Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Allans kirjutas: ka mina ei oleks diisel mootori vastu,mis siin salata vileuued diislid annavad tihtigi bensukale silmad ette aga need on viimase aja mudelid. kui tegu on ikka vana auto ja diisliga siis kipuvad nad ikka väga hädisteks muutuma,seal mootoris süüdatakse segu ikka jõuga ning kui sul moto läheb hõredaks aastatega, siis on kõik kohad seda kuradi vingu täis ja talvel käivita ja nuta Vastus: mul tuttavad üsna hädas just uute diislitega (just VW/Audi 1.9TDI ja 2.5TDI), sest vigasid päris sageli ning vigade kõrvaldamine üle mõistuse kallis. Vana diiselmootor on aga loodud kestma meeletuid läbisõite (tollal ei piiranud need saastenormid) ning minu enda eelmine Audi B3 oli läbisõiduga 1.2 miljonit kilomeetrit ja ikka veel kapremontimata. Soome kütusega tekkisid käivitusprobleemid kusagil -15-20 juures, Eesti kütusega oleks tekkinud vast soojemagi ilmaga. Ning selle kõige juures ei veel mingit suitsemist ega ka õlikulu (kunagi ei valand peale kahe õlivahetuse vahel). Olen kõigis oma diislites pidanud sees sünteetilisi õlisid ja neid õigeaegselt (6000km) vahetanud. Olgem ausad, seda miljonit ikka annab läbi sõita ja keegi ei käsi osta nii suure läbisõiduga autot. Mu teine Audi 100 D sai ca 1.3 miljoni juures kapremondi, kuna võttis õli kuigipalju ja käivitus/töötas ebaühtlaselt. Ülejäänud diislid palju väiksema läbisõiduga olnud (ca pool miljonit, praegune veidi üle 200tkm) ja need käivitusid ka -40 kraadi juures teisest (mitte poolest:)) pöördest. Kurioosum on muidugi see, et need mu eriti suure läbisõiduga Audid polnud sugugi nii kulunud, kui need turul müüdavad vanad diislid. Nt see 1.2M läbinu oleks võinud müüa 200tkm läbisõidu pähe (oli Saksas kasutatud maanteesõiduks). Sõbral on uuena ostetud Bluebird, kus pole samuti tehnikat eriti remonditud, läbisõit samuti üle miljoni, orig värv on roosteta ja lasi hiljuti poleerida, ning nüüd näeb auto välja nagu tehasest väljasõitnu:) Spidode kerimine (kordades, mitte aint mõnesajatuhande võrra vähemaks) on vist see, millest need eelarvamused vanade diislite suhtes. Aga need pihustite jms pisiremondid olen arvestanud autot ostes alati kohe hinna sisse, sest suitseva masinaga ei tahaks ise kah ringi sõita. Üks eelarvamus veel diislite kehva kiirenduse kohta põhineb vist sellel, et hõre mootor on nagunii oluliselt kehvema minekuga (tunda eriti hästi madalatel pööretel) ning kuna suitsevad palju, on keeratud ka küttesegu lahjaks. Ma ise keeran segu alati peale ülevaatust veidi rikkamaks ning minu 1.6TD (i-cooleriga) Passatiga õnnestuvad nt möödasõidud maanteel tunduvalt libedamalt kui peres oleva 80 Quattro 2.0i-ga. Samuti olin oma 2.0D Audit niiviisi ebaseaduslikult "forsseerinud", et lippas teine paremini kui turboga diisel 2.0 originaalis. Diislil tuleb piir vastu ülekuumenemistega. Ning selle nahka läks mul täna Passati mootor:(:( Õnneks sõidab, aga kõrgemate pööretega viskab kohe mahlad välja. Uue täiskomplektse kaane sain juba 150 euroga ning varsti ehk jälle lippab nagu enne [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diiselmootori plussid ja miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.3%
- SQL:
50.7%
]