Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: margus61[/i] Olen ka pidanud sellise mootoriga masinat juba 5 aastat. 110 kW A6 oli ostes 100 000 sõitnud. Jamad hakkasid kuskilt 125...150 pealt. Alul läks 5000 km pärast rihmade vahetust esimese rihma (kont ja gene) rulliku võll pooleks. Suht õnnelikult, ei kerinud rihma väga vahele. Ca 150 pealt lõpetas turbo, investeering 14 kilo. Siis olid/hakkasid igasugu õlilekid klapikaantest, kuskilt silindrite vahelt ja õlivannist. See pole vast konkreetse mootori viga sellise läbisõidu puhul, aga sellel motol on lekkide kõrvaldamine suht tülikas ja kallis - pihustid läbi klapikaante, osade tihendite vahetamiseks tulnud pool mootorit lahti ja vaata et maha võtta. Lõpu poole viskas kuuma ilma ja kuuma mootoriga ka vahest kala ja ei tahtnud käivituda, uurima ei hakanud Üks asi veel jäi meelde. Panin DEFA soojenduse. Ploki elemendi installisin vastavalt tarnija näpunäidetele. Jama tekkis sellest, et element narris lähedal asuva temperatuurianduri ära, aju arvas, et mootor on piisavalt soe ja ei andnud küünlaid küllalt pikalt, kui üldse andis. Tulemusena käivitus halvasti ja valudega. Sai hakatud mootorit pärast soojendamist ca 10...15 min jahutama, et temperatuur ühtlustuks ja andur pada ei paneks - tobedus ruudus. Ju seal muud nipet-näpet veel oli, aga see vast pole konkreetse moto viga. Sügiseti paari eelsoojendusküünla vahetus on ka vist normaalne. Muidu kui mootorit vaadata, võib öelda, et ühe turbo ja vahejahutiga V-mootor on üks õnnetu asi. Väljalaskest vaja gaasid mootori taha turbosse kokku viia, sealt jälle ette vahejahutisse tassida ja siis silindrite vahele kahele poole sisselaskesse juhtida Igasugu klappe ja siibreid ka sekka. Tulemuseks kapoti all, kus niigi kitsas, on üks paras ussipesa torusid ja soojusisolatsiooni. Kui sisselasketorustiku sisemusse vaatasin ca 150 000 pealt, oli seal üks paks pigikiht ilmselt EGR poolt produtseeritavast saadusest ja eks ta turbost veidi õli ka sekka saab. See ei ole ilmselt küll konkreetse mootori viga, aga ikkagi. Kohe kahju on igasugu gaasidest. Neil annab ikka õiget teed leida selles pimedas ragamendis, hea et vähemalt vunk taga on... Praegu palvetan Allroadile head tervist ja ei taha ära sõnuda. Ostes (veidi kasutatuna) ei teadnud, et ABTi jüngrid on moto ja kasti kallal nikerdamas käinud ja ega nende küüneviha töökindlusele positiivselt ei mõju. Aga kuna suht palju treilerit vean, pole diislile eriti alternatiive. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.1%
- SQL:
61.9%
]