Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] tegelikult on need temperatuuri numbrid väga tinglikud ja vähemalt mina isiklikult neid ei usu:) Kaas ja plokk on nagunii kuumemad, ning jahutusvedeliku temperatuur sõltub otseselt sellest, kui hästi ta seob soojust ja kui kergesti mootori metallist osad soojust vedelikule ära annavad (samuti sõltub radiaatori efektiivsus sellest, kui puhas ta seest on ning kui kergelt jahutusvedelik soojust on nõus loovutama - need näitajad on erinevatel vedelikel erinevad). St ei saa panna võrdusmärki selle temperatuuri ja võimalike kahjustuste vahele - seest läbipesemata mootor võib olla ise kuumemgi, kuigi jahutusvedelik ei lähegi piisavalt soojaks. Ja kui nüüd midagi juhtub (nt jääb termostaat kinni), siis mootor läheb ikkagi tunduvalt kuumemaks, enne kui vedeliku temperatuur andurite vahendusel armatuurlauani jõuab. Sellepärast ei saagi võrrelda nt normaalsel sõidul olevat töötemperatuuri sama näiduga kelladel, mis on sinna tekkinud nt peale veepumba ärasuremist - mootor ise on viimasel juhul ikka väga kuum, kuigi jahutusvedelik alles kuumeneb. Samuti on jäänud mulje, et need konkreetsed temperatuuri numbrid ei erine mitte ainult auto markide vaid ka sama mudeli eri autode juures - pikemat aega sama autoga sõites saad juba ise aru, millal on mootor piisavalt töösoe ja millal läheb liiga. Sellepärast näitab mu praeguse auto temperatuuriks kah pidevalt 90-92 kraadi, kuid mõne teise auto puhul oleks tähendanud 90-ni jõudmine järjekordset kaaneremonti. No mine võta nüüd kinni, kuhu see koer on maetud... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.3%
- SQL:
60.7%
]