Teema ülevaade |
lorrap
|
postitati 27.05.07 09:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kas te lätakatele kah pilditegemiseruumi jätsite, või okupeerisite ala täielikult? |
Lätlasi isegi ei lubanud lähedale!
|
kps
|
postitati 26.05.07 16:59 |
Kas te lätakatele kah pilditegemiseruumi jätsite, või okupeerisite ala täielikult?
|
tarmo
|
postitati 26.05.07 16:46 |
sai ka siis üks päikeseline päev meeldivas audidehuviliste seltskonnas riias rinkal veedetud ja sportaudisid näpitud
mõned fotohakatised minult:
http://galerii.tarmotomson.net/uus_yritused
|
pprz
|
postitati 26.05.07 16:36 |
Tarmo ja Peep on juba piisavalt öelnud, ei hakka vist midagi lisama.
ja ülejäänud pildid.
S
|
TT
|
postitati 26.05.07 11:20 |
Kristjan - viinamarjad on hapud
Ei ole ilus pelgalt numbrite põhjal teha järeldusi.
Proovi ikka auto enne ära ja siis kirjuta siia sama jutt.
Usun, et ühes on Audi Porschest üle - pidurdamisel on R8 palju stabiilsem.
Kahjuks Audi R8 -le ei plaanitagi suuremat mootorit peale panna - Audi ei tohi olla kiirem kui Lambo - nagu ka VW Audist.
Kellel aga R8 väheseks jääb, saab tulevikus osta RS8....
|
peep
|
postitati 26.05.07 10:48 |
Lõdvalt on see auto Porsche tasemel oma kiiruslike ja juhitavusomaduste poolest. Need kiirenduse sekundid pole küll eriti olulised aga 0-200 alla 15
sekundi ja tippkiirus 300+ pole just paha näitaja. Minu jaoks nr. 1 on tal ikkagi see mega hea mootor, siis hästi toimiv käigukast (R-tronic) ja nagu
mainitud, juhitavus on Audi jaoks kui teisest maailmast, kas just P killer aga vahet seal küll ei ole. Disain on muidugi maitseasi, välimuse osas ma
ka kahevahel (reaalselt tänaval on ta kenam kui piltidel) aga interjööri ergonoomikale ega disainile pole ühtegi etteheidet ja vaade juhikohalt on
eba-sportautolikult hea.
Muidu uus S5 on väidetavalt juhitavuselt täiesti BMW'ga võrreldav ja seda BMW fännidest EVO ajakirjanike arvates. Seega RS5 võib juba päris tõsiselt
olla M3 konkurent.
|
Silwer
|
postitati 26.05.07 10:11 |
Minu arvates on see R8 üks esimesi normaalseid Audisid - vähemalt ei ripu see mootor terves ulatuses esisillast eespool nagu ülejäänud Audidel...
|
jõuvanker
|
postitati 26.05.07 10:03 |
No vot ei meelde see R8 teps mitte!
Rajavõime, kurvivõime seal püsida võib ju olla esmaklass, kuid RS4 4.2 mootor ei sobi sinna, seal peaks juba miski V10 olema, näit vähemalt S6 mootor.
Nõrk, edev välimus. Ei ole see 420HJ/430NM piisav selle masina jaoks, on tehtud miski jube edev jne masin, kuid mootor on pisut alamõõduline.
Esituled, mnjah - miski leediderida alaservas, nagu miski mukitud baaridaam - IRW -
A see puhtalt minu arvamaus Lihtsalt ärritab miski selle masina juures.
PS! Mis märkimisväärt tulemus on 4.6sek@100km/h? Arvestades ca 1600kg massi.
Räägiti tohutult ala promo - Porsche killer
Oleksin rahul, kui R8 dünaamika oleks alla 4sek@100km/h.
|
rocket
|
postitati 26.05.07 08:16 |
No siis on kindlustusstatistika olemas, mille põhjal järjekordse sarnase yrituse hind eestlastele odavam võiks tulla ;-)
|
TT
|
postitati 26.05.07 07:56 |
Uskumatute ringrajasõidu omadustega on see auto.
Saime 200 km/h rajal kätte ja need kiirused, millega see auto kurve suudab läbida ei ole samuti enam normaalsed.
Uskuge mind sellesse autosse ei ole raadiot tarvis
Erinevalt Leedukatest suutsime meie kõik autod ka tervena rajalt tagasi tuua - kuigi nii mõnigi mees suutis 150 km/h peal auto risti lasta.
Minu jaoks oli eile päev, mis jääb eluks ajaks meelde.
S5 oli ka ebanormaalselt ilus
|
Suun
|
postitati 26.05.07 00:43 |
Aii kurja...ma olen su peale vähe kade et said oma käega neid masinaid katsuda
R8 on ikka mega kena masin...
|
lorrap
|
postitati 25.05.07 23:20 |
Et siis minu poolt mõned pildid sellisest üritusest:
|