Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sileem11[/i] Ei vajuta sa temaga midagi igast asendist ära, kui a) juhtub tropp tihend rooli taga olema b) moto on hooldamata/peetis. A4 peal on kiireduste vahe 1.1 seki ainult. Lisaks kui sul on A6(+Avant+Q) - siis on dünaamika numbrid veel viletsamad. Kallimast hooldusest+kütusekulust ei räägigi. Oled korras 1.9ga üldse sõita saanud? Ise olen 2.5t nii A4jaga kui A6 (Q+Avant 132kw) sõitnud, proovi kw/kg suhe arvutada ja võrdle siis. [quote][i]Algselt postitas: kiire-lauri[/i] Ise sõidan vahel vanemate a6 2,5tdi 03a ja ikka väga muhe pill.Ma ei saa aru nendest kes siin seda 1,9 nii kiidavad.2,5 ikka vajutab igas asendis nendele 1,9 diislitele ära :D kütet võtab nii 8 mnt kui täiega minna anda ja linnas veits rohkem aga tõmme on seda väärt. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.8%
- SQL:
72.2%
]