Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Releede paigaldamine tuledele
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wookie[/i] [quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] ega kellegil pole olemas(või ehk viitsib joonistada) b4 tulede elektriskeemi ilma releedetta ja releedega? [/quote] No problemo: http://perses.net/~wookie/b4/fig06.pdf Selgituseks niipalju, et "HEADLTS" on skeemil kaugtuled ja "FRONT LT CRTL UNIT" on antud juhul tõlkes lähituled (kas siis koos pirni läbipõlemist avastava mooduliga või ilma)... Releede ühendamisel saavutad siis tulemuse, kus pirnide asemel on relee mähis. Pirnidele endile tuleb aga toide läbi eraldi kaitsme ja relee võimalikult otse otse akult või generaatorilt. Ongi kõik. Seni kuni sul ei ole autochecki, mis läbipõlenud pirni korral hoiatab, kogu modifikatsioon sellega piirdubki. Mul ei ole kohe hetkel releedega skeemi võtta ja hetkel joonistada kah ei viitsi aga sa peaks suutma selle ka ise joonistada. Kui jääb segaseks, siis anna sellest märku :-) Kuidas see aga praktikas realiseerida, sõltub sellest, mida sa saavutada tahad - kas kaitsta tulede lülitit võimaliku maha kõrbemise eest või saada pirnidele rohkem pinget. Kui sa huvitud ainult lüliti kaitsmisest, võid releed toppida kohe lüliti ja kaitsmete vahele sinna juhi jalgade kohale ja kasutada endiselt originaaljuhtmestikku - kaitsmekarbis on vähemalt 2 klemmi, millelt saab võtta otse akult tulevat toidet. Kui sa soovid aga võimalikult palju pinget pirnidele saada, siis pead sa paigutama releed kuhugi tulede juurde ja vedama aku või geneka pealt eraldi jämeda juhtme, mis siis läbi relee toidab pirne. Loomulikult kaitse kah vahele - nii lähedale vooluallikale, kui saab. Kui sinu masin oskab läbipõlenud pirni korral hoiatussignaali anda, pead sa relee mähisega paralleelselt ühendama umbes 20W koormuse, mis siis selle kontrollmooduli maha rahustab - selleks võib olla kas mõni pirn kuskil või vastav koormustakisti. Pikad tuled tähendavad ainult seda, et kaugtulede korral põleb korraga kaks pirni - H4 kaugtule niit ja eraldi kaugtule pirn (minu kärul on see H1 pirniga). Samas peaks V6 mootoriga B4 korral aku olema kuskil seal vasaku esitule taga ning aku kõrval natuke ilmastiku eest kaitstud ruumi, kuhu releed paigutada - korralike juhtmete korral võiks vägahea saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Releede paigaldamine tuledele
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.2%
- SQL:
53.8%
]