Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
KrizKa

 postitati 08.06.17 01:19
Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Kas mitte see seafoam pole sarnane asi? https://www.youtube.com/results?search_query=seafoam
Seda lastakse sissepritse mootoritele täiesti vabalt.


Euroopas pole kahjuks minu teada seda kusagilt saada, ise tahaks ka mootorile "kuuri" läbi teha. Alternatiivina leidsin Seafoami retsepti [LINK]:

4 osa diislit
2 osa naftat (naptha) [LINK]
1 osa isopropüülalkoholi (isopropanool) - mida puhtam % seda parem

Kust osta:

1.) Diisel - vast ikka leiab :D
2.) Nafta (naptha) - molekulaarvalem C6H14? Ehk puhastusbensiin sobib [(LINK)]???
3.) isopropüülalkohol (LINK)

Pole ise proovinud, ehk on keegi keemias pädevam ning teab mis naftast (naptha) jutt käib?
jaakk

 postitati 09.09.14 10:55
Kas mitte see seafoam pole sarnane asi? https://www.youtube.com/results?search_query=seafoam
Seda lastakse sissepritse mootoritele täiesti vabalt.
230Ott

 postitati 09.09.14 10:38
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Et selle effektist aru saada, siis peaks enne plokikaane maha võtma ja vaatama kuidas mootor seestpoolt välja näeb ning siis peale seda puhastamise protsessi uuesti vaatama, siis näeb kas ja kuidas mõjub. Arvatavasti niisama ei saa aru midagi, ega auto sellepärast võimsamaks ei muutu vms, äkki niigi juba põlemiskamber ja kolb läigivad nagu peeglid.


Efektist saad aru siis kui näed mis tagant välja tuleb. Kunagi oli see ainus võimalus mootoreid puhastada. Loodan, et keegi ei hakka seda õlipõletajate peal proovima.
QUATTRO

 postitati 09.09.14 08:30
Vanal ajal kasutati seda ennekõike hõõgsüüte vältimiseks. Tolleaegsed õlid ja kütused tekitasid madalakäigulises mootoris lihtsalt niipalju tahma ja nõge, et mootor kippus peale seismajätmist iseeneselikult edasi tuksuma. Ainus moodus oli siis käigu ja siduriga maha tappa.
Tollel ajal oli ju kogu elu mehaaniline, kütust ja muud tuli niikaua peale kui mootor oli võimeline ringi käima.
Tänase tehnikaga on sellised probleemid välistatud.

Motoristid kasutasid seda vee meetodit enne mootorite remonti, oli vähem vaeva hiljem kolbide ja põlemiskambrite puhastamisega.
varemax

 postitati 08.09.14 18:25
Kunagi aastaid tagasi sai opeli 2liitrist mootorit aiavoolikust loputatud.:D Sai seda siis tehtud külma mootoriga,tuurid ülesse ja veevoolik õhutuorusse natukseseks.. siis porises ja kogus tuurid ülesse ja uuesti..
Tegemis oli pommikindla 85kw bensiini mootoriga.
raido431

 postitati 08.09.14 16:10
Minul see läbi proovitud Audi 100 avant 2,8 v6 128kw 1993 aasta peal.Neli aastat tagasi üks sõber küsis,kas soovin oma auto mootorit puhastada veega,et pidi heaks tegema.Ma olin nõus ja siis tegimegi ära,aga meie lasime õhutorust 1.5 liitrit vett sisse minuarust kui ma õieti mäletan.Peale seda nagu hakkas mootor paremini tööle ja siiamaani kestab.Ei lõhkunud see vesi audi v6 mootorit ära.Eks selle proovimisega kaasneb ka väikene risk ma arvan.;)
kps

 postitati 08.09.14 15:09
Kuigi see teema pole otseselt totaalne mõttetus, meenub mulle ikkagi üks vanematest aegadest toode nagu "turbonator". Ühed mehed said vähemalt aru, kuhu see tuleks õigesti paigaldada, et rahvas kõrval jõukasvu tunnetaks, või noh... - videolõik.
Maaryo

 postitati 08.09.14 15:05
Eks seda põlemiskambris olevat effekti on juba siis näha kui näiteks jahutusvedelik sinna lekib :)
100

 postitati 08.09.14 14:52
Et selle effektist aru saada, siis peaks enne plokikaane maha võtma ja vaatama kuidas mootor seestpoolt välja näeb ning siis peale seda puhastamise protsessi uuesti vaatama, siis näeb kas ja kuidas mõjub. Arvatavasti niisama ei saa aru midagi, ega auto sellepärast võimsamaks ei muutu vms, äkki niigi juba põlemiskamber ja kolb läigivad nagu peeglid.
Lauri_O

 postitati 08.09.14 13:58
Selge, sain piisavalt pika ja põhjaliku vastuse oma küsimusele. Oma audide kallale selliste võtetega ei roni. Puhtast uudishimust proovin oma opelil ikkagi ära, tollest masinast kahju ka ei hakka kui isegi midagi õhtale lendab.
kps

 postitati 08.09.14 13:51
Selle tegevuse mõte on tegelikult kehvast kütusest ja kehvast mootoritööst tingitud jääkide koristamine vanemal ilma katalüsaatorita ja karburaatoriga masinal. Ma tõsiselt ei tea, mis masinal sa oma autopargis peale seda vana opelit üldse saad antud moodust kasutada. Lisaks ma ei kujuta ette, kui hõre peab mootor olema ja kui s*talt peavad küünlad ette antud kütust plahvatama panema, et sellist jama üldse vaja oleks :).

Lisaks pole siin isegi küsimus "mingi kallima tootega võistlemises", tänapäeval lihtsalt pole sellist masinat ega sellist kütust, mille töö tulemusena üldse probleem väga tekikski ;). Ainus probleem tänapäevasema masinaga on lihtsalt "kinni sõitmine", siis selle vastu aitab üks korralik tühjendussõit "torud puhtaks stiilis" - loomulikult legaalselt liikluseeskirju ja alasid arvestades ;). Üldiselt pole sellisel veega mängimisel ka vanemate masinatega päris sellist "kohest" effekti, kuna kõiki jääke sellise tassikese auruga välja ei aja nii väikese aja jooksul.

Kokkuvõte, lihtsam on mootorit korras hoida ja kohati "tühjaks köhida" kui hakata tagajärgedega oma ajusid ...

Ja noh, eks see video ole kah omaette teema - selle asemel, et küünlad korra maha keerata ja ära puhastada kiidab ta kuidas pisike auruke teeb seda tööd tema eest :D. Ehk siis ühtlasema töö tulem on just küünlad ise.
Lauri_O

 postitati 08.09.14 13:16
Urki, ära hinda minu teadmisi minu vanuse järgi, kuna eluatrkust ja ka muid teadmisi võib mul olla rohkem kui mõnel 70 aastasel. Teema tegingi ju DIY alla kuna soovisin teada saada mida inimesed arvavad sellest. Vaevalt see toiming lääne masinatele midagi hullemaks teeb. Kindlasti proovin õhtul ja annan ka teada kuidas ja mis tulemus tuli.
urki

 postitati 08.09.14 12:20
Nagu Su jutust saab aru on sul aastakesi vähe ja sa ei tea, et veneajal sai Zigulle koguaeg nii puhastatud ja isegi asi toimis.Kuidas asi mõjub lääneautodele kahjuks ei tea ja ei julgeks vist isegi proovida.
Kuits

 postitati 08.09.14 12:20
Ma võin eksida, kuid analoogset toimingut sooritati juba nöukaajal mossedel ja siksidel, tänapäeval on analoogiks juba vesi-meta pritse süsteemid ja teise suunitlusega.
Aga toiming töötab.
Lauri_O

 postitati 08.09.14 11:28
Leidsin päris palju videosid sellisest asjast nagu: https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k
Mida arvata sellisest asjast, niipalju saan aru et kõik see sodi mis sealt siis puhastub lendab kindlasti katalüsaatorisse või pole nii? Kas keegi on proovinud sellist asja? Omal plaan proovida ( vana Opeli peal :D ). ja siis võibolla ka oma muude masinate peal.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]