vaja.
Teeandmiskohustused ja liikluskorraldus vahendid - neid peaks ju igal juhul teadma!
edit: Vahepeal avastasin, et üks trükikuradike oli tabelisse lipsanud. Järjestus siiski ei muutunud.
|
Kivitare
|
postitati 20.05.12 16:05 |
Heipa hei! Vaatamata vähesele osavõtule oli meil väga kihvt päev ja igaüks sai sellevõrra rohkem harjutada. Rada sai meie kogemuste järgi selline
pigem juba edasijõudnud vigurdajale, seega kuna karistus punkte just palju ei tulnud, olid kõik osavõtjad väga tublid. Au ja kiitus. Teiega näeme
kindlasti veel kusagil vigursõidul. Loodan, et jäite rahule, meie igatahes jäime.
Mis meil siis vahvat oli. Vigursõit maha märgitud rajal oma autoga ning liiklustest. Viimane oli paras purakas ning see annab tõestust, et sedagi peab
aeg ajalt kordama. Ja kuna ise ju ei võta Eeksirja endale sirvida, siis vigursõiduüritusel saab see siiski meelde tuletatud. Küsimusi oli kokku 16 ja
nende tulemused, koos aegadega lisab Amadeuz hiljem.
See suur üllatus, millest me kuidagi kirjutada ei tahtnud oli hea pähkel. Nimelt laenasime vene Maz käru, tal see teine nimi ka, aga ma seda ei oska
kirjutada, hääldada küll. Igatahes, selle käruga oli siis tarvis läbida
sama rada, mis koosnes peaaegu, et slaalomist, kuid kõvasti järsemate pööretega. Kohati isegi üle 180 kraadi tagasipöörded. Lisasime veel hommikul nö
"kangialused" mida ka meil mitmetes linnades leidub, ning püüdsime nendesse sisenemise võimalikult keeruliseks teha. Et käruga tagurdamist ka oleks,
siis oli vaja ninaga keerata boksi ja sealt siis tagurdades käru ajada "garaa˛i". Vigurdamisest ei puudunud loomulikult ka vana hea külgboks.
Esimesena sõitsime raja läbi sooloautodega ning siis lahendasime liiklustesti ära. Käruga sõitmiseks oli meil Hegoli B3 Quattro-nn. võistlusauto, mis
siis oma viimased kilomeetrid seal rajal läbis. Mingil ajal sai ka grillile tuli alla tehtud ning peale esimesi käru voore saime kõik kenasti kõhud
täis süüa, et siis taas rajale minna. Soolo enne ja siis käruga sõidud järgi.
Ja nagu kuulda oli, siis nii käruga sõitmine, kui ka tagurpidi slaalomi läbimine hakkas lõpuks juba ilmet võtma. Meil hea meel, et saime midagi
kasulikku teha. Kaks naisvõistlejat, kes meil kohal olid, polnud näiteks käruga varem üldse sõitnud. Väga tublid. Ja eriti peab kiitma msaudit ehk
Mairit, kes sai autoga tagurdamise hirmust üle ja tegi järjest paremaid aegu. Teise vooru aeg oli tal näiteks kaks ja pool minutit parem. Tubli.
Pildimaterjali lisan ka siia. Ülejäänud pildid leiate Galeriist!
Võistlusauto markeerimine tuli kahjuks pähe alles siis, kui päev õhtusse jõudis.
|
|