Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5 kellade vahetus kompuutriga kellade vastu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: pikksilm[/i] [quote] [img]http://www.upload.ee/thumb/1263806/IMGP8007.jpg[/img] Punase pistiku tagant ära võtta. Pistik tuleb lahti võtta ning 8. klemmi peale üks juhe juurde joota.[/quote] 1. Kuid minul masina (B5 1.8T 96.) aju punases pistikus pole pin 8 all midagi, pin 18 ka ei ole, seal 16+8 pistik, pole punases pistikus üldse kollast juhet, millest ka orienteeruda võiks Julgen ma sinna uue klemmi panna ja spidoplokki vedada või on tegemist erinevate juhtmestikega ning aju säilivuse huvides ei ole otstarbekas sinna seda ühendada :D Googeldamine ei andnud ka aju juhtmestiku joonist, kus seda näha oleks. Leidsin vaid "pin18", kuid millised pistikus ? :P EDIT: Pistsin ta punase pistiku pin8 alla - kütusekulu kerib taas 51.4 L/100km endiselt. 2. Samuti otsin ka kliimaploki joonist, et õigesse kohta välistempi juhe ühendada: Connector A pin 8 - ei kuva välistempi Connector B pin 1 - ei kuva välistempi [url=https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/10804789_815447451845830_1415371232_o.jpg?oh=c4dabbf0ccf88a451914fb22f2789277&oe=546D2C1D&__gda__=1416355277_c1ab6ec302bf865411232da37ce81e9d][u]Kliimaploki Pin-id[/u][/url] 3. Max pöörded on endise 7000rpm asemel 6500rpm. Mootoriks pandud 4-silindrit ja turbomootor. Olge tänatud, kes vastata jaksavad. LISA: Vigadele lahenduse leidmise kõrval hakkas juba igav ning otsustasin seierid valgeks teha. 1.Spidoplokk laiali. Nõelad ja plaadid küljest. 2.Seieritel kraapisin vakstunoaga punase värvi viimse kriimuni maha (lambi all proovisin ega keskelt valgust lastes punast kumama ei jääks, seejärel värvisin kolm külge valgeks ning matistasin pealmise pinna. 3.Näidikute plaatidel nõelte ja plaadi vahele jäävad "punased" kohad lõikasin välja. Spidomeetri ja tahhomeetri näidikutel jätsin "kõrva" jaoks oleva augu alles. Tulemus: Vana spidoplokk ja uus kompuga. [img]http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10785000_828732357189536_826193116_n.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5 kellade vahetus kompuutriga kellade vastu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.7%
- SQL:
70.3%
]