Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] No teeme siis puust ette ja värvime punaseks need kulud. Vôtan näiteks endal olnud Audi 100 2.0D (keskmine kulu kogu auto pidamise aja jooksul 5.5L/100km) ning sôbra samavanuse 2.0R5 bensuka (keskmiselt 9.5L/100km). Arvestame nii diisli kui bensu hinnaks 9kr liiter (paranda kui eksin, sest tôesti ei tea hetkel kütusehindu Eestis). Ning mu aastene läbisôit oli Eestis elades ca 100.000 km. Selleks kulutab diisel 5500L (49.500kr) ja bensukas 9500L (85.500kr) kütust. Vahe sees siis 36.000kr. Hetkel sôidan u poole vähem, st aastas tuleks hinnavaheks ainult 18.000kr. Aga kuna reaalselt olen ma ostnud kütust rekkamehest sôberi käest 5kr/L (ma ei usalda tanklaid, sest rekka paagis tulev kütus tuleb idapiiri tagant ja on olnud alati korralik, ning kui vaja tankida, ostan ka praegu Eestis käies tema käest). Sel juhul hoian 100tkm läbisôidu puhul aastas kokku 58.000kr ja 50tkm läbisôidu puhul "kôigest" 29.000kr. Soomes elades on olukord teine. Siin ostan ainult tanklast, sest tanklaid saab usaldada ja illegaalseid müüjaid väga vähe. Hetkel odavaimad hinnad mis nägin 95E 1.039e/L ja talvediislil panin viimati paagi täis 0.712e/L. Sel juhul kulutab auto 100tkm jooksul 60.527 krooni eest diislit ja 153.140 krooni eest bensiini. Ehk hinnavaheks tuleb 92.613 krooni:):):). Sorry, aga kui auto vajab kapremonti, siis ma saan aastas kokku hoitud raha eest osta mitu samasugust autot, kui mul juba on (sellise vanema diiselaudi saab ca 300 euroga, praegune Passat siiski paar korda kallim). Ehk mul tasub teha aastas kasvôi mitu kapremonti ja ikkagi tasub diisliga sôitmine end rahaliselt ära ja kokkuhoitud summad on märkimisväärsed olenemata kuludest. Eestis on diisli puudusteks muidugi ka see, et vôid talvel saada nurgatagusest tanklast tankides suvekütust vm solki. Korralikust kohast tankides samas suht muretu (kui välja arvata, et igasugune Eestist ostetud diisel suitseb rohkem, kütusekulu on suurem, mootor plagiseb nagu traktoril jne). Ning kui diislil on pihustid/küünlad korras ning kôik muu (nt süütenurk) ôieti reguleeritud, siis käivitub auto igasuguse ilmaga. Ning diisel käivitub Eestimaa lahjade talvede puhul nagunii poolest pöördest, ka päris kohviks aetud mootor. Muide, mul endal pôles möödunud talvel Passati küünlaid juhtuv relee maha ning küünlad jäid peale ja kôrbesid sisse. Ning nädal aega käisin tööl nii, et ükski eelsüüteküünal ei töödanud, masin käivitus -10 kraadi juures ca poole minutiga (siiski üle 200tkm sôitnud mootor juba). Alla 200tkm turbota vana Audi 80 diisel käivitus ilma küünaldeta isegi üle -20 juures ca 10-15 sekundiga (uudishimust proovisin). Tekib küsimus, kas käivitusprobleemidega diislid on ikka väga hôredad juba, on kütusepaagis solk vôi ei viitsi koonerdajast omanik teha korda pisiasju (pihustid jm)? Selles on Sul täiesti ôigus, et turboga diislid ületavad kapremontimata kujul haruharva miljoni piiri, pigem on see number seal poole miljoni kandis. Paremad turbota diislid (MB 3.0 R5) sôidavad samas reeglina ca pooleteist miljonit enne remonti. Arvestades seda, kui vähe sôidab tegelikult keskmine eestimaalane, peaks tema käes olema 200tkm läbisôiduga mersu vôi diiselaudi praktiliselt igavene. Samas, nii väikese TEGELIKU läbisôiduga diiselauto hind on ca 2 korda kôrgem autode turuhinnast Eestis, nii et neid vaevalt keegi kunagi Eestisse tooma hakkab... Kui just, siis tellimuse peale, nagu mina ühe korra lasin teha [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.8%
- SQL:
52.2%
]