Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: klemmikas[/i] Arvestage sellega, et küljeturvalisus ongi väga õrn koht autodel, eriti sellisel vanal autol, olen siin teemas ju ka enne rääkinud, vanade autode ebaturvalisusest. Ega see, et vastu tuleb väike auto, ei tähenda, et see udusulg on, ei kaugeltki mitte, ärge alahinnake väikeautosid. Lisaks, kui suur see massivahe siis teie arvates on? Kõige rohkem 300kg pakun. Kuid esiots kaitseb tunduvalt rohkem inimest, kui külg. Arvata oli, et kas kiirus liiga suur või kaldus liiga teeserva ja tõmbas ära. Ise sellepärast liiklen ettevaatlikult, kasutan korralikke naastrehve ja libedaga reeglina üle 80 ei sõida, kui just tõesti, mingi väga hea ühtlane hea haakuvusega lumi pole, korralikke miinuskraadidega jne, aga eriti ei taha 90 libedaga sõita. Näha on ühtlasi ka seda, et see väike vw polo on ka ikka väga korraliku paugu saanud, seega pole ime, et audi nii segi on. Muidu infoks, kes on kursis sellise organisatsiooniga nagu euroncap, seal on üks test autoga külg ees posti 28 km/h kõigest ja sellest testis nii mõnegi auto külg on ikka korralikult sees, selle koha pealt, millega auto posti läheb. Muidugi lisan veel seda, et isegi kui auto külg vastu peab ei tähenda see seda, et inimene ellu jääb, sest suured g jõud tekivad ikka, selle jaoks on õige ehitusega iste ja külgturvapadjad ja turvakardinad, turvavöö ka loomulikult. Siin on video vana audi 100-ga, mis lastakse sedasi posti, video all on millegipärast kirjas 32 km/h, aga ma tean, et euroncap teeb neid teste kiirusel 28 km/h. http://www.youtube.com/watch?v=ja5Me_CaJjA Vaadake video lõpuni, siis mõelge edasi, mida küljepauk vana autoga tegelikult tähendab. Muideks ega need vanade autode küljepostid ei ole midagi nii tugevad, siin üks video sellest. Seal küll Honda, aga põhimõte jääb samaks, kui maastur sõidab külje pealt sisse, siis vana autoga täpselt selline see olukord ongi, maasturiga pauk on muidugi alati hull. Vaadake seda videot ja värisege hirmust, õnneks uued autod on kõvasti turvalisemad, aga ka nendega oleks see väga karm pauk, kuid siiski ellujäämislootusega. http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA Videost saan aru ,et see test on 60 miili tunnis, ehk siis ligemale 100 km/h. Et kiirus on ka muidugi tohutu, aga lihtsalt väike näide, kui karmid on tegelikult küljematsud. Ja siin väike näide, mida teeb uus audi q5 maastur siis pole testis. http://www.youtube.com/watch?v=zInitz0WutU Siin väike video sellest, mis juhtub autoga, kui 192 km/h seina sõita. http://www.youtube.com/watch?v=R7dG9UlzeFM Siin väike näide, tolle aja uus väike turvaline auto ja vana aja suur auto, vaadake milline on tulemus, väikeauto kasuks. http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.8%
- SQL:
62.2%
]