Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marks713

 postitati 25.01.06 15:14
Mina ostsin kaks aastat tagasi uued eelsüüteküünlad NKG omad ja on 12 voldised aga eelmised olid Beru ja11v.Siiani olen nende uutega täiesti rahul ja käima läheb iga ilmaga. Maksin miski 185.- tükist ja ostsin Baltilaagrist. Niipalju veel ,et peale auto käivitust hoiab üsna kaua eelsüüteküünlaid veel järel mingi teatud temperatuurini ,aga ka pööretega on asi paika pandud.Kuni 2500 pöördeni hoiab küünlad järgi ,üle selle siis relee lükkab välja. Ja seda ka veel ,et siis kui kustub esk. märk kellades ,hoiab relee neid veel mingi aja järgi ja mina tavaliselt hoiangi seni maani küünlaid järgi, kui käib klõps relees ja siis starterit. Käivitub enamasti esimesel katsel :D
kaupz

 postitati 24.01.06 06:44
üks variant oli veel ka, testri puudumisel, juhtmejupiga aku pealt küünalt "puudutada"
kui "sädeleb" siis päris läbi ei ole. aga rohkem muidugi ei hinda sedasi.
jan-kos

 postitati 23.01.06 21:11
Hr.quattro teab mis räägib- seda ma tean ;)
QUATTRO

 postitati 23.01.06 19:31
Eelsüüte küünlale paned tavalise testri otsad peale ja mõõdad takistuse ära.Olenevalt temperatuurist peaks jääma testri näit 0,5-1,2 oomi vahele.Kilooomid on juba tuksis küünal ja kui miskit ei näita on samuti asi tüma.Või kisu maha ja lase juhtmejupi ja aku abil punaseks.(kui läheb)
arvi

 postitati 23.01.06 19:05
no ma käisin täna BOSCH-i poes ja küsisin oma trakale ka eelsüüte küünlaid.oli pakkuda üks variant - 11v. pidi olema ainuõige . 151.-tk. võtsin ära ja homme keeran peale.;)
Driver

 postitati 23.01.06 18:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit

Millest sa järeldad et küünal läbi oli?
Kas olid silmnähtavad kahjustused või ei läinud lihtsalt käima?
Tihti on Audidel probleem just eelsüüteküünlale voolu andvas pisikese piibukeses, mis selle otsas istub.
See ei anna korralikult ühendust ja nii lähevad kuumaks ainult osa küünaldest.



järelduse tegin sellest et läkski kehvasti käima (no ikka väga pikk oli see protsess et käima saada) ja siis õhtu poole lihtsalt hakkasin asja uurima et mida küünlad räägivad võtsin siis piibud maha ja panin indikaatori juhtmeotsa (krokodilli) + klemmi külge ja siis indikaatorlambi selle nõelaga otsa(teraviku) panin siis vasta eelsüüte küünla nn. klemmi ja 4-st küünlast 3 juhul ei hakanud tuli põlema, sellest järeldus et küünlast vool läbi ei käi järelikult on pees :)

need piibud olid mul ka kehvakesed küll jah väljas külma ilmaga olid nad suht haprad ja 2 tk läksid katki ja 2 tk ei võtnud niimoodi kinni nagu peaks võtma
õhtul soojas garaašis vahetasin need 2 otsa ära ja surusin küünaldele otsa ja siis hoidsid kõik väga hästi

mine tea krt äkki oligi see üks põhjustest et külma ilmaga nad sinna otsa hästi ei jäänud ja siis ühendus kehva ja nii keeraski 3 tk peesse :(
kaupz

 postitati 23.01.06 14:10
ja kolmas arvamuse avaldaja teab rääkida et on kiired ja aeglased küünlad vastavalt ajastule ja releele.

ilmselt siis kiired küünlad ei kannata ammugi mitut korda järjest laskmist, kui siis ehk aeglase releega aeglased küünlad? või mis pidi

küünlal saab ju takistust mõõta, ja kui midagi ei näita sis ilmselt katki ja katkestus sees.

passatil sindril ei ole piipudega ühendus vaid plekist latiga ja mutritega. suht tüütu lahti kakkuda,samas aga ühendus ilmselt stabiilsem.
lihtsam oleks ampertangidea mõõta, aga no neid igas majapidamises ei leidu.
Black Rabbit

 postitati 23.01.06 09:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Driver
selline küssa siis et milles kala on ma olen 2 päeva jooksul vahetanud oma autol juba 5 eelsüüteküünalt :o
ma ei imesta et auto hommikuti käima ei taha minna
üks hommik proovisin käivitada ei tahtnud minna vaatasin et oih 2 küünalt läbi panin siis uued ja läks suht rahuldavalt käima

täna hommikul jälle selline kahtlane pikk käivitus oli õhtul hakkasin siis vaatama et mida küünald räägivad ja oh imet 1 ainuke töötas ainult :( siis ma ei imestanud enam miks hommikune käivitus nii pikk oli

aga nüüd siis küsimus jah et milles kala et ta neid nagu sooja saia sööb ?
hommikul käiates andsin 2 korda järjest(kokku üldse vist 2 korda andsingi hommiku jooksul) küünlaid kas siis sellest piisaski neile et otsad anda ?

Millest sa järeldad et küünal läbi oli?
Kas olid silmnähtavad kahjustused või ei läinud lihtsalt käima?
Tihti on Audidel probleem just eelsüüteküünlale voolu andvas pisikese piibukeses, mis selle otsas istub.
See ei anna korralikult ühendust ja nii lähevad kuumaks ainult osa küünaldest.
PS. Mingi tarkpea soovitas siin just külmadega mitu korda eelsüüteküünlad soojaks lasta et auto käivituks, nüüd tuleb välja, et seda ikkagi teha ei tohiks:o
jan-kos

 postitati 22.01.06 23:46
Kui ma omale traktori ostsin siis hiljem kontrolli käigus vaatasin et on pandud 2 uut küünald ja ülejäänud mingid vanad.Suurte külmadega olen eelsüüdet annud ka 2-3 korda ja siis käima vägistanud, aga siiani töötavad.Arvan et 12v peavad koormusele kauem vastu ja 11v on nagu kähkukas-ruttu kuumaks ja käima,lähed teisele katsele kärssad läbi.
QUATTRO

 postitati 22.01.06 21:22
Küünalt kaks korda järjest lülitada ei tohi.Vanasti oli VAG grupil aeglased ja kiired küünlad,see siis sõltus rele tüübist.Hetkel ei oska enam kommenterida.
Samas 12v ja 11 v on parajalt suur vahe ikkagi.Seega mina ostaks need mis selle auto peal käima peavad.maksku või 400 krooni tükk.Kui asi töötab siis on asi oma hinda väärt
Driver

 postitati 22.01.06 21:06
et siis ei oska keegi komenteerida?
mul vaja homseks teada saada :)
muidu pean poes kuulama müügimeeste iba :) (mida kallim seda parem)
Driver

 postitati 22.01.06 14:35
kas keegi oskab öelda mulle mis vahet on neil küünaldel

iseloomustus neil selline

12V COOLINGWATHER PREHEATER hind neil 204.- tk

ja siis on tavaline 11v küünal ilma mingisuguse kirjelduseta ja 128.- tk

praegu on peal 11V sed
omab keegi kogemust et mis neil vahet on ? on need 12V siis mõttekam ost? kestavad kauem ? soojeneb üks neist siis vähem? rohkem?

mõlemad küünlad on BERU Saksamaa toode

http://www.autoosad.ee/
pandiit

 postitati 22.01.06 00:03
nii ta paraku on, et kui eelsüüteküünlaid vahetada siis kõik koos muidu jäävadki läbi kärssama.
üleüldse ei soovita järjest mitu korda eelsüüdet panna ka see ei mõju küünalde elueale just soodsalt!:(
taivo9

 postitati 21.01.06 23:56
Kas tegu oli uhte marki eelsuute kuunaldega ja olid nad uued, on olnud juhuseid kui vahetad paar tukki ära ja just need uued kärsavad uuesti läbi,nii et see pole mingi ime :cool::( ikka juhtub:(
Driver

 postitati 21.01.06 23:45
selline küssa siis et milles kala on ma olen 2 päeva jooksul vahetanud oma autol juba 5 eelsüüteküünalt :o
ma ei imesta et auto hommikuti käima ei taha minna
üks hommik proovisin käivitada ei tahtnud minna vaatasin et oih 2 küünalt läbi panin siis uued ja läks suht rahuldavalt käima

täna hommikul jälle selline kahtlane pikk käivitus oli õhtul hakkasin siis vaatama et mida küünald räägivad ja oh imet 1 ainuke töötas ainult :( siis ma ei imestanud enam miks hommikune käivitus nii pikk oli

aga nüüd siis küsimus jah et milles kala et ta neid nagu sooja saia sööb ?
hommikul käiates andsin 2 korda järjest(kokku üldse vist 2 korda andsingi hommiku jooksul) küünlaid kas siis sellest piisaski neile et otsad anda ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]