Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: klemmikas[/i] Antud juhul ei muutnud katusest osa ära lõikamine praktiliselt mitte midagi, kuna ära lõigati osa, mis sellises avariis praktiliselt mitte mingit kaitset ei paku. Sellised vanad autod on küljega posti sõites väga ebaturvalised, pead sellega leppima. Ma usun, et turvatesti tegijad ikka teavad ka, mida nad tegid. Tugevuse annavad ikkagi karbid, ja karbid on ümberkatuse, vaata hoolega selle audi katust, näed isegi ,et keskel seal ei olnd mitte mingeid talasid, mis oleks saanud selles posti testis aidata. Tõsi, see katuseplekk õige natukene oleks midagi muutnud, aga see on väga väike vahe, avariijõud on lihtsalt nii suured, et selline lame plekk ei muuda eriti midagi. Kuid Audi Q5 sooritas testi paremini, kuna tema konstruktsioon on hoopis midagi muud, tõsi ta ei sooritanud ka seda just ideaalselt. See küljega posti test on paljude autode valukoht siiani, aga õnneks seda arendatakse siiski edasi ja paremaks. Ei ole tõesti mõtet välja tuua tagant sisse sõitmine, see on juba teist sorti avarii ja siin hakkab mängima rolli juba kompakt auto versus sedaan/universaal. Tavaliselt ei sõideta ka tagant nii kiiresti sisse. Enamus surmaga lõppevaid avariisid leiab aset ikkagi kas laupkokkupõrge või küljepauk. Lihtsalt tuleb leppida mõningate tõsiasjadega autode turvalisuses, tuleb tunnistada tõsiasja, et õige turvalisus hakkas autodel arenema alles 2000ndatel aastate ja pigem tasuks vaadata 2005a ja peale autosid, kuigi leiab ka enne päris turvalisi juba mõningaid, nagu 2003 Toyota Avensis ja 2001 Renault Laguna ja eks mõned leiab veel, aga peast ei tea. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]