Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Probleem 1,9TDi 81kW
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: scottimees[/i] [quote][i]Algselt postitas: rainer9968[/i] [quote][i]Algselt postitas: Marek889[/i] [quote][i]Algselt postitas: rainer9968[/i] Kui diagnostikasse lähed siis lase mootor avariire˛iimi muidu ei pruugi viga näidata, võid proovida ka kellegi juurde kellel kaabel on. Tihti esinevaks veakoodiks on 00575 (Intake Manifold Pressure). [/quote] Endalgi viskab aju avariire˛iimi ning veakoodiks 00575. Huvitav on see, et viga ei esine igapäevaselt, vaid mingi aja tagant. Samas tunduvad vaakumvoolikud sellised kahtlased. Võimalik, et peaks alustama nende vahetusega. [/quote] Mina sain endal selle veakoodi kui lasin mootori avariire˛iimi, kuigi see on loll veakood, kuna ei anna täpset viga. Põhimõtteliselt peab kogu turbojuhtimise üle kontrollima ja siis ei pruugi ka korda saada. Endal esineb ka seda "limp mode" seal 2500 rpm juures aga kuna saab vähemate pööretega hakkama siis ei ole viitsinud tegeleda ka probleemiga. Vaakumvoolikud on kõige odavamad asjad selle juures kui hakata näiteks vahetama N75 (ca 200 €) või õhulugeja (200 €). Mina puhastasin ka MAP andurit mingil määral aitas ka. [/quote] Kogu see turbo juhtimine on lihtne nagu 3 kopikat, nii et ei ole midagi ulmelist seda kontrollida, kui ise ei viitsi, lase asjatundjal kontrollida. Mina oma praktikas olen 6 aasta jooksul ainult 1 MAP anduri vahetanud 2009 aasta Dodge Avangeril (peal on Volkswageni mootor 2.0TDI 103kW), pole kordagi pesnud ega midagi, nendega üldiselt ei juhtu midagi. Kvaliteetse Pierburgi N75 maksab alates 100€, korralikud õhukulumõõturid Huco omad maksavad al. 60€. Tänapäeval on autoremont suhteliselt taskukohane igaühele. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Probleem 1,9TDi 81kW
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.8%
- SQL:
62.2%
]