Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
allud

 postitati 29.12.05 16:45
Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
pisiasi jäi märkamata, et tallinna mail esindust ei ole :(

http://www.flexoil.ee/index.php?m=5&s=1

ja samas ei leia sealt ka super-lube brännndi



Kui sa väga tahad seda siis ma sebin selle sulle

kuulda vasti pidi järg aasta kuik mootori õlid ca 6 eeki l kallimaks minema ka
kaupz

 postitati 29.12.05 07:12
pisiasi jäi märkamata, et tallinna mail esindust ei ole :(

http://www.flexoil.ee/index.php?m=5&s=1

ja samas ei leia sealt ka super-lube brännndi
allud

 postitati 28.12.05 13:11
Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
googeldades ei leia muud kui et super-lube on miski a'la motorup, eriti libe kraam:
http://www.super-lube.com/product_description.htm

või panid nimega mööda?



Ei pannud hoian hetkel tsekki käes ja sealt pealt kirjutasin maha

ahjaa unustasin mainimatta et tegu lahtise kraamiga ise ytled koguse ja pannakse sulle kankusse valmis


Rohkem infi selle kohta 4477877 see flexoil i enda nr ehk annavad sulle selle kohta paremat nõu

mina igatahes jätkan selle kasutamist ei plaani nii pea seda välja vahetada
kaupz

 postitati 28.12.05 06:57
googeldades ei leia muud kui et super-lube on miski a'la motorup, eriti libe kraam:
http://www.super-lube.com/product_description.htm

või panid nimega mööda?
allud

 postitati 27.12.05 18:57
Mina panen superlube 10w 40 (MOS2)

Yks paremaid mida tean kõik plaginand ja kiginad kaovad

Mootor nurrub nagu siidi

hind oli ka 30 eeki liiter

Flexoil ist ostsin
kaupz

 postitati 27.12.05 10:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Black RabbitÕlikogus peaks ikka normi piires olema mitte miinimumis, vastasel juhul võib sul järsemates kurvides ja suuremate koormuste puhul seda veidi väheks jääda.

kes seda siis täpselt teab, aga kui tehas on miiiinimumi paika pannud, siis peaks ka selle normiga mootorile õli jätkuma piisavalt?
TiitR2

 postitati 27.12.05 09:23
Tsitaat:
Algselt postitas: kaiz
Ehk on seda siin juba ka arutatud, aga otsinguga ei leidnud.
Ühesõnaga, kuna esimene diisel, küsiks nõu, millist õli soovitate. Kas on erinevaid kriteeriume bensuka õli valikust. Hea ja odava jaoks kahte erinevat osta ei taha.;)
Turbodiisel siis 81 kW. Müüja pani poolsündi miski sisse.

Ise kasutan küll veel täissünt õli.
auditdi

 postitati 27.12.05 07:20
ise leidsin kunagi õlide kohapealt sellise lingi
on küll Valvoline toodetel põhinev, aga mulle andis väga hea ülevaate
Black Rabbit

 postitati 26.12.05 18:40
Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
ostsin miskist autopoest lahtist õli.
jutu järgi täissünt 5w40 SL CF 90,-
vaadi pelkiri oli Motor Way, päss ise ütles et on Comma ja comma on sama mis mobil !

siis keegi kuskil rääkis et mingil moel on "kasulik" sõita minimum õli normiga?
jätsin õli min peale ja sõitsin 35km ja mootori temp ei tõusnud üle 90 enne pool sündiga näitas passati temp 105 ...

Kui igasugu pässe kuulata , siis võib mootor kokku ka joosta :)
Õlikogus peaks ikka normi piires olema mitte miinimumis, vastasel juhul võib sul järsemates kurvides ja suuremate koormuste puhul seda veidi väheks jääda.
kaupz

 postitati 24.12.05 19:14
ostsin miskist autopoest lahtist õli.
jutu järgi täissünt 5w40 SL CF 90,-
vaadi pelkiri oli Motor Way, päss ise ütles et on Comma ja comma on sama mis mobil !

siis keegi kuskil rääkis et mingil moel on "kasulik" sõita minimum õli normiga?
jätsin õli min peale ja sõitsin 35km ja mootori temp ei tõusnud üle 90 enne pool sündiga näitas passati temp 105 ...
krss

 postitati 20.12.05 11:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Roman71
õli saad valida marki järgi niimodi: S (service) bensu mootoritele, C (commercial) - diisel, teine täht on õli kvaliteed tähestiku järjekorras, kõige kvaliteedsed õlid bensumootoritele tähistatakse SH ja diisel mootoritele CF. Diislili mootoris saad kasutada C tähega ja universaalne õli mis soobib kõigile mootorile, tähistatakse tavaliselt koos (SG/CE), mitte midagi muud. ja muidugi kvaliteedi poolest mitte alla CD :)

Kui jäi veel segaseks, siis diisli omanikuna pead vaatama, et C järel oleks tähestikus võimalikult kaugel olev täht. Vaata oma auto "kasutusjuhendist", mis on valmistaja minimaalne nõue. Teine oluline asi on viskoossus: näiteks 5W50 puhul tähistab esimene number viskoossust külmana (number peaks olema võimalikult väike, isegi 0) ja teine number näitab viskoossust kuumana (peaks olema võimalikult suur). Ise kasutan suvel ja talvel erinevaid õlisid: suvel 20W60 ja talvel 0W40 või 5W50 (jäärajal kõvasti piitsa andes võib ka 0W40 siiski liiga kuumaks/vedelaks minna, mis paistab kohe välja langenud õlirõhuna, eeldusel et autol on selleks manomeeter, mitte ainult punane tuluke)
krss

 postitati 20.12.05 11:48
Soovitan mitte venitada kütusefiltri vahetamisega, sest kui seda ei tee, juhtub varsti nii: kütuses olnud veepiisad on filtri elemendis, ning miinuskraadidel, kui ka kütuse enda voolavus halveneb, jäätuvad need tilgad seal filtris ära. Vesi on paraku ainus aine, mille ruumala on tahkena suurem kui vedelana, ehk siis paisunud jäätilgad vähendavad filtri läbilaskvust veelgi. Kui neid veetilkasid oli palju või kütusest liiga palju parafiini vanasse filtrisse sadenenud, väheneb filtri läbilaskvus sedavõrd palju, et imeb pumba ja filtri vahele vaakumi (alarõhku). Kuna alarõhu tõttu hakkavad sadenema kütusest välja seal lahustunud gaasid, satub pumpa õhku, ning mootor hakkab puterdama algul kõrgematel pööretel, ning lõpuks sureb madalamatel pööretel lihtsalt välja. Halvemal juhul suudab see alarõhk imeda filtri elemendi sisse augu, ning kõik see, mida see filter seni kinni oli pidanud, läheb koos kütusega pumpa ja pihustitesse. Seda juhtub harva (tuttavatega ei juhtu), kuid samas niivõrd sageli, et diislikeskustes on järjekord nende tagajärgede likvideerimisele peaaegu aastaringselt. Eks igaüks teab ise paremini, mille arvelt ta kokku hoiab. Minu puhul ei ole selleks igal juhul filtrid. Täpselt sama jutt käib ka õhufiltri kohta, kuna see ongi peamine põhjus, miks liiva hekseldama pidanud suht väikese läbisõiduga diislid teinekord nii hõredad on.

Soomes pakub GULF parimat hinna/omaduste suhet. Kasutan praegu Gulfi täissünteetilist nii oma 78a aasta diiselmootoriga Audis, 85a turbodiisliga Audis, 71a bensumootoriga Saabis kui ka 89a diiselmootoriga Nissanis. Sõber on autokeskuse omanik ning neil on õlide valik seinast seina - kogu tema tutvusringkond on läinud lõpuks Gulfi peale üle, kuigi seal firmas on mitmetel teistel õlidel parem kate müüja seisukohast lähtudes
Black Rabbit

 postitati 20.12.05 11:29
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Tsitaat:
Esialgne postitaja kaiz
Ehk on seda siin juba ka arutatud, aga otsinguga ei leidnud.
Ühesõnaga, kuna esimene diisel, küsiks nõu, millist õli soovitate. Kas on erinevaid kriteeriume bensuka õli valikust. Hea ja odava jaoks kahte erinevat osta ei taha.;)
Turbodiisel siis 81 kW. Müüja pani poolsündi miski sisse.

Ise ostsin Automaailmast (laki tn.) spetsomm diislile mõeldud mootori õli.
Sel pidavat rida erinevusi olema bensaka mootori õlist aga midagi ei tohiks juhtuda kui paned ka tavalist mootori õli.

Mina lasin Autexis (autoteenindus) õli ja filtrid ära vahetada ja nemad väitsid, et poolsünt sobib sinna väga hästi ja ei ole vaja mingit spetsiaalset diisli õli panna.
Roman71

 postitati 09.01.04 20:59
õli saad valida marki järgi niimodi: S (service) bensu mootoritele, C (commercial) - diisel, teine täht on õli kvaliteed tähestiku järjekorras, kõige kvaliteedsed õlid bensumootoritele tähistatakse SH ja diisel mootoritele CF. Diislili mootoris saad kasutada C tähega ja universaalne õli mis soobib kõigile mootorile, tähistatakse tavaliselt koos (SG/CE), mitte midagi muud. ja muidugi kvaliteedi poolest mitte alla CD :)
kaiz

 postitati 09.01.04 20:29
Esimese õlivahetusega veel mitte.:)
pkuldsaar

 postitati 09.01.04 16:39
lasin just eile vahetada. pandi valvoline TDi õli. mingi spets õli dislale. kirjas olid ka mingid eelised tavaõli ees. Eks näe kuidas töötab. Kui tihti te küttefiltrit vahetate ? kas ka iga õlivahetuse ajal nagu teised filtrid?
QUATTRO

 postitati 08.09.03 10:22
Kopli sadamas tuleb kõik õli ühest kraanist ja villitakse einevatesse kanistritesse.
Üldiselt inimesed kelle auto on üle kümne aasta vana,võivad sinna südamerahus kõikke valada,nii sitta õli kui siis oli ei tehta lihtsalt enam.
See kas õli on poolsünt,mineraal või täissünt on põhimõteliselt poogen,asja mmäärab ära ikkagi õli kvaliteediklass,mitte mingi 10W/30 ntx.Kui otsida siis sellest on ka siin foorumis juba juratud omajagu.
AudiTeam

 postitati 08.09.03 08:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja kaiz
Ehk on seda siin juba ka arutatud, aga otsinguga ei leidnud.
Ühesõnaga, kuna esimene diisel, küsiks nõu, millist õli soovitate. Kas on erinevaid kriteeriume bensuka õli valikust. Hea ja odava jaoks kahte erinevat osta ei taha.;)
Turbodiisel siis 81 kW. Müüja pani poolsündi miski sisse.

Ise ostsin Automaailmast (laki tn.) spetsomm diislile mõeldud mootori õli.
Sel pidavat rida erinevusi olema bensaka mootori õlist aga midagi ei tohiks juhtuda kui paned ka tavalist mootori õli.
urquattro

 postitati 08.09.03 04:33
head õlid on suht sarnaste omadustega, erinevused tulevad välja alles ca 5000km läbimisel,väidetavalt paljud õlid vananedes ei vasta standarditele.ise olen castroli pooldaja (põhjus järgmine- paar aastat tagasi talvel kontrollisin isa kaubikul õli ja pidin pikali kukkuma, sest õli tilkus nagu paks siirup. külma oli ca 15 kraadi ja õli viskoosus 10w30. siis hirmuga kontrollisin enda autot, õli voolas normaalselt. õliks siis castroli gtx 15w40. õlivahetusest oli bussil möödas ca 3000km, autol 4000 km. vot nii!). ise pidin ostma castroli gtd magnateci, aga siis sain kogemata mobili täissünti väääga hea hinnaga.

ot: kunagi lugesin autobildist, et keegi pahane sakslane oli välja uurinud, et uued vw- audi diislid 1,2tdi;1,9 tdi 81 ja 110kw jt. nõuavad õli mis vastab vw 506.00 standardile. on selline asi olemas? eestis pole küll ühegi õlikannu peal seda kohanud. frits oli küll ilgelt tige service pihta kui selgus, et tema autosse oli pandud teist õli, vw 505.00. oskab keegi kommenteerida?
kaiz

 postitati 06.09.03 19:27
Ehk on seda siin juba ka arutatud, aga otsinguga ei leidnud.
Ühesõnaga, kuna esimene diisel, küsiks nõu, millist õli soovitate. Kas on erinevaid kriteeriume bensuka õli valikust. Hea ja odava jaoks kahte erinevat osta ei taha.;)
Turbodiisel siis 81 kW. Müüja pani poolsündi miski sisse.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 68.8% - SQL: 31.2%]