Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 25.08.17 17:16
On ka sama mure ühe 2.6 mootoriga, pöörete kasvades hakkab õlituli vilkuma.
Õlijahuti juures on punane 2.5bar andur ja see plekist kahe klemmiga andur, mis peaks juhtima salongis olevat rõhunäidikut. Rõhk on mõõdetud, töösoojalt tühikäigul üle 3bar ja punase anduri ahel on ka kontrollitud kuni vasaku plokikaane taga asuva pistikuni, testriga mõõtes lülitub andur õigesti. Kas õlitule võib panna põlema ka see plekist andur? Salondis olev rõhunäidik õigesti ei toimi muidu, osuti hüppab põhja süüte sisse keeramisel ja vahel jääbki sinna ka süüde väljas.
trix

 postitati 19.12.10 20:54
Risustaks siis ka teemat;)
Endal sarnane probleem, et kuskil kahe poole tuhande pöörde peal hakkab tuluke inisema, kui pöörded alla lasta kustub tühikäigul mõne sekundiga uuesti ära. Tulukese põlema hakkamine ja kustumine ei sõltu mootori koormusest (vaba käik, sõidu ajal). Samas ei hakka tuluke põlema peale külmkäivitust, ainult sooja mootoriga. Samuti ravib tulukest ka see kui mootor korra välja suretada, uuesti käivitada ja pöördeid anda (5500+ pööret), seejärel viga enne järgmist käivitamist ei ilmne. Kas selline anomaalia võib olla anduri viga. Õlirõhku hetkel kellaga mõõta ei saa, ehk alles uuel aastal.
andreskahu

 postitati 07.11.10 11:37
Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat:
Algselt postitas: andreskahu
Oli üle 1 bari...täpselt ei mäleta
Siis vaheta see vigisev natuke kangema 0,9-... anduri vastu ja igaks juhuks kontrolli andurist tulevat juhet. Kontrollimiseks oota millal asi vigisema, vilgutama hakkab, tõmba juhe anduri küljest lahti ja pane massi, kui saabub vaikus on ahel terve!:D


Olen nii proovinud ja vaikus saabuski:D

Tänud soovituse eest!
ahartsi

 postitati 07.11.10 11:33
Tsitaat:
Algselt postitas: andreskahu
Oli üle 1 bari...täpselt ei mäleta
Siis vaheta see vigisev natuke kangema 0,9-... anduri vastu ja igaks juhuks kontrolli andurist tulevat juhet. Kontrollimiseks oota millal asi vigisema, vilgutama hakkab, tõmba juhe anduri küljest lahti ja pane massi, kui saabub vaikus on ahel terve!:D
andreskahu

 postitati 07.11.10 11:32
Pööretel pole midagi. Ajab närvi just siis kui jõuan linna, kus palju paigal seismist:mad:

Ehk lähen ajan pärast mootori kurjaks ja mõõdan siis uesti mehaaniliselt üle.

Siit ka selline küsimus. Tahaks siis panna mehaanilise kella salongi, aga kust saaks selle toru andurilt salongi vedada. Olen vaadanud ja uuurinud, aga ei leia kohta kust saaks läbi pista;)
Aiku

 postitati 07.11.10 11:27
Kui 1 bar. on sooja mootoriga tühipõõretel, siis peaks ok olema.

Vähemalt vanal audi 200-l oli ülemine ja alumine õlirõhu andur. Kui see tuluke läheb põlema üle 2000 siis tähendas see seda ,et mootori ülemise osa õlitus jääb põõretel puudulikuks.
andreskahu

 postitati 07.11.10 11:19
Oli üle 1 bari...täpselt ei mäleta
ahartsi

 postitati 07.11.10 11:08
Milline väärtus sellel "normaalsel" õlirõhul on?
andreskahu

 postitati 07.11.10 10:52
Tervist!

Ei hakka uut teemat tegema. Probleem selles, et õlirõhu hoiatus ajab närvi. Külmalt pole midagi, aga kui mootor juba soojaks läheb siis hakkab jama pihta. Õlifiltri juures 2 andurit (0,75-1,05bar ja 0,15-0.xxbar). Märku annab endast 0,75-1,05 bar andur ja seda tühikäigul!!!Sai mehaaniliselt mõõdetud ja õlirõhk oli nagu OK. Siin sai loetud, et mingi värk on 2000 pöördega, kas sama kehtib ka b4 1,9TD 55kw 94.a. mootori kohta. No ei oska enam midagi pihta hakata.

PS. Andurid on uued.

Andres
QUATTRO

 postitati 27.08.10 23:12
Kolmandat anduritei ole.
Suunaga ettepoole käib valge andur kindlasti.
Tagumine peaks olema mälu järgi sinine. (kindel ei ole)
digimarket

 postitati 26.08.10 16:14
Need kaks andurit leiti nüüd küll ülesse sealt ja nendest üks on ka uue vastu vahetatud mingi kuu tagasi. Aga kuskil oli omanikule veel öeldud, et kuskil on olemas ka veel mingi kolmas andur? Kui on siis kontrolliks selle ka veel üle ja telliks ikka õige asja. Anduritel pidid olema ka teatud värvid: sinine, valge, punane?
Õlirõhu kella salongis ei ole. On ainult temp ja õlikannu tuli, mis siis üle 1600 pöörde põlema lööb.
QUATTRO

 postitati 25.08.10 21:14
Kui salongis on ka rõhku näitav kell ,siis see plekist anurimonstrum asendabki ühte andurit. Mõlemad andurid on aga õli vahejahuti kohal peidus. Õlifilter eest ära keerata, siis on ligipääs parem.
V6 mootoritega on olnud ka palju juhuseid, kus hoolimatu rihmavahetusega on õlitemperatuuri ja õlirõhu juhtmed veepumba korpuse või rihmakatte plekiga vigastatud.
Siis sümptomid umbes samad mis siin kirjeldatud.
On olnud ka ummistunud õlivõttureid, suurematel pööretel lihtsalt ei mahu piisav kogus õli läbi. Piisab väiksema õlipõhja eemaldamisest.
Surnud trohhoidõlipumpa ei ole mina veel 20 aasta jooksul näinud ega kuulnud. Mismoodi saab selline asi katki minna või puruneda?
digimarket

 postitati 25.08.10 19:01
Kas on võimalik mingisugune varjant, et seda tagumist plokikaane küljes olevat andurit ei ole? Või on kuskil mujal. Kui selline varjant puudub, siis milline see andur täpselt välja näeb? Mees on käinud mitmes remonditöökojas ja mitte keegi pole väidetavalt seda teist andurit leidnud. Pidi vist olema mingi sinine?
cilaper

 postitati 15.08.10 14:53
1 andur on juhipoolse plokikaane küljes taga otsas ja teine on vända rihmaratta kõrval juhipool küljes. Pm õlipumba küljes.
digimarket

 postitati 15.08.10 14:22
Sõbral suht sarnane mure ja palus, et küsiksin siit. Ehk tuleb head nõu. Auto A6 2,6 V6. Probleem siis selles, et õlituli pidi põlema hakkama, kui pööre üle 1600 läheb. Alla selle sõida palju tahad ja kõik ok.
Ära oli vahetanud õli ja -filtri, õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja korras. Ühe anduri oli väidetavalt ära vahetanud, aga teist ei olnud leidnud.
Kus need kaks andurit tegelikult asuvad? Mis varjante siin veel võib olla peale andurite?
Targo

 postitati 02.03.10 18:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Targo
Kui tühikäigul kõik ok ja ainult pööretel hakkab põlema siis võib peasüüdlaseks olla õlipump.


Mõtlesin pigem seda, et kui tühikäigul vilgub/põleb siis tasuks saaled üle vaadata. Aga esimese asjana oleks jah elementaarne õlirõhk ära mõõta ja andurid kontrollida.
janari1987

 postitati 02.03.10 18:41
Sai just täna õlifilter ära vahetatud ja selle õliga on mõni tuhat sõidetud, vahetab andurid ära ja vaatab siis kas muutub midagi.
K1KaZ

 postitati 02.03.10 18:33
Mootori õlipumbaga peaks ikka vastupidi olema juh, et kui otsakorral siis madalater põõretel ei hoia survet & kui põõrdeid lisada siis peaks igal juhul paremat survet tegema.
Vähemalt nii ütleb minu loogika.

Andureid vist on jh 2, üks madalamate pöörete jaoks & teine kõrgemate.
Aga kui mõlemad küljest ära katkusid siis oleks pidanud ikka tühikäigul ka punast tuld näitama.

Millal viimati õli vahetasid ?!?
Ise olen kogenud sellist juhust et kui mootoris väga palju mustust on & oled õlivahetamisega pikapeale jäänud siis mul hakkas ükskord stabiilsel maantee sõidul peale 2 tuhandet põõret õlikannuga tuld vilgutama, vaiksemalt sõites aga ei tähendanud midagi.
Viga oli umbseks läinud õlifiltris mis ei lasknud enam õieti õli läbi :D
Pärast õli + filtri vahetust probleem kadus ;)
j2mis

 postitati 02.03.10 17:48
Pane rõhukell taha ja vaata mis näitab. Ma kahtlustaks siiski andurit.
Targo

 postitati 02.03.10 17:09
Kui tühikäigul kõik ok ja ainult pööretel hakkab põlema siis võib peasüüdlaseks olla õlipump.
janari1987

 postitati 02.03.10 16:02
2 tuhande pöörde juures hakkab õlituli põlema, 2 õliandurit leidsin, võtsin need küljest ja muutust ei olnud. Oskab keegi õelda milles viga võib olla.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]