Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Kuna paljud pole vist kaant seestpoolt näinud, siis jätkan offtopikut:). Kohe teema algul kirjutasin, et Passati TD kaan läks puru tänu ülekuumenemistele. Ostsin selle Passati kaanetihendi rikkega + ebatihedate klappidega. Tollal olid ainsad mõrad seal klappide vahel, väga pindmised ja servad ühetasased. Selle ca pooleteist aasta jooksul oli kokku 2 ülekuumenemist. Esimesel korral jäi kinni termostaat ning temp tõusis u 105 kraadini (kiirteel), enne kui ärajagasin - järgnes ainult kaanetihendi ja poltide vahetus. Järgmine kord kiirteel läks rikki paisupaagi korgi klapp: süsteemist kadus surve, millega alaneb ka keemistemperatuur, nii et viskas (jällegi kiirteel) jahutusvedeliku välja. Temp näitaja oli jällegi seal 100-110 kraadi piirimail (st mootor välja kohe kui temp tõusis, mitte ei sõitnud nii kuuma mootoriga). Siin on nüüd pilt sellest kaanest peale lahtivõtmist: [img]http://www.uku.fi/~jnairism/Passat_kansi1.jpg[/img] Klappide vahelised praod läksid niipalju sügavamaks, et hakkasid ulatuma veesärki, servad tõusid irvakile ja ühe prao puhul jäid lausa erinevatele kõrgustele (tõenäoliselt just see, mida oleks olnud vaja keevitada). Samuti on mõralised kõik eelpõlemiskambrite kaaned (klappidest allpool) ja sealt suunduvad mõrad 3 silindri puhul klappide suunas. St suur oht, et hulgimõradega eelpõlemiskambri kaas ükskord kildudena silindrisse kukub... Kaas oli kõver samas nii vähe, et ei hakanudki lihvima. Foto kvaliteet on kahjuks nii kehv, et suuremana pole sealt kah rohkem näha kui sel praegusel pildil:( Ehk see siiski seletas kuigipalju pildi kujul, mida paar tühist ülekuumenemist kaanega võivad teha [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.6%
- SQL:
61.4%
]