Teema ülevaade |
tarmo
|
postitati 01.07.08 06:47 |
Converting a GT into a quattro, and why it's a STOOPID idea!
|
puristaja
|
postitati 01.07.08 05:42 |
Algselt oli tegu esiveolisega ja nüüdseks siis ikka nelikvedu?
Vahva teada, et sellist asja on ikka reaalselt võimalik teha.
|
tarmo
|
postitati 18.06.08 20:00 |
Kapoti alune on siis ADU-st nikerdatud, tagumised veljed on ise laiemaks tehtud tolli võrra, algselt siis 9x16", nüüd 10x16".
Kogu keretöö on tehtud metallist, mitte plastikust ega carbonist.
Tegu siis Team sportquattro.nu ühe tegelasega, kodulehel neil kahjuks eriti palju rohkem infot ei ole, küll aga on veel teiste erinevate t85
projektide käekäigu kohta juttu ja pilti.
|
pprz
|
postitati 18.06.08 17:23 |
Ammu pidin Ramonile neid pilte näitama, nüüd on lubadus lõpuks täidetud
Aprillis Helsingis American Car Show'il nähtud aparaat. Minu andmetel (ehk tarmo sõnul) on algselt tegemist esiveolise Audi Coupega aastast 1984, mis
on läbi elanud mõningaid muutusi. Väljast - S1 Pikes Peak replica (kere siiski lühendamata). Kapolialune on ka tore, paberilipakal oli kirjas 705hj.
Esialgu pole netist rohkem andmeid auto sooritusvõimete kohta leidnud kui 11,78@218 veerandmiilil, kuid need ilmselt ei pärine sellest aastast.
Tarmo lisab ehk linke ja jutu juurde.
|
|