Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
qqq

 postitati 27.03.06 08:43
endal ka TDI ja autoga rahul nii küttekulu kui ka hooldamise poolt vaadatuna, tõmme normaalne
sst

 postitati 08.03.06 10:40
Mul ka siin diisli ost plaanis. Mõtlesin, et kaua ikka neid kütusefirmasid nuuman ning hakkan hoopis sõitma autoga, mis muffigi ei võta. Plaan oli a4 1,9 tdi osta, hea odav pidada ning kindlustuski odav.
Küsimus aga selline, et kui vastupidavad need 1,9 tdi mootorid on, 66 kw. aasta on autol 95 läbisõitu ei tea ilmselt jumal taevas ka :P

muidu on ka 1 isend silma jäänud, äkki keegi oskab kommenteerida:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=192082-www_auto24_ee.html
kaljukoll

 postitati 01.03.06 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist oli 600 per pihusti;) ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke

pihustiotsad ostetud- maksid tervelt 375 eeku tükk:D
Aimar

 postitati 22.02.06 17:08
mis jalgu......ma eelmine nädalavahetus sõitsin uue Bmw E65 730d 170kw ja 520Nm......nii mõnigi bensukas nägi ainult taga tulesid.Ja kütet võttis 8,7 keskmist.
zillimees

 postitati 22.02.06 16:59
Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist oli 600 per pihusti;) ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke
mul 2.5 TDI ja pihusti otsa hind 745 eeku. ma ei saa aru mida te ulute mingi küttekulu pärast. 2.5 bensukas ei tuleks kindlasti odavam kui 2.5 TDI ja mis liigub ka 140-ni peris kiirest ja mõelge seda et kes ainult tööle ei sõida vaid käivad ka kuskil väljas HÄNGIMAS sis diisel ju nii odava et ta võib ju 24/7 käija ja kütet ei võta sittagi ja koguaeg auto soe. pealegi liigub ka n.ö. libadiislit kellel vähegi. huvi ja organiseerimisoskust suudab läbi tuttavate omale ikka odavamalt diislit soetada. kokkuvõtteks tahan öelda et diisel pole mingi porche aga jalgu ta ka ei jää. ja see remondivärk- kõik mis liigub see kulub. ühel autol üks asi rohkem, teisel teine. seega olge rõõmsad et teil diisel ja ärge laske müral end heidutada vaid pange kõvem tümm sisse :P muide.. soovitan soojalt lisada küttele 2-taktise õli ja merge kütuselisandit. küttekulu väheneb 10%(enne oli mul 8 ja sain 6,5 peale) ja mootor käib ka magusamalt :D
kaljukoll

 postitati 13.02.06 17:47
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist oli 600 per pihusti;) ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke
krss

 postitati 13.02.06 10:23
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
1) TDI tahab vähem kütet (väidetavalt kuni liiter/100 km), ise saan hakkama suvel 5l ja praegu igatahes alla 6l sajale, 80% küll maanteed
2) TDI on vaikne;), maanteel ei saa arugi, et traktor on, ainult kiirendusel saab tuttavat häält kuulda

1) Vanema Audi 80 mudeli peal on TD maanteekulu u 4L/100km, ideaaltingimustes isegi grammi jagu vähem. TDI on kah korras peast sigaökonoomne, aga need absoluutselt korras TDI-d moodustavad vaid murdosa müügis olevatest masinatest, ning see "viimane tilk" kipub jääma siiski TD kasuks, just vanadel autodel (ei tea, mis aastakäikude kohta siin küsiti, jutt käib nagunii autodest, mis pole enam oma esimses nooruses).
2) Kui tõsta kapott üles, pole TDI küll eriti vaiksem. See vaiksus puudutab vast rohkem paremat heliisolatsiooni, mis on võimalik panna sama lihtsalt ka TD-le.

Remondist: vanema Audi 100 puhul on TD ja D pihustite vahetamise eelarve ca 1000kr (ühe pihusti hind 160-400kr), TDI-l ca 10.000kr (pihusti hind ca 2000kr ringis). Elektrooniline pump pole jah enam nii kallis, kuid vanemale TD-le saab neid hea otsimisega juba poolmuidu. Mootori dünaamikas ei saa TD tõesti milleski vastu TDI-le. Arvan, et siin ei saagi vaielda, mis on parem või halvem, kuna tegemist on rohkem maitseasjaga ja igaüks teab ise kõige paremini, milliste omaduste eest ja kui palju ta on nõus maksma. Minu isiklik maitse on selline, et vanema auto puhul võiks olla igasugust elektroonikat nii vähe kui võimalik.

EDIT: olen omanud üle 30 auto elu jooksul, kuid pole EESTIST OSTES leidnud veel ühtegi, mille puhul pääseks pihustite remondist. Probleemi tagamaid valgustab ka erinevates autofoorumites olev talvine jutt diislite mittekäivitumisest - minu jaoks on see probleem võõras, kuid kui jätaks sellised hooldusremondid tegemata, maadleks ka ise nende käivitusprobleemidega juba -30 juures, rääkimata päris külmadest ilmadest
margus

 postitati 13.02.06 10:00
Kusagil mingis autoajakirjas või kusagil oliisegi võrdlus Audi 1,9 TD ja TDi vahel, et kas hinnavahe korvab väiksema kütusekulu ja mineku ja mugavused ära või mitte. Aga ei mäleta mitte, kus sellest rääkis.

Pealegi on tõesti TDi ököm ja odavam sõita, kuid just ostmine on kallim.
ferdinand

 postitati 13.02.06 09:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Vembut

No ise asi kes mida kalliks peab. Kui pumba hind tdi-l 6000.- siis see päris kallis.
Aga maitse asi.


No jätke nüüd lõpuks hala teemal: diiselauto remont on kallis.:D Kui võtta võrdluseks bensuka vidinate hinnad (kõrgepingejuhtmed/süütepoolid/jagajad või kasvõi "kuulus" jagaja hammasratas 20V'l) ja vahetamise vajaduse sagedus siis on diisli remont kui mitte odavam siis kindlasti ka mitte kallim. Muidugi on erandeid.


Tsitaat:
Algselt postitas: Vembut


Minu Td teeb jah päris head häält. Aga maanteel sõites ei saagi aru et oleks disla, mõtlen häält, mineku poolest sama nagu mingi Corsa 1.1 mootoriga;)


Maantee peal pole vast müral tõesti olulist vahet, kuid kohal seistes kindlasti. Kui minekut võrrelda corsa 1,1'ga siis on vast ikka midagi viga mootoril?!
Vembut

 postitati 13.02.06 08:45
jah mul endal hetkle td ja no minek minekuks, aga kütusekulu on küll alla 6 kanti. Seega Margusele vaidleks vastu:D.

No ise asi kes mida kalliks peab. Kui pumba hind tdi-l 6000.- siis see päris kallis.
Aga maitse asi.
Minu Td teeb jah päris head häält. Aga maanteel sõites ei saagi aru et oleks disla, mõtlen häält, mineku poolest sama nagu mingi Corsa 1.1 mootoriga;)
ultra

 postitati 12.02.06 20:52
pumba hind üle 6000.- :( mul endal hetkel pump läbi
TDI-le saab panna a4 pumba ja siis on 81 kw.(a4 pump 8000.-)
margus84

 postitati 12.02.06 20:48
Eelnevad väited on õiged, kuigi mina ei ole nende argumentide tõestamiseni 1 aastaga veel jõudnud:D

kiirendab jah paremini

Tegelikult tahtsin ütelda, et
1) TDI tahab vähem kütet (väidetavalt kuni liiter/100 km), ise saan hakkama suvel 5l ja praegu igatahes alla 6l sajale, 80% küll maanteed
2) TDI on vaikne;), maanteel ei saa arugi, et traktor on, ainult kiirendusel saab tuttavat häält kuulda
3) Kui võrrelda kuni viie aasta vanuseid traktoreid, siis ma ütleks, et TDI remont on sigaodav
A4TQ

 postitati 12.02.06 20:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
TD jälle odavam ja lihtsam remontida :P

Enamus inimesi ostab auto sõitmiseks mitte remontimiseks.
ps."Kallist remonti" silmas pidades on Tdi-l elektrooniliselt juhitav kõrgsurvepump mis tänapäeval ka enam kümneid tuhandeid ei maksa.
Simps

 postitati 12.02.06 20:05
TD jälle odavam ja lihtsam remontida :P
ultra

 postitati 12.02.06 19:37
TDI läheb paremini edasi,nagu öö ja päev :D
Vembut

 postitati 12.02.06 19:10
nii siis kui vaatan hindasid siis ikka TD odavam. Isegi kui aasta ja varustuse aste sama ja isegi läbisõit on sama. Siis ikka Td mõne tuhande kanti odavam kipub olema. Miks nii? Kas eelistatakse siis 66kw selle poolest et astub paremini? Kuigi Tdi remont(66kw) on ju tunduvalt kallima kui TD(55kw).

Oskab keegi siin soovitusi anda...:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.1% - SQL: 32.9%]