Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Kuna diisleid olnud üksjagu juba, siis see sama jama ka n korda juba juhtunud. Lihtsalt termostaat jäi kinni, õigemini avanes hiljem kui vaja. Ma ei tea, mis on nende mootorite jaoks valmistatavate termostaatide eripära, aga neid termostaatide kinnijäämisi näinud elus juba üksjagu (enda omadest 4-l 1.6d-l, ka isal ja paaril tuttaval). St kui keeta seda potis kõrvuti korras termostaadiga, siis hakkab avanema ja jääb kinni ning kõrgema temp juures viskab kiiresti lahti - lõpuks siiski avaneb. Mul selle auto puhul juba teine kord täpselt sama jama, eelmine kord piisas kaanetihendi vahetusest ning kaane lihvist. Ja kui niiviisi ülekuumeneb, siis viskab jahutusvedeliku välja paisupaagi korgi kaudu. Ning vedeliku taset mõõtev andur on paisupaagis vedeliku sees ja ei reageeri, kuid mootori temp andur reageerib viitega ning siis on kõik juba väga kuum ja hilja midagi teha. Juhtus kiirteel ja harjunud sõitma nina näidikutes kinni ja jagasin kiiresti ära, kui temp alles tõusma hakkas. Aga kaas ise juba kehva ning sellest kuumenemisest piisas. Aga mul on Soomes õnneks remont tasuta käes (halvemal juhul pean ise tegema;)) ning kaane sain juba imeodavalt (romulates 500e), nii et ei nuta. Maanteel on õhuvool läbi radika enivei suurem kui ventikas suudaks tekitada. Ning see on Audi/VW mootorite tüüpviga, et kaaned lähevad üle mõistuse kergelt kõveraks. Ning see R4 mootor neist veel kõige vähem kapriisne. Sõberi VW 2.4D-l (Volvo peal) lõi maanteel mootori sees mahlad segamini ning avastas nii, et kapoti kaane alt hakkas musta vahtu välja ronima ning seda oli kapotialune täis ja R6 mootori tüüpvea tõttu (pragu ühe kaanepoldi õhukese seina kaudu õli ja veesärgi vahel) polnud see kaas ka enam remonditav:( Kaane- ja kaanetihendiviga saab selgitada "kondoomitestiga": kuumal mootoril paisupaagile kondoom peale. Korras mootoril ei seisa, kui laseb läbi, siis läheb kohe kõvaks. Minu omal lendas nüüd nullpööretel ca minuti pärast kondoom minema:D Aga kannatab madalatel pööretel isegi sõita. Pisiasi, ütleks ma, kui võrrelda selle summaga, mis ma tänu diiselmootorile siin kokku hoian (ikka tuhandetes eurodes aasta jooksul) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]