Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: klemmikas[/i] Tahate, ma hirmutan teid natuke avariide teemal? Võtame näiteks selle avarii siin. [img]http://www.saartehaal.ee/wp-content/uploads/2011/07/12103.jpg[/img] Mis te arvate, milline oli kiirus puusse jõudmise hetkel, et salong deformeeruma hakkas, nagu on katusest näha? Toonitan, kiirus puusse jõudmise hetkel, mitte enne. Olen autode turvalisust kõvasti uurinud ja seetõttu olen näinud, kuidas autod avariides käituvad. Ja antud pildi põhjal ning artikli info põhjal võin öelda, et puusse jõudis antud masin maksimaalselt 60 km/h, kindlasti mitte rohkem. Kaldun arvama, et pigem 50ga jõudis see masin puusse, aga kindlasti mitte rohkem, kui 60. Lihtsalt natuke mõtlemisainet, kui õbluke on tegelikult elu. Tõsi, uus audi a4 või audi a6 oleks tõenäoliselt inimese ellu jätnud, kuna uued autod on kordades turvalisemad, kui sellised vanad. Siit ka väike näide, vana versus uue auto turvalisus. http://www.jt.ee/416796/politsei-eest-pogenenud-juht-hukkus Siin siis sõitsid omavahel kokku vana audi 80 ja uuem Audi a6, mis pole ka maksimum punktidega turvaline, aga ikkagi omajagu turvaline ja uus audi a6 on muidugi märkimisväärselt turvalisem. Aga vaadake ise, milline on olnud turvalisuse areng autodel. Siin ka repoteri video sellest uudisest. http://www.reporter.ee/2011/04/10/jarvamaal-hukkus-politsei-eest-pogenenud-audi-juht/ Audi a6 juht suutis veel pidurdada, mis vähendas kindlasti tema vigastusi, võiolla päästis elugi. Antud Audi suutis kaassõitja sõnul pidurdada hoo 70 peale, lugesin ma teiest artiklist. Kuna vastu tuli kergem ja vana pehme kerega ebaturvaline Audi 80, siis oli ka võimalik sarnase kiiruse pealt ellu jääda, ilmselt reaalselt suudeti kiirus ka veidi alla 70 pidurdada, kuna kõike ei suutnud kaassõitja ilmselt jälgida. Lihtsalt natuke mõtlemisainet, milleks on kiiruspiirangud ja miks tuleks sõita ohutult. Kõik need õnnetused, kus 200ga pandi teelt välja ja jäädi ellu on ainult sellepärast, kuna oli õnne ja kuskile ei saadud suuri pauke. Vaid saadi kari väikseid pauke, mistõttu rauges hoog sujuvalt ja ühtegi suurt surmavat pauku ühte kohta ei tulnud. Tüüpiline kihutaja ellujäämise stsenaarium on järgmine. Tullakse 200ga kurvi, auto läheb käest, libiseb külg ees vingerdab teel, juba sellega langeb kiirus 150 peale, siis käiakse teelt välja läbi kraavi kerge pauk, kiirus langeb 125 peale, siis künnab auto mööda muda, kiirus langeb 80 peale, siis väike pauk vastu väikest puud, kiirus langeb 60 peale, siis veel mõni mätas, kivi, küngas, ja siis lõpuks jõuab auto 20ga külg ees puusse, külg on korralikult sees, kuna küljepauk 20ga on väga korralik pauk. pole testi tehakse kiirusel 28 km/h ja vaadake ise, kui õrnad seal autod ja inimene on. Ning sedasi jäädaksegi ellu ja siis räägitakse suure suuga, kuidas 200ga puusse pandi ja ellu jääda, mis on tegelikult täielik jama. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]