Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: pealik[/i] Kui kindel nõudmine on quattro automaat, siis jäävad alles järgmised valikud ja lisan omad kommentaarid taha: 2,4 - sama kütusekulu nagu 3,0 aga vähem võimsust 3,0 - tõenäoliselt kõige mõistlikum bensukas 2,7 - kütusekulu praktiliselt sama suur kui 4,2. plussiks chippimise võimalus. 4,2 - suurem kütusekulu + hooldus kallim. 2,5tdi - ainuke diisel, kuid ka selle kütusekulu on tehaseandmetel linnas 13. arvestades diisli eripärasid (tankimisel haised, mootori hääl jama, riskid kütusega alt minna, hooldus kallim), võtaks ma ainult väga suurte läbisõitude puhul selle auto. muidu eelistaks igal juhul 3,0. muuseas, kütusekulu numbrid ajab suureks automaatkast, mis on quattrote puhul tiptronic. kaotad kiirenduses vähemalt sekundi + linna kütusekulu suur. kui lepid esiveoga, siis alates 2000 tehti multitronicut. nende kütusekulu ja kiirenduse numbrid oluliselt paremad ehk siis praktilsiselt samad nagu manuaalkastil. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.2%
- SQL:
73.8%
]