Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9tdi head & vead
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kivialune[/i] Minu arvates on VAG pumpihustitega mootorid väga head mootorid. Endal on kogemused 74kw A3 ja alhambra 85kw. Mootorid lähevad pöördesse hästi ja möödasõit pole mingi probleem, seda nagu ennegi mainitud ka täislastis. Saksamaal läks A3 200 välja, ülesmäge kukkus 190 peale. Lisaks A3 on väga lihtne vedrustus ja ei lagune meie teedel (2,5a jooksul survepesuri tõttu esimene vedrustuse laager). Tegelikult oleks vaja suuremat autot, aga müüa ei raatsi ja ootused on ka järgmise masina suhtes tobedalt suureks läinud. Tahaks ju sõita, mitte remontida ja kütuse seieri unustada. BMW viimasel 520d on kahe järjestikturboga mootor, mis on supereco tehase andmetel. Mis vigasid võib leiduda pumpihustidega mootoritel: -generaatori vabakäigusidur kiilub kinni - minul oli kütusevoolik väsinud lekkis aeglaselt omakorda jahutusvedeliku voolikule, mis omakorda andis tumeda sade jahutusvedelikus (pagana kaua otsisin viga) - 85 kw mootoritel turbohoovastik probleemne [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9tdi head & vead
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.0%
- SQL:
73.0%
]