Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
hamlet

 postitati 14.03.12 05:34
Sakslased vist ikka teavad sellest 2.5tdi küllaltki palju...minge kuskile autoscouti ja esimesed 20 on enamasti 2.5-sed müügil.
shakel

 postitati 12.02.08 14:55
Minu kogemus on selline, et 1998a 110kw 2.5 TDI-d oli kallim üleval pidada, kui 4.2 V8 mootoriga A8-t praegu... (kindlustus on muidugi on eraldi teema).

Suurim remondiarve oli mul ~37k.
Vanja

 postitati 14.10.07 08:57
Tänud soovituste eest, just 110kw auto siis juba alates märtsist ning peale mõningaid investeeringuid :D rahuldab see mind igati.
evilman

 postitati 08.10.07 18:56
niisiis endal 2000 110kw a6.
räägin siis natuke, sõidan norra vahet temaga 4000 ots, see auto norra ja eesti vahel ca. 60000 sõitnud praeguseks, probleeme selle aja sees on olnud nii mõnigi, 10k tagasi lendas kast laiali, parandus läks 25tonni. regulaarselt käin audis services ja hetkel pole autol ühtegi viga, auto nagu kompu, kui raha on siis on ka see auto hea:)
autot tuleb hooldada korralikult, siis ei tule ka probleeme, osta 110 kw ja tunne rõõmu:) ennem ostu soovitan aga audi esinduses kompule ots taha panna ja kõik üle vaadata. ;)
Av8

 postitati 28.08.07 07:49
teema algataja küsib mis on erinevus mitte seda, et kas V6 mootor on halb v6i mitte.
euro

 postitati 27.08.07 22:58
huvitav on lugeda et see v6 on ikka väga mitte õnnestunud aga kui võrrelda 1,9tdi ja 2,5tdi siis1,9 on ikka ju tõeline traktor ja eriti just linnasõidul. Maanteel seda ei tunnegi aga linnas tuleb ikka tõeline traktoriloomus välja. Liigub küll reipalt aga see müra mis sellega kaasneb... 4 silindrit jääb siiski 4 silindriks.
liigun palju pärnu linnas ja niipalju kui näinud siis võiks öelda et siin linnas on a6 2,5tdi küll väga populaarseks muutunud. edu sõitmisel ja remontimisel!

ei ole sitta tehnikat, on sitt omanik.
scottimees

 postitati 17.01.07 17:48
Ühesõnaga arvamusi on täpselt niipalju kui inimesi maakeral. Mina isiklikult pole veel häid arvamusi kuulnud ja ise pooldan seda negatiivset poolt. Olgu ta halb või hea ise ma õnneks seda ei oma ja ei plaani soetada, samas teistele ei soovita ka :cool:
leits

 postitati 17.01.07 14:53
Hmm tundub, et enamus vastajaid regaeerib siin üle. Kindlasti on ka probleeme nendega, kuid kui keegi "onu" kuskilt väitnud, et see on s*itt siis kohe ka on? Ega ikka ei ole küll nii. Tunnistan, et 1.9 on õnnestunum mootor, kuid siiski ega ta miski crap ka ei ole. Korralikult 10k pealt õli vahetada ning vahetavahel kontrollimas käia ei juhtu taga midagi hullu. Ja see a'la 200k too hirmus kallis hooldus on ka suhteline. Kõik oleneb, kuidas seda ennem hooldatud on. Nii, et tõsiselt teemaalgataja, see ei ole nii hull kui paistab. Ise oman A4 1998 2.5TDI 110kw ning miski 10k hetkel sõitnud (seega suht uus omanik).

Sorry tõsiselt kui riivasin mõne mehe tundeid.
diiselpower

 postitati 16.01.07 22:40
igatahes enda auto sai just müüdud seetõttu, et legendid selle mootori kohta midagi kiitvat ei rääkinud. Enda auto sai siis müüdud läbisõiduga 247 000 km-t. Seda võin kinnitada, et kuni selle ajani töötas ideaalselt
juks11

 postitati 16.01.07 19:20
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kes tahab minu ja mu kogemuse vastu midagi panna, palun väga, kuid minu arvamus on kindel 2,5TDi V6 on saan. Nii, nüüd selline huvitav moment veel, siin keegi kirjutas et a'la saksamaal V6'd kestavad ja meil lagunevad, oh ime. Selles võib muidugi kliimat ja mida iganes veel süüdistada, jõuluvanat kah... Olgu, kliima meil kõige autosõbralikum pole, aga öelge siis palun miks vana hea R5 2,5 käib 500-600 tuhhi ja rohkem ja pole sellega erilisi probleeme ja V6 laguneb ja laguneb? Lihtsalt V6 on kiiresti ja läbimõtlemata kokku pandud. Point ongi selles et sakslane on tark, ta teab et kusagil 250000 hakkab see mootor lagunema, ta müüb auto maha, vahepeal mõni tarkpea kerib veel spidokat tagasi ja meie ostame "värske" auto saksast mis meie käes, meie "vastiku" kliima pärast tõenäoliselt, kohe pudenema kipub. Selle mootori resurs on ammu juba paika pandud, 250000+-. Selle aja jooksul kõik on nummy, ilus ja roosa... Pärast võib seda nagu kuldmuna hoida, tolku ikka ei midagi...Karm tõde et audi selle V6'ga on oma mainet küsimärgi alla pannud :P


Ma pole kunagi mitte ühtegi kiitvat sõna V6 2,5TDI kohta öelnud, ma tean juba esimesest selle mootoriga isendist Eestis, et probleeme jagub ja lõppu ei tule...!!!

Aga lihtsalt sakslastega suheldes antud mootori teemadel, siis nemad enamustest probleemidest ei tea nagu midagi... Aga see võib juhus jne olla, kindel olen vaid selles, et V6 2,5TDI mootor on surm!

Ma ei teosta antud mootorile rihmavahetust kah just seepärast, et pärast on probleemid ja siis tulevad kõik kliendid nõutud nägudega tagasi, et näe enne töötas ja pärast rihmavahetust...
scottimees

 postitati 16.01.07 19:10
Kes tahab minu ja mu kogemuse vastu midagi panna, palun väga, kuid minu arvamus on kindel 2,5TDi V6 on saan. Nii, nüüd selline huvitav moment veel, siin keegi kirjutas et a'la saksamaal V6'd kestavad ja meil lagunevad, oh ime. Selles võib muidugi kliimat ja mida iganes veel süüdistada, jõuluvanat kah... Olgu, kliima meil kõige autosõbralikum pole, aga öelge siis palun miks vana hea R5 2,5 käib 500-600 tuhhi ja rohkem ja pole sellega erilisi probleeme ja V6 laguneb ja laguneb? Lihtsalt V6 on kiiresti ja läbimõtlemata kokku pandud. Point ongi selles et sakslane on tark, ta teab et kusagil 250000 hakkab see mootor lagunema, ta müüb auto maha, vahepeal mõni tarkpea kerib veel spidokat tagasi ja meie ostame "värske" auto saksast mis meie käes, meie "vastiku" kliima pärast tõenäoliselt, kohe pudenema kipub. Selle mootori resurs on ammu juba paika pandud, 250000+-. Selle aja jooksul kõik on nummy, ilus ja roosa... Pärast võib seda nagu kuldmuna hoida, tolku ikka ei midagi...Karm tõde et audi selle V6'ga on oma mainet küsimärgi alla pannud :P
f.

 postitati 16.01.07 17:34
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: Vanja

Ei jaga seda arvamust, kuna korraliku hoolduse ja õigeaegsete vigadeparandustega Audi ikka väärt masin. Ma olen kindel, et Audi tehas päris niisama oma inseneridele ikka palka ka ei maksa. Nii pessimistliku häälestusega on mõtet liikuda rattaga või veel parem jala :)


Aga nii lihtsalt on, Saksas ei pidanud eriti probleeme V6 2,5TDI mootoritel olema, meil aga see-eest neid jagub, põhjuseks ilmselt meie kliima (õlilekete puhul) ning ebakvaliteetne kütus...


Julgen ka väita, et kahel mu tuttaval on V6 2,5TDI mootorid laiali jooksnud ja probleeme ette tulnud.
f.

 postitati 16.01.07 17:31
Kuuldavasti pidi see V6 2,5TDI nõrk olema vastupidavuselt võrreldes 1,9 ja 3,3 turbodiislitega. Esimese 1,9 tüübi kohta tean omast käest ja 3,3 kohta olen siin foorumis häid kommentaare lugenud, võibolla edaspidi proovin ka ise selle variandi ära aga 2,5 küll soetama ei kipu.
kindral

 postitati 16.01.07 11:05
Tänud.
Natuke OT aga kas keegi teab, kas 2003 parandati need vead ka VW samadel mootoritel või millal need parandused neile mootoritele sisse viidi.
jõuvanker

 postitati 16.01.07 11:01
Tsitaat:
Algselt postitas: kindral
Aga kas on need probleemid lahendatud alates 2003 mudelitel või mitte?


Jah, alates 2003 ( kuud ei tea, suvest ca ) on V6 2.5TDI parandatud st kõrvaldatud/täiendatud probleemsete sõlmede detailid.

Miks lähevad üldse turbod peeti, mis te arvate? Just Audidel ning uutematel, eriti V6-tel, nii bensiini-, kui ka diiselmootoritel.
Asi väga lihtne, kuna antud mootor on "istutatud" väga kompaktsesse kesta ning väljalase on tehtud suht "tummine" arvestdes EURO norm ning kütusesäästu mootoriõli arvelt.
Lahendus: pärast lühikest sõitu, pärast korralikku "paugutamist", enne sõitu jms, TULEB mootorit jahutada ühtlasesõiduga maanteel, halvimal juhul väikselkiirusel ning madalalt koormatuna. Regulaarselt, isegi veel tihemini vahetada mõõtoriõli, sealjuures kvaliteedi kohapealt mitte kokkuhoides. Seda kõike järgides, mootor ja selle abimehanisimid ka töötavad pikaldaselt ning laitmatult.
kindral

 postitati 16.01.07 10:45
Aga kas on need probleemid lahendatud alates 2003 mudelitel või mitte?
juks11

 postitati 16.01.07 08:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Vanja
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Ega suurt vahet ei ole, 2,5 V6 on bullshit enivei. Minu teada aastast 2003 hakkati juba uuemat modifikatsiooni ehitama kus oli see mootorimajandus veidi vastupidavam, kuid mis sellest kasu, mul tuttav ostis Allroadi 03, kohe läks turbo + pump tuksi, tuli korralik klots välja käia... Kui võtta siis pigem juba 1,9TDi, lahjem ta on aga kulud kompenseerivad kõik ära ja saad vähemalt autoga sõita, mitte et ta ei pea 24/7 remonditöökojas seisma probleemidaga :P


Ei jaga seda arvamust, kuna korraliku hoolduse ja õigeaegsete vigadeparandustega Audi ikka väärt masin. Ma olen kindel, et Audi tehas päris niisama oma inseneridele ikka palka ka ei maksa. Nii pessimistliku häälestusega on mõtet liikuda rattaga või veel parem jala :)


Aga nii lihtsalt on, Saksas ei pidanud eriti probleeme V6 2,5TDI mootoritel olema, meil aga see-eest neid jagub, põhjuseks ilmselt meie kliima (õlilekete puhul) ning ebakvaliteetne kütus...
Vanja

 postitati 16.01.07 07:59
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Ega suurt vahet ei ole, 2,5 V6 on bullshit enivei. Minu teada aastast 2003 hakkati juba uuemat modifikatsiooni ehitama kus oli see mootorimajandus veidi vastupidavam, kuid mis sellest kasu, mul tuttav ostis Allroadi 03, kohe läks turbo + pump tuksi, tuli korralik klots välja käia... Kui võtta siis pigem juba 1,9TDi, lahjem ta on aga kulud kompenseerivad kõik ära ja saad vähemalt autoga sõita, mitte et ta ei pea 24/7 remonditöökojas seisma probleemidaga :P


Ei jaga seda arvamust, kuna korraliku hoolduse ja õigeaegsete vigadeparandustega Audi ikka väärt masin. Ma olen kindel, et Audi tehas päris niisama oma inseneridele ikka palka ka ei maksa. Nii pessimistliku häälestusega on mõtet liikuda rattaga või veel parem jala :)
scottimees

 postitati 16.01.07 06:48
Ega suurt vahet ei ole, 2,5 V6 on bullshit enivei. Minu teada aastast 2003 hakkati juba uuemat modifikatsiooni ehitama kus oli see mootorimajandus veidi vastupidavam, kuid mis sellest kasu, mul tuttav ostis Allroadi 03, kohe läks turbo + pump tuksi, tuli korralik klots välja käia... Kui võtta siis pigem juba 1,9TDi, lahjem ta on aga kulud kompenseerivad kõik ära ja saad vähemalt autoga sõita, mitte et ta ei pea 24/7 remonditöökojas seisma probleemidaga :P
Vanja

 postitati 15.01.07 23:34
Olen endale valimas diislit ning kuulnud igasuguseid hirmujutte nendest põhiliselt müüdid kallist remondist, aga see selleks, otsuse enesele olen teinud ja peatunud valikuga A6 2000 - 2001a 2,5td-l. Siinkohal olen kuulnud ka diisliomanikelt ja lugenud ka siin foorumist, et nõrk koht V6 diislitel on plokikaane ja nookurite õlitus. Mingist hetkest oli see probleem aga kõrvaldatud. On teadjaid, mida tasub eelistada, kas 110kw või 132kw ning lisaks siis, millele tähelepanu pöörata sellise auto ostmisel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.2% - SQL: 30.8%]