Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Firmade sooduspakkumised & makstud reklaam
»
Flameko Autohooldus.ee - remont, hooldus, varuosad
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Flameko Autohooldus.ee[/i] [quote][i]Algselt postitas: Flameko Autohooldus.ee[/i] [size=5][b]Automaatkäigukastide dünaamiline õlivahetus[/b][/size] Automaatkäigukastid töötavad libisemise põhimõttel, ehk nagu manuaalkäigukastiga autol on üks sidur mida siis juht libistab, et kohalt startida või käike vahetada. Automaatkäigukastides on aga libisevaid „sidureid“ hoopis rohkem. Neid kutsutakse lamellideks. Samuti töötab hüdrotrafo, ehk turbiin libisemise põhimõttel. Kogu libisemine on hõõrdumine siis selle tagajärjel tekib mustust ja sodi. Automaatkäigukastides toimub kogu libisemine õli sees ja seega määrdunud õli kannab kogu sodi mööda käigukasti edasi. Kuna aga hüdraulikaplokk on väga kapriisne detail siis iga väiksemgi sodi hakkab tema tööd takistama ja tänu sellele hakkab käigukasti jõnksutama ja muid ebaloomulikke asju tegema. Samuti põhjustab määrdunud õli käigukasti kiirema lagunemise. Automaatkäigukastis on küll sees magnetid ja filter mis siis seda mustust eemaldada püüavad aga nende eemaldusvõime on piiratud ja seega vajaks nad vahetust ning puhastamist. Siiani on automaatkäigukastides vahetatud õli „mehaaniliselt“, ehk vana õli välja ja uus sisse, lisaks filtri vahetus. Kahjuks aga sellisel meetodil [b]saab käigukastist kätte vaid pool õlist,[/b] ülejäänud pool jääb turbiini, torustikke ja muudesse kohtadesse kust õli välja lasta pole võimalik. Samuti jääb enamus mustusest kasti sisse. Ehk kui nüüd lisada uut õli siis uue õli kvaliteet langeb sekundiga poole võrra. Autohooldus.ee on aga soetanud endale seadme millega on võimalik teostada [b]dünaamilist käigukasti hooldust ja õlivahetust.[/b] Meie seadme abil on võimalik teostada kogu käigukasti pesu ja puhastus, lisaks saame vahetada [b]kogu käigukastis oleva õli uue vastu.[/b] [img]http://www.autohooldus.ee/pic/upload/f1fa860c393d89a785251cf626f8cdee26cd99a7.jpg[/img] [u]Kogu hooldus ja õlivahetus toimub kolmest tsüklist:[/u] [b][u]Esiteks[/u][/b] lisatakse käigukasti spetsiaalne pesuaine. [b][u]Teiseks[/u][/b] toimub käigukastis olemasoleva [b]õli pesu[/b] meie eriseadme vahendusel, selleks ühendatakse seade auto automaatkäigukasti õlijahutustorustikku nii, et [b]kogu õli, mis käigukastis ringleb, suunatakse mitmekordselt läbi seadme, kus õli filtreeritakse.[/b] Seadme filter eemaldab kõik lisandid, mis siis salvestuvad seadme püüdurisse. Pesu toimub seni, kuni kõik õlis olevad lisandid on eemaldatud. Kleepunud saasta täielikuks eemaldamiseks lisame õlile vastavaid lisandeid, sellega puhastatakse ka kõik automaatkäigukasti õliga kokkupuutuvad tööpinnad. Õli ringleb käigukasti töötemperatuuril. Kui tavalisel õlivahetusel uuendatakse vaid kolmandik automaatkäigukastis olevast õlist ja käigukasti hüdrotrafo, töösilindrid, pump, torustik ja klapid jäävad vana õliga täidetuks, siis meie seadmes mitte ainult ei eemaldata nendest kohtadest õli, vaid [b]pestakse[/b] ka kõik käigukasti [b]elementide sisepinnad[/b] hoolikalt puhtaks. Seejärel pumbatakse seadme vahendusel käigukast õlist täielikult tühjaks, ka kogu torustik, hüdrotrafo ja klapid. [b]Samuti kontrollime ära käigukasti õlisurve![/b] [b][u]Kolmandaks[/u][/b] vahetatakse käigukasti sisemine õlifilter ja põhjatihend. Selle töö käigus tagatakse magnetil olevate jääkide eemaldamine ja käigukasti tihedus. Käigukasti uue õli puhtus on täielikult garanteeritud. [b][u]Neljandaks[/u][/b] täidetakse käigukast seadme vahendusel uue automaatkäigukasti õliga. Seade kontrollib täpselt sisestatava õli koguse ja täidab enne auto käivitamist täielikult kõik automaatkäigukasti õlikanalid. Seejärel toimub käigukasti töö kontroll. [b][u]Viiendaks[/u][/b] läheb auto proovisõidule mille käiguks kontrollitakse käigukasti töö. Peale seda jääb auto paariks tunniks jahtuma, peale mida kontrollitakse kõik asjad veelkord üle. [b][u]Kuuendaks[/u][/b] tehakse käigukastile elektrooniline põhiseade, et kogu elektroonika saaks ennast hooldatud käigukasti tööga kurssi viia ja vastavalt sellele ennast seadistada. Täielik seadistamine toimub 100km läbimisel. Sellel ajal võib klient autot tavapäraselt kasutada, kogu protsess toimub automaatselt. Tänapäeval väidavad autotootjad, et osadel automaatkäigukastidel on eluaegne õli sees. Jutt on tõsi kuna[b]kui lõppeb käigukasti õli eluiga siis lõppeb ka käigukasti eluiga.[/b] Enamus autotootjaid aga käigukaste ise ei tooda. Paljudel autodel kasutatakse ZF käigukaste ning ZF soovitab igas automaatkäigukastis õli vahetada. [b]Tuginedes meie kogemusele siis oleks automaatkäigukasti õlivahetuse välbaks 60 000km.[/b] Täpselt nagu seda vanasti autotootjad nõudsid. Multitronic ning DSG käigukastidel nõuab autotootja tänapäevalgi iga 60 000km läbimisel õlivahetust. Kui aga [b]harrastatakse sportlikku sõidustiili[/b], siis tuleks käigukastis vahetada õli iga [b]30 000km läbimisel.[/b] Küll aga kujuneb käigukasti hooldus antud aparaadiga kallimaks, kasvõi seepärast, et õlikogus on suurem (kuna saame kogu õli käigukastist kätte) aga see-eest saab hoopis kvaliteetsema ja parema lõpptulemuse Antud seadmega on võimalik ka erinevaid etappe üksikult teostada, ehk on võimalus kombineerida käigukasti hooldust vastavalt kliendi soovile. [b] Kontakt: Autohooldus Seemne 4 10617 Tallinn Avatud tööpäeviti 9:00 - 18:00 Tel.: 6 836 511 Mob.: 53 476 101 53 476 104 Faks +372 6609868 hooldus@autohooldus.ee www.autohooldus.ee[/b] [/quote] Anname teada, et lattu on saabunud palju VAG Grupp autode spetsiaalõlisid näiteks Multitronic, uuemad 6 käigulised Tiptronic ning ka DSG käigukastide õlisid. Hinnad on väga head ning lisaks sellele anname käigukasti dünaamilise hoolduse tegijale veel lisaks 20% allahindlust õlidelt ning töödelt 10% allahindlust. Dünaamilise käigukasti hooldusega annad oma automaatkäigukastile hoopis teise elu ning samuti pikendad eluaega! Hinnapäringuid küsida läbi meie kodulehele! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Firmade sooduspakkumised & makstud reklaam
»
Flameko Autohooldus.ee - remont, hooldus, varuosad
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
53.5%
- SQL:
46.5%
]