Teema ülevaade |
argos
|
postitati 22.03.08 10:01 |
Just nii, selle all on kuuskant auk.
Aga vaata, et sa selle teise, selle mis siin pildil selle "tala" taha jääb, ka lahti keerad, siis annab liikuma.
|
wookie
|
postitati 22.03.08 02:12 |
Olen ilmselt loll ja pika taipamisega aga igaks juhuks küsin üle.
Kas alljärgneval pildil kujutatud polt on see, mille ära keeramisel saab ligi reguleerimiseks mõeldud kuuskandile?
|
Harry_R
|
postitati 07.03.08 21:11 |
panin pigimatid sisse ja juhiuks läheb nüüd ikka päris nurkalt kinni.Ise ei viitsi seda tifti vahetama hakata,peab otsima kellegi pädevama,ehk
selle,kes autoremondiga raha teenib või kellel on huvi sellega jamada.
|
Kiil
|
postitati 03.03.08 19:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Selline küsimus veel, et millega need poldid lahti saab keerata, mis hingeküljes ja suunaga küljepoole. Eriti alumisele ei taha ei lehega ega
parduniga külge saada. Mingi spets vahelüli padruni otsa vaja panna ? Hea oleks neid keerata kui tiivapleki küljest kruviks, aga seda vaevalt et
tegema peab ? |
ma sain täiesti sirge silmusvõtmega lahti
|
ranz
|
postitati 03.03.08 18:19 |
Sellega seal paras nikerdamine on jah, eelmisel masinal kuidagi nikerdasin erinevate võtmetega... S2l aga kasutasin selle jaoks silmusotsaga käristit
mille ots oli kerge nurga all.
|
kella4
|
postitati 29.02.08 16:39 |
Selline küsimus veel, et millega need poldid lahti saab keerata, mis hingeküljes ja suunaga küljepoole. Eriti alumisele ei taha ei lehega ega
parduniga külge saada. Mingi spets vahelüli padruni otsa vaja panna ? Hea oleks neid keerata kui tiivapleki küljest kruviks, aga seda vaevalt et
tegema peab ?
|
ranz
|
postitati 28.02.08 07:19 |
Iseenesest kui tift kutu on siis saaks ju lasta terasest uue teha lasta, minu autol oli aga hoopis nt hinge tifti augud ovaalseks hoopis kulunud, ehk
siis oli kolm võimalust, leida uus kasutatud aga ilma selle veata, osta täiesti uus või siis võtta see vana maha, keevitada augud üle ning puurida uus
õige ava sisse.
|
Harry_R
|
postitati 27.02.08 17:50 |
sinu teema ajendas mind täna enda A4 ukse loksusi proovima.Kaardilugeja uks ok,aga juhiuks vist kukkub varsti eest ära,nii julm loks on sees Kinni läheb ka muidugi sitasti.
Minu auto puhul peaks siis vist tift aamen olema.Kas vahetus võiks olla raske töö?Pimedas ei näinud ise täpsemalt uurida,et kus ja kuidas.
|
ranz
|
postitati 19.02.08 12:25 |
Jah see regullib tema kallet. Ennist tuleks aga selgeks teha mille tõttu ta ära on vajunud, sest nt kui tift mis kahe hinge vahel on, on kulunud või
hinge enda sees on tifti auk lopergune (minu omal nii oligi) siis uue (kasutatud) ostust ei pääse. Ajutiselt vast aitaks kah... aga ükspäev võib päris
tillamölla ta siis olla. Et tee uks lahti miski 45 kraadise nurga alla ja loksuta teda ülesse alla, kui loksub siis uuri mis põhjusel, kui mitte, siis
kuku aga reguleerima
|
HTafka
|
postitati 19.02.08 09:23 |
Lugesin seda teksti mitu korda läbi, kas ma sain õigesti aru et see reguleerib ukse kallet? Ehk kui uks on ära vajunud saab selle abil niiöelda tõsta
ust tagasi oma kohale. uks käib mul väga kergelt kinni-lahti aga ta on natuke ära vajunud. Kas sellest siis aitaks?
|
ranz
|
postitati 31.01.06 21:27 |
Uste reguleerimine B3/B4 keremudelitel, millistel teistel mudelitel sama süsteem olla võiks... ei oska öelda, neil kahel on kindlasti, olen mõlemil
seda teinud.
Et siis kelledel uks halvasti kinni ja lahti käib (juhiuks tavaliselt) peaksid siis ette võtma järgneva töö:
Reguleerida annab mõlemit hinge, nii ülemist kui alumist, ülemine samas on üldjuhul täiesti sisse juba keeratud ja suurt abi temast pole, samas üle
kontrollida siiski võib.
Reguleerimine käib nii, et on vaja lahti keerata kaks polti, üks mis paistab ust lahti tehes esitiiva ja ukse vahelt (sinna istub nr 13 padrun) või
ukse vahelt silmus, kuid seda lahti saada on paras keberniit... ei saa ilusti võitit peale ning head jõudu, et ta ka lahti saada. Kui selle lõpuks
siiski lahti saad... keerad mõned pöörded ta lahti ja jätad nii. Ukse siseservast vaatab teine 13 polt vastu, selle keerad seest täiesti välja ning
näed ka kohe sise kuuskant auku seal sees... sedasama pead keerama sissepoole või väljapoole (olenevalt kumba hinge reguleerid, ülemist sisse, alumist
välja), et ta hinge vastavas suunas liigutaks. Keerad ta miskile maale ära ja keerad poldi peale tagasi ning testid... ja seda siis niikaua kuni asi
õiges asendis on... siis keerad ka selle teise poldi uuesti kinni ära. Minu ja teisel B3 masinal masinal tuli tegelt peale seda reguleerimist
reguleerida ka klaasiraami kallet, et kas tihendid on teise järgi ära surnud või krt teab mis, aga kippus nüüd see osa nagu liialt sees olema. Selleks
vaja uksepolster maha võtta ning sealt raami poldid lahti lasta ja seda väljapoole reguleerida. Samamoodi testimise asi, reguleerid ära, proovid,
reguleerid veel, proovid jne. Meeles tasuks pidada seda, et kui polster peal... käitub ta tiba teisiti, enda omal panin ta enamvähem käima ja kui
polstri peale panin avastasin, et krt natuke ikka raskelt käib (samas kõvasti paremini kui enne... nii et vahet polnud ja jätsin esialgu nii) kuid
liiga lahti keerates hakkab kas tuul vihisema sõidu ajal või isegi vesi sisse tulema, et päris vabaks ka lasta ei või.
Kui nüüd kalde reguleerimine ikkagi ei aita, oleks vaja reguleerida ukseposti küljes olevat "pulka" mille külge ukse peal ulev lukk end lukustab,
seda saab siis vastavalt liigutada nii ülesse alla kui sisse välja, avanes mäletamistmööda 15 võtmega.
Kui kõik need asjad ära teha peaks ukse suht ideaalselt käima saama, edu
|
|