Teema ülevaade |
Raika
|
postitati 05.04.06 07:57 |
Olin ise mõni aeg tagasi sama probleemi ees (et kas osta Quattro või pooleveoline) ja selles teemas on ka natuke juttu sellest.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4322
|
margo109
|
postitati 05.04.06 06:49 |
Tänud asjalike vastuste eest,tundub,et otsustan just selle auto kasuks siis
|
Black
|
postitati 04.04.06 11:08 |
Sellele, kes tahab ökonoomselt läbi ajada, kuid siiski ka veidi sportlikumat sõitu nautida, on C4 kere ja 103 kW R5 diisliga neliveoline Audi parim
valik. Veermik on praktiliselt pommikindel. On sel tähtsust, kas auto võtab keskmiselt 6 või 7 L diislit 100-le? Sõida vahelduseks V6 või V8 bensukaga ja näed, et sul on siin hetkel täielik
pseudoprobleem.
|
lesta
|
postitati 03.04.06 20:38 |
mul näitab keskmist kulu kuni 7.0 l/100km 6 käiku, ise ei ole mingeid arvutusi teinud. muidugi see sõltub ka kuidas vajutada.
|
tarts
|
postitati 01.04.06 09:23 |
selge see, et kui on 1 vedav sild rohkem, siis on ka pisut suuremad remondikulud, kuid nagu korduvalt räägitud, on C4 sild korralik ja tugev, pole
vaja karta, et seda pidevalt remontima peab.
Lisaks esiveolise remondile võiks laias laastus Quattro sillaremondis lisada 2500-5000 kr olenevalt varuosa tootjast.
Enda tdi quattrole lasin just paar kuud tagasi teha täishoolduse sildades ja raha läks ~6000 kr kokku (vahetatud said muidugi asjad, mis vaja, mitte
kogu kummimajandus).
|
Av8
|
postitati 01.04.06 08:43 |
tahaks ka teada, et kui ma ostan quattro l2heb mul rohkem raha sildade parandamisele?
|
margo109
|
postitati 31.03.06 20:37 |
Tänud lingi eest aga nagu sa lugesid siis inf oleks just oodatud qattro kohta!
|
Simps
|
postitati 31.03.06 19:14 |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4184#pid36949
|
margo109
|
postitati 31.03.06 18:00 |
Tere
On hakanud huvi pakkuma selline isend,just 103kw,müüa neid ikka suht vähe,oskab ehk mõni teadjamees rääkida sellest autost.Kuidas veermik vastu
peab,palju kütusekulu suurem on pooleveolisest ning üleüldse head ja vead?
Tänud ette!
|