Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Joel

 postitati 02.04.07 18:08
No seda ma just mõtlengi, et mis mõttes 50:50 ette/taha? Torsen (01E kastis) on ka 50:50 normaalolukorras, vana tüübi lahtise (manuaalse lukuga) difriga 016-tüüpi käigukast on samuti 50:50 veojõujaotusega. Selleks, et manuaalse lukuga kasti S2'le installida ei ole ju mingit erilist sepatööd vaja teha (sellega olen isegi Kuubikuga tagaveolisena sõitnud, keskdiffer lukus, kui esimene veovõll purunes). Või mis harukordset 50:50 süsteemi Sa aretad?

Küsin üldse mitte nokkimisest, vaid täiesti isiklikust huvist - Kuubiku 016-tüüpi manuaalse lukuga kast on jääl ideaalne, aga libedal asfaldil laseb avatud differ esirattad libisema (lukuga ju tänaval ei sõida). Torsen jälle pole jääl nii hea. Ehk on Sul valmimas midagi ahvatlevat...
Rax

 postitati 02.04.07 17:48
Audi tootjad vist ei näinud ette, millist jõudu peab selle auto käigukast (ka torsen) hakkama vastu pidama. Hetkel alternatiivina kasutusel tagavedu, kuna originaal torsen otsustas hammasratastest loobuda. Uuendusena kaotan torseni täiesti ära, mille asemele tuleb 50:50 jaotus ette/taha.
margus

 postitati 02.04.07 16:02
See ei olegi nüüd nii väga nimelt nii tehtud, et "lahe" oleks. Ehk omanik viitsib ise mingi hetk pajatada sellest.
Aga iseenesest tundub tõesti "teistmoodi" kogemus või mis :P
audi90q

 postitati 02.04.07 15:35
:DKergem oleks bmw osta. Aga päris lahe.
Joel

 postitati 02.04.07 15:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Rax
Hetkel veel metallimeeste kätetööna valmimas käigukast 50:50 veojõuskeemiga.

Äkki selgitad seda lauset veidi rohkem (lukk, LSD või mis mõttes)?
kps

 postitati 02.04.07 13:08
Laupäeval juhtusin sellisesse kanti, kust sa sitikas mööda vihisesid :) Teatud kiiruse juures läks ringi, siis juba sain aru, et midagi oli siin nüüd nihu (nelikvedusega ikka nii naljalt sellist asja ei juhtu) :D
digimarket

 postitati 02.04.07 12:27
milleks see veel vajalik on:)

lahe igatajes.
jõuvanker

 postitati 02.04.07 12:26
Maru värk:D

Edit:
Tugeva jõu korral peaks OMC-l 300km/h alla ära tuhisema.
Mõtlesin ise miski aeg esivedu teha S4-st, kuid ei leidnud/viitsinud V6 2.8 kasti ribadeks lasta:P
Rax

 postitati 02.04.07 12:17
RWD Audi S2
Paigalt start
Paigalt start ilma differentsiaali lukuta
Hetkel veel metallimeeste kätetööna valmimas käigukast 50:50 veojõuskeemiga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 17.5% - SQL: 82.5%]